Gå til innhold

Tror mannen min er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke men har generelt sterk intuisjon når noe ikke er som det skal. Han er mye hos familien sin om kveldene. Sånn annenhver dag og har flere ganger tatt han i og ikke være der han sier han er. Så det jeg lurer på siden vi har 3 barn og jeg ikke kan forlate hjemmet for å sjekke hvor han befinner seg så lurer jeg rett og slett på om man kan sjekke hvor han er på andre måter? Uten at han merker det. Merker jeg trenger den roen og han blir bare sint hvis jeg nevner det. 

Anonymkode: 05dd3...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt blir han sint hvis du nevner det! Jeg hadde blitt rasende om mannen tvilte på mitt ord og sjekket meg opp når jeg er ute av huset. 

Du får fortelle han om mistanken din og ta en prat om hva det er som gir deg den. 

Anonymkode: a7352...7ff

Skrevet

Noen jeg kjenner kjøpte en slags sporingsdings, som hun festet til bilen. Ferska han på hotell med elskerinnen. Fikset barnevakt og kjørte etter.

Anonymkode: b40af...9b3

Skrevet

Sporing på din egen mobil. Gjemme den i bilen. Husk lydløs 😉

Anonymkode: a45bf...be2

Skrevet

Du trenger egentlig ikke vite noe mer enn du gjør.

Det du vet er at han lyver til deg, han blir sint når det blir avslørt, dvs. han skjuler noe. Du har ingen tillit til ham. Enten gjør dere noe med forholdet, eller så avslutter dere. Du må ikke vite at han er utro, forholdet slik det er nå er uansett i krise.

Få ham med i parterapi. Nekter han det så er jo det også et signal til deg om at han ikke er interessert i å redde forholdet.

Å sette sporing på ham som han ikke vet om er ulovlig, så det bør du ikke gjøre. Du kan selvfølgelig sette sporing på egen mobil som en over sier, og "glemme" mobilen din i bilen hans. Men det spiller egentlig ikke noen rolle. Om han er utro eller ikke betyr mindre enn det du allerede vet, forholdet deres er i ferd med å ryke om dere ikke gjør noe med det.

Anonymkode: 61f5b...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...