Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Hvilken vinterdress anbefaler dere? 😊 Anonymkode: eeca3...dd4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Jeg falt ned på en tynnere vindtett og vanntett dress fra Stormberg. Så hadde hun ull/fleece under. De blir så fort våte og møkkete og en som er tynt vattert er raskere å tørke. Reima syntes jeg var veldig stiv, de er nok ypperlige når barnet er eldre, men for de minste synes jeg den virker bevegelseshemmende. Hadde en tykk hjemme og den hatet hun. Viktigste er slitesterk og vanntett på knær og rumpe. De er uansett ikke ute når det er veldig kaldt, og heller ikke så lenge. Anonymkode: f37a3...fe0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Vil jo også si at det kommer an på hvor du bor. Veldig kaldt er jo også et relativt begrep. Her hvor jeg bor er de ute med ALLE ungene i barnehagen hver dag med mindre det er under 8-10 minus, da holder de de aller minste inne. De litt større er de bare ute med en kort stund, og de største får gå ut om de vil, og komme inn igjen om de blir kalde. Aner for øvrig ikke hva slags dress som er bra nå, hadde bevernylondress til begge mine når de var på den alderen. Anonymkode: 2e7be...fe7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg falt ned på en tynnere vindtett og vanntett dress fra Stormberg. Så hadde hun ull/fleece under. De blir så fort våte og møkkete og en som er tynt vattert er raskere å tørke. Reima syntes jeg var veldig stiv, de er nok ypperlige når barnet er eldre, men for de minste synes jeg den virker bevegelseshemmende. Hadde en tykk hjemme og den hatet hun. Viktigste er slitesterk og vanntett på knær og rumpe. De er uansett ikke ute når det er veldig kaldt, og heller ikke så lenge. Anonymkode: f37a3...fe0 Jeg vet ikke hva du mener med veldig kaldt, men her er de minste ute opptil 10 minus Anonymkode: 50cbd...8f6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Her har vi brukt Isbjörn på de tre yngste. Perfekt passform, spesielt for de minste. Andre dresser blir ofte bomsete i forhold. Når de er så små blir det vanskelig å bevege seg hvis dressene er for vide. Anonymkode: 59c1c...ab8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 Name it brukte vi når de var så små, ikke så tykk dress, men lett å bevege seg i. De er jo ikke ute i timevis i sprengkulde når de er så små, så det viktigte er komfort, så de blir glad i å være ute. Hadde forresten også en dress fra Wheat som var veldig god. Anonymkode: 295ce...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå