Gå til innhold

Vinterdress til 1-åring...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterdress anbefaler dere? 😊

Anonymkode: eeca3...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg falt ned på en tynnere vindtett og vanntett dress fra Stormberg. Så hadde hun ull/fleece under. De blir så fort våte og møkkete og en som er tynt vattert er raskere å tørke. Reima syntes jeg var veldig stiv, de er nok ypperlige når barnet er eldre, men for de minste synes jeg den virker bevegelseshemmende. 

Hadde en tykk hjemme og den hatet hun. 

Viktigste er slitesterk og vanntett på knær og rumpe. De er uansett ikke ute når det er veldig kaldt, og heller ikke så lenge.

Anonymkode: f37a3...fe0

Skrevet

Vil jo også si at det kommer an på hvor du bor. 

Veldig kaldt er jo også et relativt begrep. Her hvor jeg bor er de ute med ALLE ungene i barnehagen hver dag med mindre det er under 8-10 minus, da holder de de aller minste inne. De litt større er de bare ute med en kort stund, og de største får gå ut om de vil, og komme inn igjen om de blir kalde.

Aner for øvrig ikke hva slags dress som er bra nå, hadde bevernylondress til begge mine når de var på den alderen.

Anonymkode: 2e7be...fe7

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg falt ned på en tynnere vindtett og vanntett dress fra Stormberg. Så hadde hun ull/fleece under. De blir så fort våte og møkkete og en som er tynt vattert er raskere å tørke. Reima syntes jeg var veldig stiv, de er nok ypperlige når barnet er eldre, men for de minste synes jeg den virker bevegelseshemmende. 

Hadde en tykk hjemme og den hatet hun. 

Viktigste er slitesterk og vanntett på knær og rumpe. De er uansett ikke ute når det er veldig kaldt, og heller ikke så lenge.

Anonymkode: f37a3...fe0

Jeg vet ikke hva du mener med veldig kaldt, men her er de minste ute opptil 10 minus

Anonymkode: 50cbd...8f6

Skrevet

Her har vi brukt Isbjörn på de tre yngste. Perfekt passform, spesielt for de minste. Andre dresser blir ofte bomsete i forhold. Når de er så små blir det vanskelig å bevege seg hvis dressene er for vide. 

Anonymkode: 59c1c...ab8

Skrevet

reima er supert for så små

Skrevet

Name it brukte vi når de var så små, ikke så tykk dress, men lett å bevege seg i. 

De er jo ikke ute i timevis i sprengkulde når de er så små, så det viktigte er komfort, så de blir glad i å være ute. 

Hadde forresten også en dress fra Wheat som var veldig god.

Anonymkode: 295ce...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...