Gå til innhold

Hvor mye er du sammen med barnet/barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hverdagen ser jeg mitt barnehagebarn ca 5-6 timer i våken tilstand. 

En time om morgenen, kanskje ikke akkurat kvalitetstid med alt som skal skje, men vi er da sammen, og ca 5 t etter jobb og barnehage. 

Skulle ønske det var mer, men å dele barnets våkne timer ca 50/50 med barnehagen er kanskje ikke så ille?

Anonymkode: 88008...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 45 min på morgenen og 2 timer på efta. 
Ellers er vi sammen hele helga.
Har fri fra bhg og jobb halve tirsdager og 1 fredag i måneden. I tillegg får han kortere dag ca. 1-2 ganger i uka, når bestemor kan hente. Som alenemor blir det lite tid sammen med barnet i hverdagen. Til gjengjeld er det skikkelig kvalitetstid med lek, kos, matlaging o.l.

Anonymkode: 85cce...14f

Skrevet

Ca. 1 og 1/2 time før skolen. Og så er det 4/5 timer fra jeg kommer hjem og til leggetid. I helgene er vi sammen hele helgen, og i alle ferier.

Anonymkode: 9b0d4...30f

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I hverdagen ser jeg mitt barnehagebarn ca 5-6 timer i våken tilstand. 

En time om morgenen, kanskje ikke akkurat kvalitetstid med alt som skal skje, men vi er da sammen, og ca 5 t etter jobb og barnehage. 

Skulle ønske det var mer, men å dele barnets våkne timer ca 50/50 med barnehagen er kanskje ikke så ille?

Blir vel ca det samme som deg. Også overnatter han gjerne hos bestemoren en natt i løpet av helgen. Synes vi er mye sammen likevel, men vi tar en fridag av og til da.

Anonymkode: 278e5...29e

Skrevet

Ca en time før før SFO også 3.5 timer etter SFO.Han må legge seg senest 20.00 for han trenger mye søvn.

Anonymkode: bd126...1d9

Skrevet

Å har sønnen min annenhver helg

Anonymkode: bd126...1d9

Skrevet

Halvtime-time før skole. 

Fra skolen er slutt til pappaen kommer hjem fra jobb. Så spiser vi alle middag sammen. Lekser og lunsj.

Vi deler oss på oppfølging og kjøring på aktiviteter. 

Vi spiser kvelds sammen. Vi har en kosestund på sengekanten, prat, lite spill eller en bok. Vi bytter på. 

Anonymkode: d3ce2...241

Skrevet

Vi ses ikke når de er på skolen, ellers er jeg tilgjengelig, men de trener osv og er endel borte selv

Anonymkode: 01ef2...401

Skrevet

Minste mann står opp litt før kl.6(1 år) og da har vi alt fra 1 time til 2 timer før bhg. På ettermiddagen har vi alt fra 2 til 4 timer.  Avhengig av hvilken vakter vi har. Sammen hver helg😊

Anonymkode: 65334...8df

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Minste mann står opp litt før kl.6(1 år) og da har vi alt fra 1 time til 2 timer før bhg. På ettermiddagen har vi alt fra 2 til 4 timer.  Avhengig av hvilken vakter vi har. Sammen hver helg😊

Synes Det var godt i permisjonen. Da leverte jeg største til halv 10 og hentet kl.14. Hadde mange timer sammen😄

Skrevet

Ca 1 time på hverdagsmorgener.

2-4 timer på ettermiddag kveld. Hvis de da ikke springer til venner. 

De helger jeg ikke jobber har vi hele helgen. Men ofte er de hos venner eller har venner her, så jeg er jo bare i bakgrunnen.

De er 8 og 10 år.

Anonymkode: 48c40...3ff

Skrevet

5,5 timer pr dag. Ser de som regel ikke på morgenen, men kommer hjem fra jobb halv 4. Da er vi som regel sammen frem til de sover. Enkelte dager er det jo trening for eldste, så er han ute å leker en del på ettermiddagene og er med venner, men ellers er vi sammen. Er som regel sammen hele helgen også. Mine barn er under 8 år. 

Anonymkode: b336f...8f1

Skrevet

Ene barnet ser jeg ca en time på kvelden annenhver uke eller ikke i det hele tatt ila helgen. De andre ser jeg en time om morgenen, et par timer på ettermiddagen og hver helg forsøker jeg å sende de bort, men de er hos far en helg i mnd, så det blir mest med meg i helgene, men jeg sender de ut hele tiden.. 

Anonymkode: b400e...fcb

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ene barnet ser jeg ca en time på kvelden annenhver uke eller ikke i det hele tatt ila helgen. De andre ser jeg en time om morgenen, et par timer på ettermiddagen og hver helg forsøker jeg å sende de bort, men de er hos far en helg i mnd, så det blir mest med meg i helgene, men jeg sender de ut hele tiden.. 

Hæ?

Anonymkode: 594eb...0c4

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 594eb...0c4

Forstod du det ikke?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Liker du ikke å være sammen med ungene dine?

Anonymkode: d5ef0...e27

Skrevet

Jeg jobber medleverturnus som miljøterapeut. Er borte tre eller fire døgn på jobb, hvor jeg noen dager kommer hjem på besøk en time eller to. Da er mannen hjemme med barna mens han jobber 8-16.

Så har jeg fri i en uke. Da har vi lange, rolige morgener, jeg leverer på skole og barnehage. Er hjemme når skolebarna kommer hjem, gjør lekser med dem før jeg henter i barnehagen ca 14:30. Får gjort unna trening, handling, husarbeid og matlaging på dagtid, så ettermiddagene bruker vi på hyggelige aktiviteter som brettspill, turer, går sammen på fritidsaktiviteter o.l. 

Har ikke noe regnestykke på antall timer vi er sammen, men opplever at tiden sammen med barna har høyere kvalitet når ikke alt det praktiske må gjøres samtidig...

Anonymkode: 2531e...765

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker du ikke å være sammen med ungene dine?

er det i så fall så galt?

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er det i så fall så galt?

Ja

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja

Beklager, det visste jeg ikke! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, det visste jeg ikke! 

Hva tenker du å gjøre med det nå når du har fått vite det da? 

Være mer sammen med de, håper jeg?

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du å gjøre med det nå når du har fått vite det da? 

Være mer sammen med de, håper jeg?

Antakelig fortsette slik jeg gjør. Skader det deg på noen måte? Eller barna? Har aldri hørt om at barn blir skadet av å være ute med venner...

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antakelig fortsette slik jeg gjør. Skader det deg på noen måte? Eller barna? Har aldri hørt om at barn blir skadet av å være ute med venner...

Meg skader det på ingen måte. 

Barna dine derimot, tar antagelig stor skade av å ha en mor som ikke liker dem og som prøver å sende de bort så snart hun kan. 

Du har ikke normale følelser for barna dine. 

Skrevet

Hvem sier at jeg ikke liker de?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem sier at jeg ikke liker de?

Du er jo bare ute etter å provosere, så å gi deg skikkelig svar er jo ingen vits.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...