Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Moren min elsker å besøke oss. Hun har flyttet til en annen del av landet, og er veldig opptatt av å følge med på ungene, noe som er kjempefint. Men jeg synes hun kommer på besøk litt ofte. Hun kommer vanligvis en gang PR mnd, og da bor hun hele helgen hos oss. Det er selvfølgelig kjempekoselig, og jeg er takknemlig for at hun bryr seg. Men helgene er så verdifulle i en travel hverdag, særlig med tanke på at samboeren min jobber en del helg. Jeg har noen venninner som har det tungt for tiden, og jeg trenger også å pleie vennskap med dem. Regner med folk synes jeg er utakknemlig og slem nå, men er det noen som skjønner litt poenget mitt også? Anonymkode: d98ac...219
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Du bør ihvertfall sørge for at hun kommer når samboeren din jobber. Kanskje kan hun være barnevakt, slik at du kan besøke venninner? Jeg er enig i at det er litt mye besøk når det er ei hel helg. Anonymkode: 94682...d40
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Jeg tror dessverre hun ville blitt både såret og fornærmet om jeg dro ut når hun er her.. Hadde hun i det minste stått opp med minsten, så hadde det vært avlastende, men nei. Anonymkode: d98ac...219
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Si til henne at du har planer med en venninne lørdagskveld og om hun kan være barnevakt. Ikke sett livet ditt på vent når hun er der så ofte... om hun blir "såret" får det være hennes problem. Utnytt henne litt! Anonymkode: b7991...b98
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Dette må du jo bare snu til din fordel. Legg planer i forkant så hun kan være barnevakt, og ellers styr henne mot de helgene samboeren din jobber. Ikke la stille forventninger regjere, kommuniser og organiser så du får gode helger. Drit litt i om hun blir litt sur, alternativet er tross alt å be henne komme sjeldnere - og det vil vel være verre for henne. Anonymkode: ff3c6...b60
*Miss Marple* Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Da får du gjøre litt nytte av henne. Be henne komme når mannen din jobber, be henne stå opp med minste avogtil og si at du har planer, så det er supert at hun kan være barnevakt. Om hun blir litt snurt får du heller tåle det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Tusen takk for svar, alle sammen! Dette var virkelig overraskende! Hadde trodd jeg skulle bli grillet med en gang. Jeg får veldig lett dårlig samvittighet, og er elendig til å spørre om hjelp. Dette ble en liten vekker for meg. Skal prøve å ta skjeen i egen hånd. Takk, damer 😘😘 Anonymkode: d98ac...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå