Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 OK, jeg vet at SA/MA er ej helt for jævlig erfaring, og jeg vet at når det skjer fler ganger blir det verre... Vår første fikk vi uten problemer, men så sa det stopp. Har til sammen vært gravid 10 ganger, og har 3 barn. Har de barna jeg i utgangspunktet ønsket meg, og ønsker egentlig ingen fler. Likevel, hver gang jeg seg SA/MA/BO spørsmål her inne begynner jeg å tute verre enn en månesyk ugle Vil det noen sinne gi seg? Anonymkode: 16b06...5a0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Høres trist ut. Jeg vet ikke jeg. Mistet i uke 13 selv og griner ikke når jeg leser om sa Anonymkode: 0ce9b...0f7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Jeg har bare hatt SA en gang og føler ingenting angående det i ettertid selv om vi hadde vært prøvere i flere år før vi mistet. Nå har jeg de barna jeg ønsker meg, så nå har jeg "glemt" all smerten og de vonde følelsene. Du har jo vært gjennom noe verre i forhold, men det høres litt drastisk ut at det sitter så langt inne fremdeles. Det er trist at du føler så sterkt for det enda. Hvor gammel er ditt minste barn? Kanskje det bare er for ferskt i minnet enda? Tiden leger alle sår - med tiden vil kanskje disse følelsene bli svakere. Anonymkode: 6da0e...874
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Hm, kan ikke si at jeg kjenner meg igjen, kanskje fordi at det endte godt til slutt med en nydelig sønn og en datter på vei nå 💕Jeg hadde en ganske så jævlig MA med komplisert abort før vi ble gravid med sønnen vår, det verste jeg har vært med på fysisk. Hadde også to sa på rad i fjor og tok det helt greit, alt har en mening tenker jeg. Men folk er jo ulike og sørger forskjellig men hvis det er noe du sliter med til det daglige så burde du kanskje få til håndtere disse følelsene slik at du kan komme deg videre?! Anonymkode: 2851c...3ce
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Det kan høres ut som du bør få hjelp til å håndtere disse følelsene. Du har utvilsomt vært gjennom mye vanskelig, og det er ikke alt som er like lett å bearbeide selv. Jeg har hatt en MA og en SA, og har det absolutt ikke sånn som deg. Det hjalp selvsagt at vi fikk et barn etterpå da, det var rene terapien 😀 Nå har vi de tre barna vi ønsket oss, og velger å se positivt på det. Anonymkode: 29c8e...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå