Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Er du mest uenig i? Anonymkode: cd13c...61e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Mest uenig med anonym og mest enig med luten og mamman til..husker ikke resten 😂 🤗 Anonymkode: 6c53c...172
☆☆☆ Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mest uenig med anonym og mest enig med luten og mamman til..husker ikke resten 😂 🤗 Anonymkode: 6c53c...172 Ja, ho der Anonym bruker kan vere skikkelig bitchy! Merkelig nok kan ho plutselig vere ganske så ok også. Eg tippar på splitta personlighet.
amandine Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Ingen jeg er enig med alltid, ei heller uenig med alltid. Det siste forbløffer meg av og til, for det er noen jeg rekker jeg ALDRI vil kunne enes om NOE med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå