Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Da er vi i gang og jeg skal levere min første kake (sikkert av mange) til fotballgruppa i morgen. Det er til salg i kiosk/cafe. Spørsmål til erfarne kakebakere : Er det langpanner som gjelder? Noen som har en bombesikker oppskrift på langpanne? Sjokoladekake feks. Anonymkode: c24d9...a03
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Langpanne er det enkleste. Sjokoladekaker får jeg ikke til, men her er en nydelig oppskrift på krydderkake. Jeg bakte den til forige helg, og den ble borte på et blunk. http://www.detsoteliv.no/oppskrift/krydderkake-med-ostekrem Anonymkode: 59532...330
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Her er det mange ulike kaker, kriteriene er at det skal være langpannekake som ikke må stå kjølig eller i muffinsformer. Brownies, sjokoladekake, krydderkake, eplekake, kokoskake, nøttekaker er noen av de jeg har sett her. De vil ha noe glutenfritt, men det opplyser de ikke om lengre siden det alltid kommer inn. Toro sjokoladekake er perfekt der og det er fyllet som gjør kaka. Anonymkode: acbd9...994
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Takk for svar. Tror jeg prøver den krydderkaken. Vurderte Toro for enkelhets skyld, men synes ikke de er gode selv så fikk meg ikke til å gjøre det. Detsøtelivbloggen har sikkert flere gode forlag også. Tusen takk for tips. Anonymkode: c24d9...a03
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 Det søte liv har en egen fane med bare langpannekaker. Jeg har fire barn så har blitt noen idrettsarrangement, skoleavslutninger, 17.mai o.l etterhvert ja 😉 Har bakt alt fra gulrotkake til eplekake, kryddderkake og sjokoladekake. Det mest populære jeg har bakt er Snickerskake i langpanne og rett og slett kanelsnurrer med melis på. Har jeg tid baker jeg kanelsnurrer, de forsvinner med en gang. Anonymkode: 59742...7bc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Lag Toro langpanne med olje istedenfor melk. Det fordet det på slike tilstelninger som regel er null kaker til de med allergi. Og får jeg ikke kjøpt til gutten min med cøliaki kan jeg ikke kjøpe til resten av familien heller. Nå skal ikke vi på den fotballturneringen, men snakker bare av erfaring fra andre idrettsarrangement. De få gangene det er glutenfri kake kjøper jeg alltid for å si TAKK, fortsett med dette! Anonymkode: 97615...000
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 Lager Regal langpanne. Den er allergivennlig og veldig god Anonymkode: 4ebf5...53a
frk Nilsen Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 Populære kaker: Sjokoladekake, brownies, kanelboller, gulrotkake
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 Snickerskake er kjempegod, kan lages i langpanne. Ellers er jeg glad i vaniljesauskake. Anonymkode: fb17b...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå