Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Er det bare meg, eller blir det noe kleint over sånne live-i-sofaen-opptredener? Alle sitter der, ingen vet helt hvor de skal se, og alle må late som de syns låta er så fantastisk. (Noe den, etter min mening, absolutt ikke var.) I tillegg syns jeg det var ett eller annet som ikke stemte med låta. Sang han i feil toneleie i forhold til hva han spilte? En annen ting er måten han lever seg inn i låta på, nesten så han ikke helt er tilstede her i denne verdenen. I don't know, altså, men det blir så rart. Bare meg...? (Jaja, jeg vet - har man ikke noe fint å si, så skal man ikke si noe i det hele tatt. Jeg bare lurer.) Anonymkode: 0b66a...e1f
Marriet Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Artig at det kom et innlegg om det. Jeg så ikke på, men hadde tv-en på så jeg hørte det. Er Lerchefan og du har rett, dette var IKKE bra. Det var surt og han og sang innimellom i feil toneleie. Ev. spilte i feil. Ingen bra opptreden.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Ble 🙈 jeg også Anonymkode: 037a8...720
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 Godt. Da var det ikke bare meg. 🙉 HI Anonymkode: 0b66a...e1f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 All hans musikk et grusom. Denne låta intet unntak. Anonymkode: af222...56b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Prøver å finne innslaget for å se, noen som er flinkere til å lete enn meg? Anonymkode: 5b4f2...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå