Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 En uke siden operasjonen. Stikkende smerter i korsryggen. Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 644cb...4ba
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Helt normalt med noe smerter i etterkant. Du har jo heller ikke fjernet stingene ennå. Det kan være de som "lugger" litt også. Har hatt fire ryggoperasjoner på grunn av prolaps. Anonymkode: b9fef...669
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt normalt med noe smerter i etterkant. Du har jo heller ikke fjernet stingene ennå. Det kan være de som "lugger" litt også. Har hatt fire ryggoperasjoner på grunn av prolaps. Anonymkode: b9fef...669 Takk! Jeg hadde intens stråling før operasjonen og da jeg våknet var det borte!😊 Nå har jeg hatt to runder med strålesmerter. Hva er dine beste tips for å unngå dem? Anonymkode: 644cb...4ba
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #4 Skrevet 25. august 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk! Jeg hadde intens stråling før operasjonen og da jeg våknet var det borte!😊 Nå har jeg hatt to runder med strålesmerter. Hva er dine beste tips for å unngå dem? Anonymkode: 644cb...4ba Har ingen tips dessverre. Jeg har fått omfattende nerveskader, så lever med dette daglig. Finnes diverse medisiner, men for meg ble bivirkningene verre enn nervesmertene. Så jeg må bare leve med det. Anonymkode: b9fef...669
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ingen tips dessverre. Jeg har fått omfattende nerveskader, så lever med dette daglig. Finnes diverse medisiner, men for meg ble bivirkningene verre enn nervesmertene. Så jeg må bare leve med det. Anonymkode: b9fef...669 Uff - jeg føler med deg. En ugrei nerveskade her og. Jeg har mistet trangen til toalettbesøk. Det høres jo latterlig ut, men jeg kjenner ikke at jeg må på do, før jeg får utrolig vondt i magen om det har gått for lenge... Anonymkode: 644cb...4ba
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Er operert to ganger. Den ene gangen med mye smerter i etterkant og den andre gangen helt smertefri dagen etter operasjonen. Så det er ikke lett å svare på det du lurer på på et nettforum. Foreslår at du spør legen din! Anonymkode: ccffe...9e5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #7 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Uff - jeg føler med deg. En ugrei nerveskade her og. Jeg har mistet trangen til toalettbesøk. Det høres jo latterlig ut, men jeg kjenner ikke at jeg må på do, før jeg får utrolig vondt i magen om det har gått for lenge... Anonymkode: 644cb...4ba Føler med dere begge! Hadde en vellykket operasjon, og en som har gitt meg varig dropfot og smerter. Du som har nerveskade til blæra, husk å tømme den ofte! Ikke bra at den strekkes så du får vondt i magen. Anonymkode: d0b38...3b9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 Operert for prolaps og det tok 3 operasjoner før jeg ble bra. Ikke hatt smerter siden og det er 8 år siden siste operasjon. En slik operasjon tilbys nesten ikke lengre da de mener det har lite for seg hos de fleste. Ville tatt kontakt med lege Anonymkode: f8927...5fd
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Operert for prolaps og det tok 3 operasjoner før jeg ble bra. Ikke hatt smerter siden og det er 8 år siden siste operasjon. En slik operasjon tilbys nesten ikke lengre da de mener det har lite for seg hos de fleste. Ville tatt kontakt med lege Anonymkode: f8927...5fd Men hvis du får akutte lammelser, inkludert blærelammelse, SKAL du opereres innen 24 timer. Anonymkode: d0b38...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå