Gå til innhold

Smerter etter prolapsopdrasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke siden operasjonen. Stikkende smerter i korsryggen. Noen som vet hva det kan være? 

Anonymkode: 644cb...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt med noe smerter i etterkant. Du har jo heller ikke fjernet stingene ennå. Det kan være de som "lugger" litt også. Har hatt fire ryggoperasjoner på grunn av prolaps. 

Anonymkode: b9fef...669

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt normalt med noe smerter i etterkant. Du har jo heller ikke fjernet stingene ennå. Det kan være de som "lugger" litt også. Har hatt fire ryggoperasjoner på grunn av prolaps. 

Anonymkode: b9fef...669

Takk!

Jeg hadde intens stråling før operasjonen og da jeg våknet var det borte!😊 Nå har jeg hatt to runder med strålesmerter. Hva er dine beste tips for å unngå dem?

Anonymkode: 644cb...4ba

Skrevet

 

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk!

Jeg hadde intens stråling før operasjonen og da jeg våknet var det borte!😊 Nå har jeg hatt to runder med strålesmerter. Hva er dine beste tips for å unngå dem?

Anonymkode: 644cb...4ba

Har ingen tips dessverre. Jeg har fått omfattende nerveskader, så lever med dette daglig. Finnes diverse medisiner, men for meg ble bivirkningene verre enn nervesmertene. Så jeg må bare leve med det. 

Anonymkode: b9fef...669

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Har ingen tips dessverre. Jeg har fått omfattende nerveskader, så lever med dette daglig. Finnes diverse medisiner, men for meg ble bivirkningene verre enn nervesmertene. Så jeg må bare leve med det. 

Anonymkode: b9fef...669

Uff - jeg føler med deg. En ugrei nerveskade her og. Jeg har mistet trangen til toalettbesøk. Det høres jo latterlig ut, men jeg kjenner ikke at jeg må på do, før jeg får utrolig vondt i magen om det har gått for lenge...

Anonymkode: 644cb...4ba

Skrevet

Er operert to ganger. Den ene gangen med mye smerter i etterkant og den andre gangen helt smertefri dagen etter operasjonen. Så det er ikke lett å svare på det du lurer på på et nettforum. Foreslår at du spør legen din!

Anonymkode: ccffe...9e5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Uff - jeg føler med deg. En ugrei nerveskade her og. Jeg har mistet trangen til toalettbesøk. Det høres jo latterlig ut, men jeg kjenner ikke at jeg må på do, før jeg får utrolig vondt i magen om det har gått for lenge...

Anonymkode: 644cb...4ba

Føler med dere begge! Hadde en vellykket operasjon, og en som har gitt meg varig dropfot og smerter. Du som har nerveskade til blæra, husk å tømme den ofte! Ikke bra at den strekkes så du får vondt i magen. 

Anonymkode: d0b38...3b9

Skrevet

Operert for prolaps og det tok 3 operasjoner før jeg ble bra. Ikke hatt smerter siden og det er 8 år siden siste operasjon. En slik operasjon tilbys nesten ikke lengre da de mener det har lite for seg hos de fleste.

Ville tatt kontakt med lege

Anonymkode: f8927...5fd

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Operert for prolaps og det tok 3 operasjoner før jeg ble bra. Ikke hatt smerter siden og det er 8 år siden siste operasjon. En slik operasjon tilbys nesten ikke lengre da de mener det har lite for seg hos de fleste.

Ville tatt kontakt med lege

Anonymkode: f8927...5fd

Men hvis du får akutte lammelser, inkludert blærelammelse, SKAL du opereres innen 24 timer. 

Anonymkode: d0b38...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...