Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Nå har vi sett det grinetrynet i alle aviser i snart ett år. Hun gir seg aldri, bare sutrer og sutrer. Hvem var det som tøyt om at alle hadde et ansvar for å følge med på hva de putta i seg, og at man ikke skulle stole blindt på leger? Joda, det var Johaug. Da hun ble tatt, fikk pipa brått en annen lyd. En sutrelyd. Anonymkode: 307a1...b64
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 Slapp av. Dommen er klar, dermed ingen spekulasjoner lengre. Ingen nyhetsverdi i saken betyr ingen interesse fra media. Anonymkode: 83409...346
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL Anonymkode: b2a65...3b4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL Anonymkode: b2a65...3b4 Tror du virkelig på det selv? Anonymkode: 307a1...b64
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL Anonymkode: b2a65...3b4 Hvordan kan den være feil? Anonymkode: a45c9...c8c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL Anonymkode: b2a65...3b4 Er den feil pga det er johaug? Johaug hadde 280 ganger mer enn Contador som ble utestengt lenger. Hun Ruth (vektløfteren) fikk 2 års utestengelse for et stoff som satt på dopinglisten noen mnd før her gikk doping Norge med på utestengelse med tilbakevirkende kraft. Hun kunne dokumetere at hun fikk stoffet pga innleggelse pga malaria. Den dommen er så fortjent. Anonymkode: 09db6...002
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL Anonymkode: b2a65...3b4 Jesus, vi kan da ikke kaste medfølelse rundt i alle bauger og kanter? Jeg besitter en svær haug medfølelse som jeg villig deler ut til de som FORTJENER det. Johaug er ikke en av dem. Forklar gjerne hvorfor denne dommen er urettferdig og feil, for jeg jeg ingenting av det i den saken. Anonymkode: 5f8cd...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå