Gå til innhold

Drittlei av gråtekonen Johaug


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi sett det grinetrynet i alle aviser i snart ett år. Hun gir seg aldri, bare sutrer og sutrer. 

Hvem var det som tøyt om at alle hadde et ansvar for å følge med på hva de putta i seg, og at man ikke skulle stole blindt på leger? Joda, det var Johaug. Da hun ble tatt, fikk pipa brått en annen lyd. En sutrelyd. 

Anonymkode: 307a1...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 7dfa2...b86

Skrevet

Slapp av. Dommen er klar, dermed ingen spekulasjoner lengre. Ingen nyhetsverdi i saken betyr ingen interesse fra media.

Anonymkode: 83409...346

Skrevet

og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL

Anonymkode: b2a65...3b4

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL

Anonymkode: b2a65...3b4

Tror du virkelig på det selv?

Anonymkode: 307a1...b64

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL

Anonymkode: b2a65...3b4

Hvordan kan den være feil?

Anonymkode: a45c9...c8c

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL

Anonymkode: b2a65...3b4

Er den feil pga det er johaug? Johaug hadde 280 ganger mer enn Contador som ble utestengt lenger. 

Hun Ruth (vektløfteren) fikk 2 års utestengelse for et stoff som satt på dopinglisten noen mnd før her gikk doping Norge med på utestengelse med tilbakevirkende kraft. Hun kunne dokumetere at hun fikk stoffet pga innleggelse pga malaria. 

Den dommen er så fortjent. 

Anonymkode: 09db6...002

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og jeg er dritt lei mennesker som ikke har medfølelse. denne dommen er urettferdig og FEIL

Anonymkode: b2a65...3b4

Jesus, vi kan da ikke kaste medfølelse rundt i alle bauger og kanter? Jeg besitter en svær haug medfølelse som jeg villig deler ut til de som FORTJENER det. Johaug er ikke en av dem. Forklar gjerne hvorfor denne dommen er urettferdig og feil, for jeg jeg ingenting av det i den saken.

Anonymkode: 5f8cd...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...