Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Hva synes dere? Vet det er litt ut med ugg sko, men de e så gode å gå med. Er det Ok å gå med de når man er gravid? Anonymkode: b0891...d4d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Når du spør dette spørsmålet så er det eneste jeg lurer på - hvor ung er du... Anonymkode: 61bd2...8c8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 Tenker du komfort eller stil? Uansett er du egentlig den eneste som kan svare på det. Jeg hadde uggs i mitt første svangerskap, men de ga for dårlig støtte etterhvert som magen vokste. Anonymkode: 8b55a...a86
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 Komfort tenner jeg på ... Anonymkode: b0891...d4d
Mumua Skrevet 24. august 2017 #7 Skrevet 24. august 2017 Når du er gravid (og ellers) kan du gjøre akkurat som du vil bare du er noenlunde påkledd. Jeg er gravid og folk bør være sjeleglad jeg i det hele tatt orker å ta på meg bh og ei normal bukse når jeg skal ut av huset, det er et blodslit å kle på seg. Jeg gikk med uggs i mitt første svangerskap, men det ble for tungvindt. Denne ganen er det Birkenstocks uansett vær omtrent, evt Nike Air Max som jeg ikke trenger å knyte hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå