Gå til innhold

Gym 1. klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal poden ha gym for første gang. Vi har ikke fått noe informasjon om dette, så derfor lurer jeg:

Skal han ha med sko eller gymsokker? Han har gått på allidrett, og der brukte han gymsokker, men er det ok?

Skifter de tøy før gymmen? Eller bruker de bare klærne de går i? Så små barn blir jo ikke svette, så jeg antar at de ikke dusjer?

Alt man skal lure på...

Anonymkode: 11926...950

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ville de ha gymsokker ikke sko.

De dusjer ikke å bytter ikke klær

Anonymkode: d2c1d...beb

Skrevet

Her dusjet de fra 1 klasse og brukte gymsko/ joggesko. 

Anonymkode: fdee5...ddc

Skrevet

Her hadde de fleste gymsko, og noen hadde gymsokker. De dusjet ikke, skiftet ikke, men skulle ha t-skjorte innerst på mandager når det var gym, så de bare kunne ta av genser, jakke eller hva de nå hadde over. 

Anonymkode: 2277f...d1c

Skrevet

Takk for svar.

Jeg tenker vi pakker ned gymsokker og noe klær, og så får vi vel beskjed etterhvert. :) 

HI

Anonymkode: 11926...950

Skrevet

Her må alle ha gymmsko/hallsko med lys såle. De brukte vanlige klær i 1.klasse og dusjet ikke. La frem klær som var gode å bevege seg i de dagene det var gym.

Anonymkode: a0308...326

Skrevet

Her var det hverken skifting eller sko. Så det varierer nok veldig. Har dere ikke fått noe informasjon er det vel ikke så nøye første timen hvis de i det hele tatt trenger noe. Ikke løp og kjøp noe nytt før du har fått beskjed. 

Anonymkode: 389a6...632

Skrevet

Hos oss skifter de ikke, de ønsker at barna har på seg tøy som er behagelig å ha gym i. De små bruker for lang tid til å skifte, så skifte og dusje gjør de enda. Her vil de helst ha gymsokker.

Anonymkode: c509e...4f7

Skrevet

Store variasjoner, gitt. Her skifter de og dusjer fra første klasse. Men de har som regel utegym (uten skifting og dusj) hele høsten og våren så lenge det er ok å være ute. Det har stått på ukeplanen fra uke til uke hva de trenger å ha med/ikke ha med ☺

Skrevet

Her dusjer de etter gymtimen fra 4.klasse. Mine går på forskjellig barneskole, på ene skolen må de bruke gymsokker eller være barbeint, er ikke lov meg sko. På andre sin skole kan de bruke sko, gymsokker eller være barbeint. De har gym i klærne de går med fra 1-3 klasse på begge skolene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...