Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #1 Skrevet 24. august 2017 Jeg har nettopp vært på intervju på en lederstilling,der jeg fikk vite fastlønnen og at jeg fikk en viss prosent av overskuddet til bedriften ved årsskifte. Bedriften brukte å gå med minst 500 000 i overskudd hvert år. Noen som har en liten pekepinne på hva som er vanlig? 2%? 5%? Anonymkode: 27fe7...b4e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #2 Skrevet 24. august 2017 Jeg som butikksjef hadde 3% Anonymkode: 9d637...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå