Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 En kompis av mannen og dama (Eksen) gikk fra hverandre for et par år siden. Hun "tvang" han og brukte barna som påskudd til ikke å kjøpe han ut. Hadde ikke råd, barna ville måtte vokse opp her og der osv osv. For å skape minst mulig drama gikk han med på det, men han innser nå at det var dumt... Han spør mannen om råd (som ikke har peil!) Noen som har vært i den situasjonen? Anonymkode: ff1b5...fdb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Jeg vet egentlig ikke noe om det, men vil tro det er avgjørende om de har gjort noe skriftlig på dette? Hvem står som eier på huset i dag, ble det tinglyst et eierskifte? Anonymkode: 9ac76...dc0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet egentlig ikke noe om det, men vil tro det er avgjørende om de har gjort noe skriftlig på dette? Hvem står som eier på huset i dag, ble det tinglyst et eierskifte? Anonymkode: 9ac76...dc0 Aner ikke. Vet bare at de begge eide huset den gang og at han skrev det fra seg. Om det er det det heter... Anonymkode: ff1b5...fdb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Som nevnt over, er overdragelsen tinglyst? I så fall er jeg ganske sikker på det ingenting kan gjøres. Anonymkode: a9a37...5c0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #5 Skrevet 23. august 2017 Da er det for sent å angre nå. Huset er hennes. Anonymkode: 272b7...69d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Stupid is what stupid does! Anonymkode: 0bcb6...8d8
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aner ikke. Vet bare at de begge eide huset den gang og at han skrev det fra seg. Om det er det det heter... Anonymkode: ff1b5...fdb Men kompisen må vite om det ble tinglyst at hun overtok hele huset. I så fall er det nok ikke noe han kan gjøre med det. Om han fremdeles står som eier på halve huset og bare har latt henne bo der, da er han jo fremdeles eier selv om han ga henne rett til å bo der, da kan det ev. gjøres om med nye avtaler hvis de ikke har skriftlige avtaler. Men er det tinglyst så må han bare ta dette som en dyr erfaring... Anonymkode: 9ac76...dc0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kompisen må vite om det ble tinglyst at hun overtok hele huset. I så fall er det nok ikke noe han kan gjøre med det. Om han fremdeles står som eier på halve huset og bare har latt henne bo der, da er han jo fremdeles eier selv om han ga henne rett til å bo der, da kan det ev. gjøres om med nye avtaler hvis de ikke har skriftlige avtaler. Men er det tinglyst så må han bare ta dette som en dyr erfaring... Anonymkode: 9ac76...dc0 Jaja, han vet det nok. Mente jeg ikke vet. Skal viderebringe svarene via mannen min. Takk Anonymkode: ff1b5...fdb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: En kompis av mannen og dama (Eksen) gikk fra hverandre for et par år siden. Hun "tvang" han og brukte barna som påskudd til ikke å kjøpe han ut. Hadde ikke råd, barna ville måtte vokse opp her og der osv osv. For å skape minst mulig drama gikk han med på det, men han innser nå at det var dumt... Han spør mannen om råd (som ikke har peil!) Noen som har vært i den situasjonen? Anonymkode: ff1b5...fdb Han eier vel halvparten fremdeles? Anonymkode: 76f7a...83d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #10 Skrevet 24. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Aner ikke. Vet bare at de begge eide huset den gang og at han skrev det fra seg. Om det er det det heter... Anonymkode: ff1b5...fdb Var huset nedbetalt da? Eller overtok kona huslånet hans også? Anonymkode: 76f7a...83d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 Jeg regner med at han angret først når det kom en annen mann inn i bildet? Eller hadde han forestilt seg at hun skulle leve i evig takknemlighet til ham. Anonymkode: 76f7a...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå