Gå til innhold

Dere med større barn/ungdommer;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var ungene da dere sluttet å gå innom rommet deres etter de har lagt seg for å si god natt og synge nattasang?

Anonymkode: 92456...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattasang har jeg aldri sunget, men jeg var inne hos 13-åringen og fikk en nattakos nå klokken ti, og jeg har tenkt meg innom 16-åringen så fort kjæresten hans har gått hjem ;)

Her får alle ungene nattaklem enda, og eldste er 16 år. Det er ikke alltid jeg går innom han da, det hender han kommer inn i stua til meg og sier natta før han pusser tennene også, får alltid klem.

Anonymkode: 1359b...c01

Skrevet

Nattasang sang jeg på sengekanten da de var under 5-6 år.

Jenta på 12 år kommer i stua og sier god natt før hun legger seg, eller jeg går inn til henne og sier godnatt og at hun må slukke lyset. Hun får klem om hun vil.

Gutten på 17 går jeg inn til og sier godnatt til når jeg legger meg dersom han er hjemme, mest for at han skal slutte å rope til kompiser på sosiale medier. Han ønsker ikke klem.

Anonymkode: c5163...d05

Skrevet

Attenåringen klemmer meg fortsatt godnatt!

Anonymkode: f036d...675

Skrevet

Nattasang var ikke så ofte og lenge jeg sang. Jeg får alltid nattaklem av de, sev om fjortisen sitter og snakker med venner og kjærester. Det var flaut i en bitte liten periode, så var det plutselig koselig igjen. Jeg går slltid inn og kysser de på pannen når jeg legger meg. Tar over dyna og legger vekk mobiler. Fjortisen har en tendens til å sovne tidlig, så vennene sitter fortsatt og skravler. Da sier jeg natta til de og slår av. Vi har ikke regel på tlf om kvelden, for de legger seg utn problemer og sovner tidlig begge to. 

Anonymkode: c4550...4b4

Skrevet

Nå har ikke jeg så store barn ennå, men jeg leser fremdeles høyt for 7 åringen. Hun  var i tvil om hun ville lære å lese selv, for da kunne det jo hende at jeh sluttet å lese på kvelden. Så jeg har lovt henne gjentatte ganger fra hun var 4 at jeg ikke skal slutte å holde henne med selskap og lese litt. Så frem til den dagen hun bestemmer seg for noe annet så kommer jeg til å sitte der da 😂

Ser ikke for meg at jeh kommer til å slutte å si natta og gi en klem så lenge de bor hjemme egentlig 😊

Anonymkode: 4c1d8...702

Skrevet

12 var elsde, han er veldig mammadalt og alltid vert det, nå er 22 og ser han nesten aldri mer ..

8 var jenta vår, da sa hun pent i fra at hun var stor nok til og legge seg selv, kosa oss før hun la seg, hun er nå 15

lillebror er bare 6 ennå og vi holder på ennå

Anonymkode: 9409c...fe0

Skrevet

Gjør det fortsatt med 13-åringen (klemmer god natt på rommet, ikke synging). Leste for ham på sengen frem til i sommer.  

20-åringen legger seg senere enn  meg, så da blir det en klem i stua før jeg går til sengs selv.

Anonymkode: e9fdb...7de

Skrevet

Har aldri sunget på sengen, men er alltid inne og tar av sokkene under dyna og sier "natta, elsker deg". Sønnen min er 11.5 år.

Hos pappaen så ligger de og skravler litt på senga, og det samme gjør bonuspappaen her. Så etter jeg har sagt natta, så legger bonuspappaen seg i senga og de prater og ler❤️

Skrevet

Her er eldste 9, og her både synges og leses det ved leggetid. En koselig stund å ha sammen i ro og mak. 

Anonymkode: b6edd...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...