Gå til innhold

Er du lykkelig sammen med mannen/samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tror du at du hadde vært mer lykkelig alene? 

Anonymkode: e3ebf...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra at vi har alt for lite sex er jeg veldig glad i samboeren min og det livet vi har sammen. Er ikke i tvil om at jeg ville vært svært ulykkelig uten han!

Anonymkode: 43126...ed7

Skrevet

Akkurat nå tenker jeg at jeg hadde hatt det bedre alene. Han bidrar tiø god økonomi og slår plenen dann og vann men ellers gjør jeg alt alene.

Anonymkode: 98394...5fa

Skrevet

Ja det er jeg! Har vært sammen i 20 år og har gått gjennom litt forskjellig. Men vi har begge tatt felles ansvar for problemene og aldri gitt opp. Jeg har alltid elsket han!

Anonymkode: 53919...374

Skrevet

Ikke noe særlig, men jeg er ganske sikker på at livet ikke hadde blitt noe særlig bedre alene heller.

Anonymkode: 52065...116

Skrevet

JA, jeg er lykkelig sammen med ham. Han er uten tvil min sjelevenn! 

Anonymkode: 40d1e...d6b

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten mannen min♡ Men vi har vår opp- og nedturer, og det må vi regne med og jobbe oss gjennom.

Anonymkode: 5a77e...f52

Skrevet

Jeg var det, inntil han brått døde.

Anonymkode: 7b2c1...181

Skrevet

Nei 

Anonymkode: e9553...701

Skrevet

Ja. Vi jobber hardt for det, men det har gitt uttelling. En flott mann, pappa og jeg er heldig om jeg får tilbringe resten av livet med han.

Skrevet (endret)

Ja! Veldig lykkelig.

Endret av Miona
Skrevet

Det går opp og ned, og livet hadde nok vært bra uten han også. Litt strammere økonomisk, men greit. Likevel skal han slippe at jeg forlater ham, det fortjener han ikke. Han er snill som et lam, krever svært lite, gjør mye mer husarbeid enn meg, og klarer til og med å leve med mine humørsvingninger. Han er også en oppofrende far som elsker ungene sine over det meste annet. 

Anonymkode: 01704...f64

Skrevet

Ja det er jeg virkelig.Vi har det utrolig godt sammen:-)

Skrevet

Nei, hadde hatt det mye bedre alene. 

Anonymkode: c1a46...3f1

Skrevet

Nei, desverre. Han bare roter det til for oss alle og bidrar svært lite. Har lyst til å bli alene, men samtidig så ønsker jeg at barna vokser opp med foreldre som bor sammen.  Lever i håpet om at ting skal ordne seg.

Anonymkode: 02a5c...a51

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år og er nå i en dårlig periode. Han går på AAP mens jeg studerer + jobber deltid som tilsvarer ca 100 %. Han jobber 30-50 %, til tross for dette bidrar jeg mest med husarbeid,men det klarer ikke han å se. Vi har hatt mange diskusjoner i det siste, alt fra barneoppdragelse til husarbeid . Hadde det ikke vært for barnet vårt tror jeg ikke forholdet vårt hadde vært overlevbart. Jeg synes han sitter for mye med mobilen . I dag mens han og barnet spiste satt han med mobiltelefonen samtidig som han snakket med henne. 

Jeg har grått meg i søvn flere ganger denne uka og det føles ikke godt. 

Noen ganger spiller han dataspill hele natta. Han må gjerne spille dataspill, men når det går tidvis ut over familielivet har det gått for langt. Han stod opp kl 1730 her om dagen siden han ranglet på natta med dataspill. Jeg hadde hatt en lang dag på UIT, men måtte pent komme hjem å gjøre alle "plikter" og leke med barnet. Jeg mener at den som jobber minst,bør bidra mest på hjemmefronten. 

Jeg blir så sliten av alle diskusjoner for tida. Han får det ofte til og høres ut som det er min feil. Jeg vet jeg ikke er feilfri,men han tar kaka for tida.

Skjønner godt at mange forhold ikke overlever,kan være ett rent helvette til tider...

Anonymkode: b2004...48b

Skrevet

Ja! Har nettopp giftet oss, så det skulle bare mangle 😀 Men har vært sammen i 16 år og har 4 barn.

Anonymkode: 915b2...eea

Skrevet

Nei, på ingen måte......

Anonymkode: e377d...f73

Gjest Marge Simpson
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var det, inntil han brått døde.

Anonymkode: 7b2c1...181

❤️ kondolerer så masse!

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Vi har våre oppturer og nedturer, som alle andre, men jeg er lykkelig hver dag. Aldri møtt en mann som han før. 

Skrevet

Vi har vert sammen siden heg var 17. Nå er jeg 43. 

Lykkelig?

Tjs, jo, egentlig, for det erven utrolig lykke å ha en som elsker deg tilbake. Samtidig sliter vi seksuelt. Vi har samleie kanske 0 til 1 gang pr mnd. Oralsex/annen kropslig kos kanskje 1 gang i mnd. Han sier han har mistet lysten. Jeg tenkervdrtver mormalt, han er 44 år. Selv er jeg 99 kg, fordelt på 68 cm, og det er ikke lett å være atraktiv da. 

Jeg er glad i mannen min, men jeg er ufør, og vet jeg greier meg ikke alene.  

Det mest fornuftige er å bli. 

Mange vellykkede fornuftsekteskap i verden...... 

Menhadde jeg vert ung i dag, og hvist det jeg no vet.....da hadde nok valgene vert anderledes......

Anonymkode: c72f6...78e

Skrevet

Me har vært sammen i 5 år så er ikke så veldig lenge. Hadde det ikke vært for at vi har fått et barn for ikke så lenge siden så tror jeg at jeg hadde hatt det bedre uten hverandre. Men det er fordi alt bare var blitt en rutine. Og det å ha flyttet til en annen bydel grunnet jobb, der me ikke har så mange venner eller familie har vært en prøvelse for begge to. Alle har vell sine opp og ned turer. Og et forhold skal kunne tåle motgang. Ellers så er det vell ikke så mye verdt. 

Anonymkode: b9a9c...4be

Skrevet

Lykkelig som "stjerner i øynene og hjertebank"? Av og til, men de fleste dagen handler det om en tilfredshet, en trygghet og at vi er et relativt godt team i hverdagen. Jeg hadde absolutt ikke vært lykkeligere alene. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vert sammen siden heg var 17. Nå er jeg 43. 

Lykkelig?

Tjs, jo, egentlig, for det erven utrolig lykke å ha en som elsker deg tilbake. Samtidig sliter vi seksuelt. Vi har samleie kanske 0 til 1 gang pr mnd. Oralsex/annen kropslig kos kanskje 1 gang i mnd. Han sier han har mistet lysten. Jeg tenkervdrtver mormalt, han er 44 år. Selv er jeg 99 kg, fordelt på 68 cm, og det er ikke lett å være atraktiv da. 

Jeg er glad i mannen min, men jeg er ufør, og vet jeg greier meg ikke alene.  

Det mest fornuftige er å bli. 

Mange vellykkede fornuftsekteskap i verden...... 

Menhadde jeg vert ung i dag, og hvist det jeg no vet.....da hadde nok valgene vert anderledes......

Anonymkode: c72f6...78e

Det begynte vel ikke som et fornufts ekteskap? Fordi om dere var unge? 

Dessuten er jo fornuft et godt lim å ha, i slike perioder som dere er inne i nå? 

Når det gjelder sex, så leste jeg en sånn sexolog som mente at sex blir bedre om man fokuserer mer på sin kjæres nytelse, enn sin egen. At det skaper en dynamikk om gjensidig nytelse. Det funker hos oss. 

Anonymkode: 41ed1...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...