Mamman til Stella og Håkon Skrevet 23. august 2017 #1 Skrevet 23. august 2017 (endret) Hei! Jeg har hatt småblødninger de siste to dagene, jeg går på cerazette.. når jeg var på do i sta så kom det noe ut av meg!!!! Så hvitt kjøttaktig med blod på enden, hva er dette!!😥😥😥 Endret 23. august 2017 av Mamman til Stella og Håkon Advarsel om bilde
Chl85 Skrevet 23. august 2017 #2 Skrevet 23. august 2017 Ville tatt med bilde til lege og kanskje fått en henvisning til gyn undersøkelse. Trenger ikke være noe farlig, men greit å sjekke
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #3 Skrevet 23. august 2017 Dette skjedde med meg for noen år siden. Mensen var forsinket, men testen var negativ. Plutselig kom noe lignende ut. Det var en hvit klump og så man nøye etter var det bittesmå tynne blodårer inni. Fant aldri ut hva det var, så spent på hva du finner ut:) Anonymkode: 60b13...adb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #4 Skrevet 23. august 2017 Jeg fikk sånne på cerazette hele tiden, hos meg var det slimhinnene i livmoren som av en eller annen grunn kom ut i store deler på den pilla.. Men som ei annen sier: sjekke det hos lege. Mest sannsynlig ikke noe farlig, men bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite Anonymkode: 8f496...282
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 23. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2017 Takk for svar, har bestillt legetime i morgen, lurer veldig på hva det er😅 Men en del av slimhinna høres logisk ut.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #6 Skrevet 23. august 2017 Jeg har også fått en slik greie når jeg hadde mensen, er nok helt ufarlig Anonymkode: 239cf...a93
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #7 Skrevet 23. august 2017 Jeg fikk noe lignende når jeg gikk på pillen, de sa det var hormon forstyrrelser, at jeg reagerte på de allså og at jeg måtte kutte ut prevensjon og være uten i 3 mnd før jeg prøvde en ny type Anonymkode: aa736...332
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #8 Skrevet 23. august 2017 Av og til, en sjelden gang innimellom får jeg kraftigere blødning enn normal mens. Den varer ofte litt lenger enn normalt også. Da kommer det også slike klumper hos meg. Hadde nylig en slik blødning, og vet med 100% sikkerhet at det ikke var en abort! Anonymkode: fc882...c86
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 Det heter Shed uterus lining. Google på eget ansvar! (Livmoren har storrengjøring, enkelt fortalt. ) Anonymkode: 54963...84d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Kroppen altså. Den er klin gæren! Anonymkode: 35154...6ca
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette skjedde med meg for noen år siden. Mensen var forsinket, men testen var negativ. Plutselig kom noe lignende ut. Det var en hvit klump og så man nøye etter var det bittesmå tynne blodårer inni. Fant aldri ut hva det var, så spent på hva du finner ut:) Anonymkode: 60b13...adb Høres ut som et lite foster. (jeg er seriøs).. Snakker av erfaring. Anonymkode: a596f...1ff
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som et lite foster. (jeg er seriøs).. Snakker av erfaring. Anonymkode: a596f...1ff Jeg hadde en spontanabort og du gir en eksakt beskrivelse av hva som kom ut av meg. Anonymkode: 95cb8...e7e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kroppen altså. Den er klin gæren! Anonymkode: 35154...6ca 😂 Nå lo jeg høyt.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 24. august 2017 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2017 Har vært hos legen, tok gu , men så ingenting unormalt. Legen hadde aldri vært borti lignende..trodde kanskje det var polypper, men usikker, henviste meg til ultralyd, får time i posten om ikke så lenge 😓
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #15 Skrevet 25. august 2017 Hei! Dette har jeg fått mange ganger før. I perioder ved hver mensen. Felles var at jeg gikk på prevensjon, blødningen ofte kom sent, men hadde masse menskramper. En gang kom det ut en stor trekant, sikkert 15 cm langt. Fant aldri ut hva det var, men jeg søkte også opp "shed uterus lining" og fikk opp bilder av det samme. Jeg tror ikke dette er abort. Jeg tror heller ikke det er farlig. Angrer på at jeg aldri tok med meg "bitene" til lege, for jeg ble ikke trodd når jeg nevnte det ved GU senere. Fikk høre at det bare måtte ha vært litt "blodkoagulering", noe jeg er sikker på at det ikke var i og med at det var masse blodårer inni det. Beklager ekle detaljer, hehe. Glad jeg ikke har hatt det der på noe år. Anonymkode: 95b6b...08d
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 26. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 26. august 2017 Betryggende at jeg ikke er alene hvertfall😊 tydeligvis mangler de å utforske en del av kvinnekroppen , da legene aldri hadde sett eller hørt om dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå