Gå til innhold

Noe kom ut av meg!! Obs bilde!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har hatt småblødninger de siste to dagene, jeg går på cerazette.. når jeg var på do i sta så kom det noe ut av meg!!!! Så hvitt kjøttaktig med blod på enden, hva er dette!!😥😥😥

Snapchat-1176923638.jpg

Endret av Mamman til Stella og Håkon
Advarsel om bilde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt med bilde til lege og kanskje fått en henvisning til gyn undersøkelse. Trenger ikke være noe farlig, men greit å sjekke :)

Skrevet

Dette skjedde med meg for noen år siden. Mensen var forsinket, men testen var negativ. Plutselig kom noe lignende ut. Det var en hvit klump og så man nøye etter var det bittesmå tynne blodårer inni. Fant aldri ut hva det var, så spent på hva du finner ut:) 

Anonymkode: 60b13...adb

Skrevet

Jeg fikk sånne på cerazette hele tiden, hos meg var det slimhinnene i livmoren som av en eller annen grunn kom ut i store deler på den pilla..

Men som ei annen sier: sjekke det hos lege. Mest sannsynlig ikke noe farlig, men bedre å ringe legen en gang for mye enn en gang for lite :)

Anonymkode: 8f496...282

Skrevet

Takk for svar, har bestillt legetime i morgen, lurer veldig på hva det er😅 

Men en del av slimhinna høres logisk ut.

Skrevet

Jeg har også fått en slik greie når jeg hadde mensen, er nok helt ufarlig 

Anonymkode: 239cf...a93

Skrevet

Jeg fikk noe lignende når jeg gikk på pillen, de sa det var hormon forstyrrelser, at jeg reagerte på de allså og at jeg måtte kutte ut prevensjon og være uten i 3 mnd før jeg prøvde en ny type

Anonymkode: aa736...332

Skrevet

Av og til, en sjelden gang innimellom får jeg kraftigere blødning enn normal mens. Den varer ofte litt lenger enn normalt også. Da kommer det også slike klumper hos meg.

Hadde nylig en slik blødning, og vet med 100% sikkerhet at det ikke var en abort!

Anonymkode: fc882...c86

Skrevet

Det heter Shed uterus lining. Google på eget ansvar! (Livmoren har storrengjøring, enkelt fortalt. )

Anonymkode: 54963...84d

Skrevet

Kroppen altså. Den er klin gæren! 

Anonymkode: 35154...6ca

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette skjedde med meg for noen år siden. Mensen var forsinket, men testen var negativ. Plutselig kom noe lignende ut. Det var en hvit klump og så man nøye etter var det bittesmå tynne blodårer inni. Fant aldri ut hva det var, så spent på hva du finner ut:) 

Anonymkode: 60b13...adb

Høres ut som et lite foster. (jeg er seriøs).. Snakker av erfaring.

Anonymkode: a596f...1ff

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som et lite foster. (jeg er seriøs).. Snakker av erfaring.

Anonymkode: a596f...1ff

Jeg hadde en spontanabort og du gir en eksakt beskrivelse av hva som kom ut av meg.

Anonymkode: 95cb8...e7e

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kroppen altså. Den er klin gæren! 

Anonymkode: 35154...6ca

😂 Nå lo jeg høyt.

Skrevet

Har vært hos legen, tok gu , men så ingenting unormalt.

Legen hadde aldri vært borti lignende..trodde kanskje det var polypper, men usikker, henviste meg til ultralyd, får time i posten om ikke så lenge 😓

Skrevet

Hei! Dette har jeg fått mange ganger før. I perioder ved hver mensen. Felles var at jeg gikk på prevensjon, blødningen ofte kom sent, men hadde masse menskramper. En gang kom det ut en stor trekant, sikkert 15 cm langt. Fant aldri ut hva det var, men jeg søkte også opp  "shed uterus lining" og fikk opp bilder av det samme. Jeg tror ikke dette er abort. Jeg tror heller ikke det er farlig. Angrer på at jeg aldri tok med meg "bitene" til lege, for jeg ble ikke trodd når jeg nevnte det ved GU senere. Fikk høre at det bare måtte ha vært litt "blodkoagulering", noe jeg er sikker på at det ikke var i og med at det var masse blodårer inni det. Beklager ekle detaljer, hehe. Glad jeg ikke har hatt det der på noe år. 

Anonymkode: 95b6b...08d

Skrevet

Betryggende at jeg ikke er alene hvertfall😊  tydeligvis mangler de å utforske en del av kvinnekroppen , da legene aldri hadde sett eller hørt om dette her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...