Gå til innhold

Huff da, Jonas gahr støre

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2017/finansavisen-arbeidere-jobbet-svart-paa-stoeres-landsted/a/24123928/

det er ikke lett å være leder av arbeiderpartiet og stadig komme opp i slike situasjoner. 

Jeg skjønner at eiendomsutviklingsaken ikke er sp lett å få meg seg det som skjer med underleverandører og traiffavtaler. 

Men det som skjer på hans eiendom er hans ansvar. Alle andre har ansvar for dette og blir straffet hvis det blir oppdaget. 

Her spurte han et firma om å gjøre noe, det firmaet hørte ikke noe mer og så jobber to av de som jobber i det firmaet på brygga til Støre og bruker utstyr til firmaet men informerer ikke eier. (Dette vet jeg siden jeg har informasjon angående dette) 

han får et polsk firma til å male huset sitt til priser ingen norske kan klare. 

Han er ikke mye arbeiderpartiet mann altså

Anonymkode: 48316...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her det det bare å ignorere ;) Hadde det vært en FRP-er som sto bak dette, hadde tråden vært milelang av hets og hånlige nedsettende meninger. 

Anonymkode: 59a2d...fc6

Skrevet

Dette er på nivå med at du kjøper et plagg lovlig og greit, som er produsert i en sweatshop i Bangladesh. Du spurte i butikken om det var ordnede forhold og fikk ja til svar, men oppsøkte ikke fabrikken for å sjekke.

Anonymkode: d50ae...c1d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja her det det bare å ignorere ;) Hadde det vært en FRP-er som sto bak dette, hadde tråden vært milelang av hets og hånlige nedsettende meninger. 

Anonymkode: 59a2d...fc6

Hadde det vært en FrP-er, så hadde tråden høyst sannsynlig handlet om seksuelle krenkelser på et eller annet vis. Det partiet har et latterlig høyt antall skandaler i den gata.

Anonymkode: 02336...b13

Skrevet

Vår det ikke ei greie om Stoltenberg sin dagmamma også? 

Eller dagmammaen til hans barn?

Anonymkode: a7a29...340

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er på nivå med at du kjøper et plagg lovlig og greit, som er produsert i en sweatshop i Bangladesh. Du spurte i butikken om det var ordnede forhold og fikk ja til svar, men oppsøkte ikke fabrikken for å sjekke.

Anonymkode: d50ae...c1d

Når jeg ser på faktura må jeg da ha en anelse hvordan prisen kan være som den er. Det er vanskelig å reise til Bangladesh (forresten, hva ordnede forhold er på en klesfabrikk kan diskuteres), men jobber noen i hagen min er det ikke så vanskelig.

Jeg er kanskje litt paranoid, men er helt enig at hadde det vært Siv Jensen hadde pipen fått en annen lyd.

Anonymkode: ba5e2...40b

Skrevet

I tillegg har han sendt barna sine på privatskole, brukt privat helsehjelp, og gjort sitt ytterste for å spare så mye skatt som mulig.

Anonymkode: 158fb...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...