Gå til innhold

Stem for Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig viktig!

Anonymkode: fad8f...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en person jeg IKKE hører på, så er det herr Tybring-Gjedde. For en nisse! 

Anonymkode: 30585...379

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det en person jeg IKKE hører på, så er det herr Tybring-Gjedde. For en nisse! 

Hvorfor ikke? Vil du nisser fortsatt skal være en del av Norsk kultur så stem for Norge! :kghjerte:

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke? Vil du nisser fortsatt skal være en del av Norsk kultur så stem for Norge! :kghjerte:

Tror ikke det nei. 

Hva er egentlig slags norsk kultur du er så redd for å miste. Kom gjerne med et par-tre eksempler på norsk kultur som er truet av andre enn nordmenn selv. 

Skrevet

Ja, jeg skal stemme for Norge, men jeg har fremdeles vettet i behold og stemmer selvfølgelig på venstresiden. 

Anonymkode: 20e80...c18

Skrevet

Tror FrPere at de kan vinne valget med å skrive reklametråder for FrP her inne? FrP er et dusteparti for de smålige, misunnelige, stakkarslige og ynkelige. 

Anonymkode: 94d65...65f

Skrevet

Haha! Er den noen som virkelig raserer den norske folkesjela så er det FRP.

Anonymkode: 24a31...8b7

Skrevet

For meg er den viktigste norske verdien sosialdemokratiet. Det er dette som har bygget opp landet vårt etter krigen og forvaltet verdiene fra oljen. Samhold, nøkternhet og det å dra lasset sammen er essensielt for at det flotte landet vårt har blitt som det har blitt. Jeg stemmer selvfølgelig sosialdemokratisk, og i år blir det AP. 

TG er den siste personen jeg ville gitt en stemme til, da er selv Siv og Sylvi bedre. Og det sier en god del. 

Anonymkode: d59c1...9ba

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er den viktigste norske verdien sosialdemokratiet. Det er dette som har bygget opp landet vårt etter krigen og forvaltet verdiene fra oljen. Samhold, nøkternhet og det å dra lasset sammen er essensielt for at det flotte landet vårt har blitt som det har blitt. Jeg stemmer selvfølgelig sosialdemokratisk, og i år blir det AP. 

TG er den siste personen jeg ville gitt en stemme til, da er selv Siv og Sylvi bedre. Og det sier en god del. 

Anonymkode: d59c1...9ba

Så du mener ap sgjør sånn at man drar lasset sammen😂😂

Nei Huff ingen støre eller sosialister skal overta igjen. De hadde 8 år og klarte å dtiye på draget. Ap etter andre verdenskrig stod for arbeidende, men de har totalt vendt om på det de siste 10 årene. Og får ikke snakke om Bondevik og lands morderen Brundtland... 

Nei guuu takk for at det er parti med bein i nesa som tørr å vise og si hvordan det står til, ikke bondeknøler med skylapper

Anonymkode: b3bbd...5ad

Skrevet

Jeg stemmer MDG. For Norge og verden.

Anonymkode: 79915...e29

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei Huff ingen støre eller sosialister skal overta igjen. De hadde 8 år og klarte å dtiye på draget. Ap etter andre verdenskrig stod for arbeidende, men de har totalt vendt om på det de siste 10 årene. Og får ikke snakke om Bondevik og lands morderen Brundtland... 

Nei guuu takk for at det er parti med bein i nesa som tørr å vise og si hvordan det står til, ikke bondeknøler med skylapper

Å hjelp ... Tror ærlig talt ikke du skal snakke om skylapper. I alle fall ikke andre enn de enorme du selv har på deg. 

Skrevet

Jeg skal stemme frp..er fortsatt noen av oss med vettet inntakt; ) se hvordan det har gått i andre land.. 

Anonymkode: d6337...094

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har Bondevik med historien din å gjøre?

Skrevet

Hvorfor kan ikke Frp-velgere skrive korrekt norsk?

Anonymkode: fb04b...fcb

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

(Fordi de er så innmari opptatt av nasjonen, det norske, det ekte, vår norskdom og våre norske verdier. De brenner skikkelig for sånne ting, altså!) 

Hva som angår Gjedde, så er han jo bare helt på tur. "Integrering på en helt ny måte ved å opprette asylsentre i Afrika" - eh, dette er jo Newspeak! Man kan ikke "integreres" et sted man ikke er! 

image.jpg

Endret av Pashla
Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror FrPere at de kan vinne valget med å skrive reklametråder for FrP her inne? FrP er et dusteparti for de smålige, misunnelige, stakkarslige og ynkelige. 

Anonymkode: 94d65...65f

Tilhengere av andre partier skriver jo også "reklametråder" for partiene sine her. Ytringsfrihet, baby. Liker du det ikke, flytt til Nord-Korea - der får du bare stemt på ett parti.

Anonymkode: 53f74...8dc

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er utenlandsk, sitter i kommunestyre for FrP og skriver korrekt norsk :)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er utenlandsk, sitter i kommunestyre for FrP og skriver korrekt norsk :)

Det ble nesten korrekt, og kan til og med passere, men likevel. Ok, du sitter muligens i ett eller annet kommunestyre. Det finnes noen hundre kommunestyrer i Norge. Vanlig skrivemåte vil jeg påstå er slik: "Jeg er utenlandsk, sitter i kommunestyret for FrP, og skriver korrekt norsk." 

Så videre til mitt spørsmål til deg: Kan du forklare meg hva som har fått deg til å ta en beslutning om å representere FrP? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...