Gå til innhold

Johaug har jo skikkelig bart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men, tok du for mye Møller's doping, Johaug? :fnise:

Anonymkode: 82fcc...77f

Skrevet

Jeg har pigmentflekker på overleppe selv. Det er kjipt og ikke noe gøy. Kan rett og slett ikke sole ansiktet. Da blir jeg sånn hun er nå.  

Anonymkode: 87a2e...7c2

Skrevet

Hun har kanskje hyperpigmentering på overleppen. Det kan muligens fjernes med laser hvis hun bryr seg. Du derimot, har en ræva personlighet. Finnes ingen kur mot det 

Anonymkode: 1598c...0fb

Skrevet

Og det var det du klarte å fokusere på når du bestemte deg for å følge med i denne saken? Hallo-hva er det med kvinner som deg? Er det å finne utseendemessige skavanker hos andre kvinner det som betyr noe for at du skal føle deg bedre? Blir helt matt jeg-her snakkes det til stadighet om at vi må bekjempe kroppspress og brutale skjønnhetsidealer, også kommer sånne som deg og beviser (nok en gang) at vi finfint klarer å opprettholde det presset helt fint på egenhånd. 

Anonymkode: 2452c...543

Skrevet

Dette var lavmål. 

Anonymkode: 2a1cc...1c2

Skrevet

Enig, drittlei av den gråtekona med bart

 

Anonymkode: 6b31a...d17

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

http://www.adressa.no/100Sport/vintersport/langrenn/Johaug-feilen-CAS-ikke-kunne-akseptere--Det-er-alarmerende-240806b.html

Neida, vet at det ikke er hår, men det ser jaggu slik ut. Ser det enda bedre på videoen fra i dag. Ser ut som real hyperpigmentering. Ikke bare leppa hun burde beskytte mot sola!

Anonymkode: bce87...40f

Herregud for en drittkjerring du er

Anonymkode: c5d03...253

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har kanskje hyperpigmentering på overleppen. Det kan muligens fjernes med laser hvis hun bryr seg. Du derimot, har en ræva personlighet. Finnes ingen kur mot det 

Anonymkode: 1598c...0fb

Den personligheten lever jeg godt med! :)

Anonymkode: bce87...40f

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette var lavmål. 

Anonymkode: 2a1cc...1c2

Hvorfor det, egentlig? Påpeker at hun har en stygg solskade i ansiktet, og tydeligvis burde beskytte både lepper og hud mot sola, fordi hun tydeligvis lett reagerer på det. Det er du som åpenbart leser hån inn i dette.

Anonymkode: bce87...40f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det, egentlig? Påpeker at hun har en stygg solskade i ansiktet, og tydeligvis burde beskytte både lepper og hud mot sola, fordi hun tydeligvis lett reagerer på det. Det er du som åpenbart leser hån inn i dette.

Anonymkode: bce87...40f

Hva er det hvis det ikke er hån? Bare informasjon, sympati eller er det noe annet storslagent du prøver å formidle? Hva mener du overskriften er?

Anonymkode: c5d03...253

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det hvis det ikke er hån? Bare informasjon, sympati eller er det noe annet storslagent du prøver å formidle? Hva mener du overskriften er?

Anonymkode: c5d03...253

En observasjon av at en av landets mest medieomtalte damer har en veldig tydelig solskade i ansiktet. Hun beskytter seg helt klart ikke godt nok mot solen. Overskriften var selvsagt ment å fange oppmerksomhet.

Blåser i hva du måtte mene, men litt artig at det er du som tenker at dette er noe å håne henne for!

Anonymkode: bce87...40f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blåser i hva du måtte mene, men litt artig at det er du som tenker at dette er noe å håne henne for!

:kari:

Anonymkode: c5d03...253

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

:kari:

Anonymkode: c5d03...253

Stakkars, ble du så forvirret? Kan jeg hjelpe deg med noe slik at det blir litt lettere for deg?

Anonymkode: bce87...40f

Skrevet

Sikker på at Johaug er både mer  ettertraktet og vakker og pen enn deg, hi. You loose.

Anonymkode: 987fe...b70

Skrevet

Solskader eller ikke, så lei av den dama! Folk dør i krig, men hun er fortsatt hovednyhet. Burde vært glemt hele dama.

Anonymkode: 9aa4e...4b9

Skrevet

Jeg har ekte bart jeg! Og tåhår, hår rundt brystknoppene. I tillegg enkelt pionerhår mellom brystene og på navlen. 

Anonymkode: 85801...eee

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den personligheten lever jeg godt med! :)

Anonymkode: bce87...40f

Og det bryr deg ikke om ikke andre lever like godt med den?

Anonymkode: 541cc...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...