Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 http://www.adressa.no/100Sport/vintersport/langrenn/Johaug-feilen-CAS-ikke-kunne-akseptere--Det-er-alarmerende-240806b.html Neida, vet at det ikke er hår, men det ser jaggu slik ut. Ser det enda bedre på videoen fra i dag. Ser ut som real hyperpigmentering. Ikke bare leppa hun burde beskytte mot sola! Anonymkode: bce87...40f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Nei men, tok du for mye Møller's doping, Johaug? Anonymkode: 82fcc...77f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Jeg har pigmentflekker på overleppe selv. Det er kjipt og ikke noe gøy. Kan rett og slett ikke sole ansiktet. Da blir jeg sånn hun er nå. Anonymkode: 87a2e...7c2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Hun har kanskje hyperpigmentering på overleppen. Det kan muligens fjernes med laser hvis hun bryr seg. Du derimot, har en ræva personlighet. Finnes ingen kur mot det Anonymkode: 1598c...0fb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Og det var det du klarte å fokusere på når du bestemte deg for å følge med i denne saken? Hallo-hva er det med kvinner som deg? Er det å finne utseendemessige skavanker hos andre kvinner det som betyr noe for at du skal føle deg bedre? Blir helt matt jeg-her snakkes det til stadighet om at vi må bekjempe kroppspress og brutale skjønnhetsidealer, også kommer sånne som deg og beviser (nok en gang) at vi finfint klarer å opprettholde det presset helt fint på egenhånd. Anonymkode: 2452c...543
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Dette var lavmål. Anonymkode: 2a1cc...1c2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 Enig, drittlei av den gråtekona med bart Anonymkode: 6b31a...d17
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: http://www.adressa.no/100Sport/vintersport/langrenn/Johaug-feilen-CAS-ikke-kunne-akseptere--Det-er-alarmerende-240806b.html Neida, vet at det ikke er hår, men det ser jaggu slik ut. Ser det enda bedre på videoen fra i dag. Ser ut som real hyperpigmentering. Ikke bare leppa hun burde beskytte mot sola! Anonymkode: bce87...40f Herregud for en drittkjerring du er Anonymkode: c5d03...253
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #9 Skrevet 23. august 2017 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har kanskje hyperpigmentering på overleppen. Det kan muligens fjernes med laser hvis hun bryr seg. Du derimot, har en ræva personlighet. Finnes ingen kur mot det Anonymkode: 1598c...0fb Den personligheten lever jeg godt med! Anonymkode: bce87...40f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette var lavmål. Anonymkode: 2a1cc...1c2 Hvorfor det, egentlig? Påpeker at hun har en stygg solskade i ansiktet, og tydeligvis burde beskytte både lepper og hud mot sola, fordi hun tydeligvis lett reagerer på det. Det er du som åpenbart leser hån inn i dette. Anonymkode: bce87...40f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #11 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det, egentlig? Påpeker at hun har en stygg solskade i ansiktet, og tydeligvis burde beskytte både lepper og hud mot sola, fordi hun tydeligvis lett reagerer på det. Det er du som åpenbart leser hån inn i dette. Anonymkode: bce87...40f Hva er det hvis det ikke er hån? Bare informasjon, sympati eller er det noe annet storslagent du prøver å formidle? Hva mener du overskriften er? Anonymkode: c5d03...253
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #12 Skrevet 23. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det hvis det ikke er hån? Bare informasjon, sympati eller er det noe annet storslagent du prøver å formidle? Hva mener du overskriften er? Anonymkode: c5d03...253 En observasjon av at en av landets mest medieomtalte damer har en veldig tydelig solskade i ansiktet. Hun beskytter seg helt klart ikke godt nok mot solen. Overskriften var selvsagt ment å fange oppmerksomhet. Blåser i hva du måtte mene, men litt artig at det er du som tenker at dette er noe å håne henne for! Anonymkode: bce87...40f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Blåser i hva du måtte mene, men litt artig at det er du som tenker at dette er noe å håne henne for! Anonymkode: c5d03...253
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #14 Skrevet 23. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: c5d03...253 Stakkars, ble du så forvirret? Kan jeg hjelpe deg med noe slik at det blir litt lettere for deg? Anonymkode: bce87...40f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #15 Skrevet 23. august 2017 Sikker på at Johaug er både mer ettertraktet og vakker og pen enn deg, hi. You loose. Anonymkode: 987fe...b70
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #16 Skrevet 23. august 2017 Solskader eller ikke, så lei av den dama! Folk dør i krig, men hun er fortsatt hovednyhet. Burde vært glemt hele dama. Anonymkode: 9aa4e...4b9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #17 Skrevet 23. august 2017 Jeg har ekte bart jeg! Og tåhår, hår rundt brystknoppene. I tillegg enkelt pionerhår mellom brystene og på navlen. Anonymkode: 85801...eee
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Den personligheten lever jeg godt med! Anonymkode: bce87...40f Og det bryr deg ikke om ikke andre lever like godt med den? Anonymkode: 541cc...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå