Gå til innhold

Johaug har jo skikkelig bart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men, tok du for mye Møller's doping, Johaug? :fnise:

Anonymkode: 82fcc...77f

Skrevet

Jeg har pigmentflekker på overleppe selv. Det er kjipt og ikke noe gøy. Kan rett og slett ikke sole ansiktet. Da blir jeg sånn hun er nå.  

Anonymkode: 87a2e...7c2

Skrevet

Hun har kanskje hyperpigmentering på overleppen. Det kan muligens fjernes med laser hvis hun bryr seg. Du derimot, har en ræva personlighet. Finnes ingen kur mot det 

Anonymkode: 1598c...0fb

Skrevet

Og det var det du klarte å fokusere på når du bestemte deg for å følge med i denne saken? Hallo-hva er det med kvinner som deg? Er det å finne utseendemessige skavanker hos andre kvinner det som betyr noe for at du skal føle deg bedre? Blir helt matt jeg-her snakkes det til stadighet om at vi må bekjempe kroppspress og brutale skjønnhetsidealer, også kommer sånne som deg og beviser (nok en gang) at vi finfint klarer å opprettholde det presset helt fint på egenhånd. 

Anonymkode: 2452c...543

Skrevet

Dette var lavmål. 

Anonymkode: 2a1cc...1c2

Skrevet

Enig, drittlei av den gråtekona med bart

Anonymkode: 6b31a...d17

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

http://www.adressa.no/100Sport/vintersport/langrenn/Johaug-feilen-CAS-ikke-kunne-akseptere--Det-er-alarmerende-240806b.html

Neida, vet at det ikke er hår, men det ser jaggu slik ut. Ser det enda bedre på videoen fra i dag. Ser ut som real hyperpigmentering. Ikke bare leppa hun burde beskytte mot sola!

Anonymkode: bce87...40f

Herregud for en drittkjerring du er

Anonymkode: c5d03...253

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har kanskje hyperpigmentering på overleppen. Det kan muligens fjernes med laser hvis hun bryr seg. Du derimot, har en ræva personlighet. Finnes ingen kur mot det 

Anonymkode: 1598c...0fb

Den personligheten lever jeg godt med! :)

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette var lavmål. 

Anonymkode: 2a1cc...1c2

Hvorfor det, egentlig? Påpeker at hun har en stygg solskade i ansiktet, og tydeligvis burde beskytte både lepper og hud mot sola, fordi hun tydeligvis lett reagerer på det. Det er du som åpenbart leser hån inn i dette.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det, egentlig? Påpeker at hun har en stygg solskade i ansiktet, og tydeligvis burde beskytte både lepper og hud mot sola, fordi hun tydeligvis lett reagerer på det. Det er du som åpenbart leser hån inn i dette.

Hva er det hvis det ikke er hån? Bare informasjon, sympati eller er det noe annet storslagent du prøver å formidle? Hva mener du overskriften er?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det hvis det ikke er hån? Bare informasjon, sympati eller er det noe annet storslagent du prøver å formidle? Hva mener du overskriften er?

En observasjon av at en av landets mest medieomtalte damer har en veldig tydelig solskade i ansiktet. Hun beskytter seg helt klart ikke godt nok mot solen. Overskriften var selvsagt ment å fange oppmerksomhet.

Blåser i hva du måtte mene, men litt artig at det er du som tenker at dette er noe å håne henne for!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blåser i hva du måtte mene, men litt artig at det er du som tenker at dette er noe å håne henne for!

:kari:

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

:kari:

Stakkars, ble du så forvirret? Kan jeg hjelpe deg med noe slik at det blir litt lettere for deg?

Skrevet

Sikker på at Johaug er både mer  ettertraktet og vakker og pen enn deg, hi. You loose.

Anonymkode: 987fe...b70

Skrevet

Solskader eller ikke, så lei av den dama! Folk dør i krig, men hun er fortsatt hovednyhet. Burde vært glemt hele dama.

Anonymkode: 9aa4e...4b9

Skrevet

Jeg har ekte bart jeg! Og tåhår, hår rundt brystknoppene. I tillegg enkelt pionerhår mellom brystene og på navlen. 

Anonymkode: 85801...eee

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den personligheten lever jeg godt med! :)

Og det bryr deg ikke om ikke andre lever like godt med den?

Anonymkode: 541cc...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...