Gå til innhold

Negativt å ta han ut av SFO av og til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som begynte på skolen i forrige uke å skal ha SFO tre dager i uken. Han har allerede vært på SFO fredag og mandag. Han skulle vært på SFO imorgen etter skolen men det er meldt strålende vær så han vil heller at vi skal gå på stranden eller skolen. Er det negativt om jeg velger å ikke ha han på SFO imorgen når han har så få dager i uken? Fra 1.september skal jeg uansett ha 100 % plass til han på SFO ettersom jeg da begynner i jobb.

Anonymkode: 5faf7...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går helt fint så lenge du gir beskjed :) Kos dere 

Anonymkode: 9b67c...160

Skrevet

I utgangspunktet ikke negativt, men hvis han ikke kjenner mange på skolen fra før,sopp ville jeg latt han være mest mulig der for å bli kjent med andre. Han mister en del sosialt ved å bare ha tre dager, så dumt å ta han ut flere hvis han trenger å bli kjent med de andre. Kjenner ham mange der fra barnehagen, er det ikke noe problem å ta han ut. 

Anonymkode: 725a7...b36

Skrevet

Nei, kjære vene! Dra på stranda - viktig å bruke slike muligheter. Det er uansett ikke mange dagene til september, og da mister dere vel muligheten til å ta sånne utflukter. 

Anonymkode: 21431...104

Skrevet

Ja fra 1.september må jeg ha han på SFO hver dag så da forsvinner denne muligheten.

Vi er nyinnflyttet er til så er kun to hab kjente fra før.Likevel så ser jeg at han leker med andre også.

Vi bor i Bergen å her vi hatt så utrolig lite fint vær i sommer så frister å bruke dagen på stranden etter skolen imorgen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har en gutt som begynte på skolen i forrige uke å skal ha SFO tre dager i uken. Han har allerede vært på SFO fredag og mandag. Han skulle vært på SFO imorgen etter skolen men det er meldt strålende vær så han vil heller at vi skal gå på stranden eller skolen. Er det negativt om jeg velger å ikke ha han på SFO imorgen når han har så få dager i uken? Fra 1.september skal jeg uansett ha 100 % plass til han på SFO ettersom jeg da begynner i jobb.

Nei, kos dere du!

Anonymkode: e47fa...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...