Gå til innhold

Har du peiling på rygg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bærer babyen mye og bare på min venstre side. Babyen er 8 kg

Har lenge hatt vondt ved skulderbladene. Men i dag har jeg fått akutt vondt i hofte høyde, er umulig å lokalisere hvor jeg har vondt pga virker som det er inni på en måte. Akkurat som kniver innimellom 🤤 er vondt å løfte venstre fot og bevege på den og kjempe vondt å bøye seg. Spesielt mot høyre.

 

Hva kan det være?

Anonymkode: 19b2f...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er en kombinasjon av stram muskulatur og låsninger i rygg/bekken. En tur til en kiropraktor eller naprapat er på sin plass.

Og du må finne en annen måte å bære babyen på, eller variere måten du bærer på, for når du bare bærer på en side så får du en veldig skjevbelastning - så ikke rart du da får vondt.

Og så bør du begynne å trene styrke og stabilitet slik at du også får mindre smerter mellom skulderbladene :)

Anonymkode: 48981...d37

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil tro det er en kombinasjon av stram muskulatur og låsninger i rygg/bekken. En tur til en kiropraktor eller naprapat er på sin plass.

Og du må finne en annen måte å bære babyen på, eller variere måten du bærer på, for når du bare bærer på en side så får du en veldig skjevbelastning - så ikke rart du da får vondt.

Og så bør du begynne å trene styrke og stabilitet slik at du også får mindre smerter mellom skulderbladene :)

Anonymkode: 48981...d37

Det høres veldig rett ut. Takk for at du svarte meg 

Jeg bør nok trene mer ja 

Anonymkode: 19b2f...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...