Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Jeg bærer babyen mye og bare på min venstre side. Babyen er 8 kg Har lenge hatt vondt ved skulderbladene. Men i dag har jeg fått akutt vondt i hofte høyde, er umulig å lokalisere hvor jeg har vondt pga virker som det er inni på en måte. Akkurat som kniver innimellom 🤤 er vondt å løfte venstre fot og bevege på den og kjempe vondt å bøye seg. Spesielt mot høyre. Hva kan det være? Anonymkode: 19b2f...812
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Jeg vil tro det er en kombinasjon av stram muskulatur og låsninger i rygg/bekken. En tur til en kiropraktor eller naprapat er på sin plass. Og du må finne en annen måte å bære babyen på, eller variere måten du bærer på, for når du bare bærer på en side så får du en veldig skjevbelastning - så ikke rart du da får vondt. Og så bør du begynne å trene styrke og stabilitet slik at du også får mindre smerter mellom skulderbladene Anonymkode: 48981...d37
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil tro det er en kombinasjon av stram muskulatur og låsninger i rygg/bekken. En tur til en kiropraktor eller naprapat er på sin plass. Og du må finne en annen måte å bære babyen på, eller variere måten du bærer på, for når du bare bærer på en side så får du en veldig skjevbelastning - så ikke rart du da får vondt. Og så bør du begynne å trene styrke og stabilitet slik at du også får mindre smerter mellom skulderbladene Anonymkode: 48981...d37 Det høres veldig rett ut. Takk for at du svarte meg Jeg bør nok trene mer ja Anonymkode: 19b2f...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå