Gå til innhold

Hva er det med øynene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i øynene. Og sliten i øynene. Er lyssky i tillegg. 

Er det optiker eller lege som er tingen?

Anonymkode: 77c2b...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt?

Stoffskiftet, me, utmattelse, fibro.

Anonymkode: 5f9ee...8d3

Skrevet

Ville dratt til legen først. Hvis det er noe som har dukket opp nylig så er det best å dra til legen. Optikeren har ingen medisinsk peiling sånn sett

Anonymkode: 9ad4e...a83

Skrevet

Har det kommet plutselig? Hvor vondt er vondt og hvor lyssky er du? Jeg tenker at hvis det er milde symptomer som ofte kommet utover dagen, så er det mest sannsynlig at du trenger briller og da må du til optiker. Har symptomene kommet plutselig nå i ettermiddag og er veldig kraftige, så kan det hende legevakta i kveld er det riktige. 

Anonymkode: 35506...27b

Skrevet

Er du gravid? Jeg fikk det samme da jeg var høygravid. Følte meg litt småslapp i tillegg. Ringte til føden for sikkerhetsskyld og de ba meg komme inn. 

Viste seg at jeg hadde skyhøyt blodtrykk (140/199), og jeg ble værende innlagt til de satte igang fødselen..

Anonymkode: d4bf3...39e

Skrevet

Eg hadde det slik ein periode som student, og gjekk til legen.  Han sende meg vidare til optikar, og eg enda opp med briller pga skeive hornhinner.  Om det er ille, ville eg kontakta legen først.

Anonymkode: e0b02...8af

Skrevet

Det kom egentlig ganske brått. Men, mener å huske jeg har hatt det slik før. Er litt usikker. Det er ikke voldsomt vondt, men veldig ubehagelig og det er vondt i sollys/sterkt dagslys. Syns det er litt slitsomt med lys fra TV og mobil også.

Får veldig vondt i hodet utover dagen. Og er så sliten i øynene at jeg ikke har lyst til å ha de åpne.

Hi

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du gravid? Jeg fikk det samme da jeg var høygravid. Følte meg litt småslapp i tillegg. Ringte til føden for sikkerhetsskyld og de ba meg komme inn. 

Viste seg at jeg hadde skyhøyt blodtrykk (140/199), og jeg ble værende innlagt til de satte igang fødselen..

Anonymkode: d4bf3...39e

Er ikke gravid:) Blodtrykket er jeg ikke sikker på. Men, har vært litt høyt før. Men, ikke veldig høyt.

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kom egentlig ganske brått. Men, mener å huske jeg har hatt det slik før. Er litt usikker. Det er ikke voldsomt vondt, men veldig ubehagelig og det er vondt i sollys/sterkt dagslys. Syns det er litt slitsomt med lys fra TV og mobil også.

Får veldig vondt i hodet utover dagen. Og er så sliten i øynene at jeg ikke har lyst til å ha de åpne.

Hi

Optiker. 

Du trenger briller. 

Anonymkode: c9de9...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...