Gå til innhold

Psyko ex og barnevernet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ex som ikke var så veldig bra mot meg, og var igjennom et helvete med han. Han har nå fått vite via felles bekjente at jeg er gravid og jeg er redd for at han skal kontakte bv, for han har sagt til felles bekjente at han synes synd på barnet og jeg vet tidligere har han prøvd å ødelegge mye for meg ved å spre rykter, finne på løgner osv. Får aldri fred fra denne fyren. Nå vet jeg ikke hvorfor men jeg frykter han skal kontakte bv og finne på ting, tror de at bv kan ta han på alvor da?? Har jo ikke noe "problemer" i livet mitt heller... Så vet ikke hva han skulle finne på da men kan være hva som helst sånn som jeg kjenner han.. Han har tidligere blitt politianmeldt.

Anonymkode: cb953...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Donumenter alt du kan dokumentere. Ta vare på alt av gamle/nye meldinger, brev osv. Før dagbok med det som har skjedd og skriv ned datoer du husker. Skriv ned alt som eventuelt kommer og pass på at du har datoer. 

Er du langt på vei? Om du ikke er så langt på vei, vurder om det du vil er å ha han i ditt og barnets liv resten av livet. Siden du ikke skriver om noe annen far, går jeg ut i fra at det er exen som er far. Er det denne personen du vil ha som far til barnet ditt og du vil måtte dele barnet med han. Er du heldig gir han F og driter i både deg og ungen, men om han finner glede i å plage deg kommer han nok til å forlage alt fra delt til fullt foreldreansvar. Det skal MYE til for å frata noen foreldreretten. Får du ungen til exen er du bundet til han resten av livet. 

Anonymkode: 30ca1...65d

Skrevet

Er han pappaen til barnet?

Skrevet

Nei det er han ikke..

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er han ikke..

Da stryker du siste del av innlegget mitt over ☺

Men hadde jeg vært deg hadde jeg dokumenter at jeg kunne. Kommer det så e bekymringsmelding så kan du referere til det. Om du i tillegg har noen du kjenner som kjenner godt til problemene du har hatt med exen, spør om de kan stille opp i et eventuelt intervju. Krysser fingrene for at alt går knirkefritt for deg ❤ og gratulerer med lille i magen

Anonymkode: 30ca1...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...