Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 Er gravid og får selvfølgelig kommentarer på magestørrelse. De fleste sier noe om hvor stor jeg er, og jeg må innrømme at det får meg til å føle meg helt dårlig. Som om det er om å gjør å ha minst mulig mage så lenge som mulig. Jeg er ikke overvektig og ganske normal... andre som føler det er slik? Eller er dette bare noe jeg har fått for meg? Anonymkode: 3a995...c61
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Jeg fikk slike kommentarer under de to første svangerskapene mine "Guuuud så svær du er, sikker på at det ikke er tvillinger?" "Er du bare 6 mnd på vei? Du ser jo ut som om du er klar til å føde når som helst" "Wow, DET var en stor mage, blir jævlig å presse ut den ungen" Den ungen var 3,3 kg.. Med sistemann fikk jeg kommentarer på at jeg hadde så liten mage.. vel den ungen var 4 kg. Har lagt helt på gjennomsnittet på symfysemålet alle gangen. Ikke bry deg, enkelte mister alle hemninger når de snakker til gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå