Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? el-testing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde første dag i siste mens den 5 august. Sykluslengde er gjennomsnittlig 31 dager. Jeg har i noen dager nå testet med eggløsningstester ( strimler ) og ikke fått positivt resultat. Fra før har jeg som regel fått positivt resultat på eggløsningsdagen på kvelden ( sol er idag ifølge kalkulator). Jeg prøvde en Clearblue eggløsningstest nå, med dobbel hormonindikator og denne viste lav fertilitet. Internett forteller meg at jeg er for sent ute med testing, men jeg har jo allerede testet i noen dager med strimler? 

 

En strimmel frå idag tidlig viste litt sterkere strek enn de andre dagene, noe jeg tolker som at det er litt høyere hormonstigning nå. Men hvorfor viser da clearblue testen lav fertilitet? Kan det være at jeg er for tidlig ute? 

 

Hva bør jeg gjøre? Hilsen ei som gjerne vil bli gravid, som ikke har peiling på sykluser!

Anonymkode: 56a73...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Clearblue viser alltid lav fertilitet første dag. Så måler den stigning dagene etter 

Endret av Bruker3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...