Gå til innhold

Usikker på egen diagnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi 

Endret av Søte Satan
ikke anonym
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns å invitere kun fordi noen takket nei er feil uansett. Stas å være andrevalget. 

Anonymkode: a0565...aff

Skrevet

Hvis foreldrene er opptatt av at barna skal behandles individuelt, og barnet leker godt med den ene og ikke den andre, så ser jeg ikke problemet med å invitere den ene.

De vet vel ikke at alle andre har fått invitasjoner tidligere/er andrevalget

Anonymkode: 7b49a...a6c

Skrevet

Om tvillingene er av samme kjønn synes jeg det blir rart å invitere bare den ene ja.

Sønnen min har en kamerat som har en tvillingsøster, der blir de jo invitert i guttebursdager og jentebursdager uten hverandre, men samme kjønn, da må begge inviteres.

Anonymkode: 3a8fd...081

Skrevet

Hvis denne ene tvillingen er en god venn er det litt spesielt å bare invitere ham med nå som det er ledig plass pga. avbestilling. Ikke vær så gnien.

Skrevet

Hæ??

Anonymkode: 507d1...6f9

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ??

Anonymkode: 507d1...6f9

Hun endret hovedinnlegget, der hun skrev at hun vurderte å invitere med kun den ene av to tvillinger i en bursdag fordi en av de opprinnelige gjestene har sagt han ikke kan komme så da er det plutselig plass til en til.

Skrevet
19 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Hun endret hovedinnlegget, der hun skrev at hun vurderte å invitere med kun den ene av to tvillinger i en bursdag fordi en av de opprinnelige gjestene har sagt han ikke kan komme så da er det plutselig plass til en til.

Det var en skikkelig passende overskrift da...hmmm

Anonymkode: b4fff...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...