Søte Satan Skrevet 22. august 2017 #1 Skrevet 22. august 2017 (endret) Vi Endret 22. august 2017 av Søte Satan ikke anonym
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #2 Skrevet 22. august 2017 Syns å invitere kun fordi noen takket nei er feil uansett. Stas å være andrevalget. Anonymkode: a0565...aff
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #3 Skrevet 22. august 2017 Hvis foreldrene er opptatt av at barna skal behandles individuelt, og barnet leker godt med den ene og ikke den andre, så ser jeg ikke problemet med å invitere den ene. De vet vel ikke at alle andre har fått invitasjoner tidligere/er andrevalget Anonymkode: 7b49a...a6c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Om tvillingene er av samme kjønn synes jeg det blir rart å invitere bare den ene ja. Sønnen min har en kamerat som har en tvillingsøster, der blir de jo invitert i guttebursdager og jentebursdager uten hverandre, men samme kjønn, da må begge inviteres. Anonymkode: 3a8fd...081
Fru Banderas Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Hvis denne ene tvillingen er en god venn er det litt spesielt å bare invitere ham med nå som det er ledig plass pga. avbestilling. Ikke vær så gnien.
Fru Banderas Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ?? Anonymkode: 507d1...6f9 Hun endret hovedinnlegget, der hun skrev at hun vurderte å invitere med kun den ene av to tvillinger i en bursdag fordi en av de opprinnelige gjestene har sagt han ikke kan komme så da er det plutselig plass til en til.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 19 minutter siden, Fru Banderas skrev: Hun endret hovedinnlegget, der hun skrev at hun vurderte å invitere med kun den ene av to tvillinger i en bursdag fordi en av de opprinnelige gjestene har sagt han ikke kan komme så da er det plutselig plass til en til. Det var en skikkelig passende overskrift da...hmmm Anonymkode: b4fff...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå