Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på en forelesning en gang med en som mente at damer trekker fra og menn legger til når de får dette spørsmålet. Husker han mente at damer alltid deler på to, og hvis det fortsatt er mer enn ti, så sier de sju. Kanskje anonymiteten her inne som gjør at man svarer mer ærlig? 

Jeg har hatt tre langvarige forhold i voksen alder, tror jeg har hatt sex med seks eller sju i tillegg. Gidder ikke gå ned memory lane for å bli sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 41 og har ikke lengre telling. Men rundt 40 stk vil jeg tippe? Vært utro maaaange ganger og kommer garantert til å være det igjen. 

Det verste av alt? Jeg er ikke spesielt glad i sex engang, blir bare trigget av "jakten" om dere skjønner. 

Anonymkode: 2bb81...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 41 og har ikke lengre telling. Men rundt 40 stk vil jeg tippe? Vært utro maaaange ganger og kommer garantert til å være det igjen. 

Det verste av alt? Jeg er ikke spesielt glad i sex engang, blir bare trigget av "jakten" om dere skjønner. 

Anonymkode: 2bb81...3cf

Jeg skjønner. Jeg vet du vil få mye dritt også for det. Men jeg ser i alle fall ikke ned på deg. 

Anonymkode: 9d213...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens korteste memory lane, én var en engangs ( eller togangs), én var en to-års og én var og er en 20+-års. Altså tre. Skikkelig vågalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er gjerne rett, men så gammel og hatt bare en partner. Og nå alene. Kjenner meg uerfaren på et vis. 

Anonymkode: 5f7b4...09b

Hvor erfaren man er har lite sammenheng med antall partnere! 

Anonymkode: 9635d...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange dere har ligget med.blir faktisk litt sjokkert jeg.Hva slags vedren lever vi i?! 

Anonymkode: 3a30f...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så mange dere har ligget med.blir faktisk litt sjokkert jeg.Hva slags vedren lever vi i?! 

Anonymkode: 3a30f...402

En der folk selv skal få bestemme hva de gjør med sin kropp, så lenge alle er myndige og alt skjer frivillig.

Hva for en slags verden lever du i?

Anonymkode: 9d213...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor erfaren man er har lite sammenheng med antall partnere! 

Anonymkode: 9635d...05e

Er med på den, men det er noe med ny partner. 

Anonymkode: 5f7b4...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så mange dere har ligget med.blir faktisk litt sjokkert jeg.Hva slags vedren lever vi i?! 

Anonymkode: 3a30f...402

En der sex er normalt og prevensjon tilgjengelig og heksebrenning og evig pine avskaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uh, ok. :klo: 

Anonymkode: 9d213...a89

Ha-ha... jeg var visst veldig trøtt da jeg svarte.

Det stemmer at jeg ikke har vært ufør(etrygdet), men det skulle selvfølgelig egentlig stå at jeg aldri har vært utro ;)

Anonymkode: 274b9...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt sex med 8 stk. To av disse var laaange forhold, er 42 nå.

Har ikke vært utro, som i hatt sex, men mentalt utro hvis man kan kalle det det.....

Anonymkode: 98e24...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37.

Har hatt samleie med 17 tror jeg. Og andre sex ting med flere. Er ikke sikker 😥😥 hater det ! Det ga meg ikke noe heller. Bortsett fra barn og klamydia og hvp 😢

Anonymkode: 3a396...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...