Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Skal på min første prøve om et par uker. Sikkert dumt spørsmål, men hvordan foregår prøvingen? Blir selger med inn i prøverommet? Må jeg kle av meg foran henne? Evt hvor mye (må jeg ta av bh'n mens hun er der f.eks?) For de hjelper vell og ta den på (har jeg iallefall sett på tv😂). Grunnen til at jeg spørr om dette er pga overvekt (93 kg) og jeg veldig ukomfortabel.. Altså, må jeg så må jeg selvfølgelig, men greit å vite Anonymkode: d25d5...028
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal på min første prøve om et par uker. Sikkert dumt spørsmål, men hvordan foregår prøvingen? Blir selger med inn i prøverommet? Må jeg kle av meg foran henne? Evt hvor mye (må jeg ta av bh'n mens hun er der f.eks?) For de hjelper vell og ta den på (har jeg iallefall sett på tv😂). Grunnen til at jeg spørr om dette er pga overvekt (93 kg) og jeg veldig ukomfortabel.. Altså, må jeg så må jeg selvfølgelig, men greit å vite Anonymkode: d25d5...028 Prøvetime skulle det stå 😅 Anonymkode: d25d5...028
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Det er ikke så lett å få de på alene. Men du kan jo ta med en venninne eller mammaen din? Anonymkode: 0288d...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Jeg kledde av meg alt unntatt truse, bh og strømpebukse i prøverommet, så stakk hun armene inn med kjolen og jeg tredde den på meg selv. Så kom hun inn og hjalp meg å ta den skikkelig på. Hun så bare litt av bhen, ingen fare! Anonymkode: feb2d...e73
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 De jobber med dette HVER dag. Og de tenker ikke på hvordan du ser ut bortsett på at kjolen skal passe deg De er proffe Anonymkode: 3b6f4...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå