Gå til innhold

Dere som har prøvd brudekjoler i brudesalong :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på min første prøve om et par uker. 

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan foregår prøvingen? Blir selger med inn i prøverommet? Må jeg kle av meg foran henne? Evt hvor mye (må jeg ta av bh'n mens hun er der f.eks?) For de hjelper vell og ta den på (har jeg iallefall sett på tv😂).

Grunnen til at jeg spørr om dette er pga overvekt (93 kg) og jeg veldig ukomfortabel.. Altså, må jeg så må jeg selvfølgelig, men greit å vite :)

Anonymkode: d25d5...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skal på min første prøve om et par uker. 

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan foregår prøvingen? Blir selger med inn i prøverommet? Må jeg kle av meg foran henne? Evt hvor mye (må jeg ta av bh'n mens hun er der f.eks?) For de hjelper vell og ta den på (har jeg iallefall sett på tv😂).

Grunnen til at jeg spørr om dette er pga overvekt (93 kg) og jeg veldig ukomfortabel.. Altså, må jeg så må jeg selvfølgelig, men greit å vite :)

Prøvetime skulle det stå 😅

Skrevet

Det er ikke så lett å få de på alene. Men du kan jo ta med en venninne eller mammaen din? 

Anonymkode: 0288d...e6a

Skrevet

Jeg kledde av meg alt unntatt truse, bh og strømpebukse i prøverommet, så stakk hun armene inn med kjolen og jeg tredde den på meg selv. Så kom hun inn og hjalp meg å ta den skikkelig på. Hun så bare litt av bhen, ingen fare!

Anonymkode: feb2d...e73

Skrevet

De jobber med dette HVER dag. Og de tenker ikke på hvordan du ser ut bortsett på at kjolen skal passe deg 

De er proffe 

Anonymkode: 3b6f4...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...