Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Går på trening på formiddagen. Reiser hjem, dusjer og skal se noe på TV som jeg har tatt opp. Hva gjør jeg? Jo finner meg en pose chips og sjokolade. Jeg er så dum. All trening er helt bortkastet. Hvordan skal jeg få slutt på søtsuget? Anonymkode: 1da74...932
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Ikke kjøp snop. Hvorfor har du det i det hele tatt hjemme når du vet hvordan det ender? Kjøp mat uten karber, eller med maks 5% karber. Anonymkode: 9bf92...cd8
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Slutt å spise snop. Ta deg sammen. Du har vært flink og trent, tenk på det når suget melder seg. Ikke ha snop tilgjengelig. Anonymkode: 13f89...5de
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Ikke ha noe snop hjemme, det er jo tullete å ha det når du vet at du ikke la det være Anonymkode: 02ccf...864
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 Det er min mann som kjøper. Jeg ber han stadig om å ikke kjøpe, likevel kommer han støtt og stadig hjem med noe. Akkurat som om han liker meg feit. Har gått opp mye i vekt etter vi ble sammen. Det er helt forferdelig. Anonymkode: 1da74...932
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er min mann som kjøper. Jeg ber han stadig om å ikke kjøpe, likevel kommer han støtt og stadig hjem med noe. Akkurat som om han liker meg feit. Har gått opp mye i vekt etter vi ble sammen. Det er helt forferdelig. Anonymkode: 1da74...932 Da må du bare være bestemt med deg selv og la det være, så ekelt og så vanskelig er det Anonymkode: 02ccf...864
Ninni84 Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 Enig med h*n over. Ikke ha snop i hus!! Jeg passer på å bare ha noen sunne alternativer hvis jeg er helt desperat. Cola zero og noen frukt alternativer passer meg bra. Har også popcorn (ikke micropop) hvis jeg absolutt trenger noe salt snack. Tørrpopper uten smør/olje og salt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 Tren mer! Så kan du spise hva du vil! Jeg løper masse og holder meg slank selv om jeg spiser potetgull og tar en øl etter løping.. Alt kommer an på mengde! Mengden snop, mengden trening! Livet er for kort til å pine seg gjennom det.. Kos deg med trening! Og kos deg med snop! Du får det mye bedre med deg selv med en god balanse😊 Anonymkode: 0d663...11c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke kjøp snop. Hvorfor har du det i det hele tatt hjemme når du vet hvordan det ender? Kjøp mat uten karber, eller med maks 5% karber. Anonymkode: 9bf92...cd8 Man må ikke gå på nullkarbo for å være sunn. Tragisk hvor hjernevaskede enkelte er. Anonymkode: 059bf...157
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #10 Skrevet 21. august 2017 4 timer siden, Ninni84 skrev: Enig med h*n over. Ikke ha snop i hus!! Jeg passer på å bare ha noen sunne alternativer hvis jeg er helt desperat. Cola zero og noen frukt alternativer passer meg bra. Har også popcorn (ikke micropop) hvis jeg absolutt trenger noe salt snack. Tørrpopper uten smør/olje og salt. Ja, aspartam er såklart mye sunnere enn naturlig sukker. Eller kanskje ikke. Anonymkode: 059bf...157
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #11 Skrevet 21. august 2017 4 timer siden, Ninni84 skrev: Enig med h*n over. Ikke ha snop i hus!! Jeg passer på å bare ha noen sunne alternativer hvis jeg er helt desperat. Cola zero og noen frukt alternativer passer meg bra. Har også popcorn (ikke micropop) hvis jeg absolutt trenger noe salt snack. Tørrpopper uten smør/olje og salt. Cola zero er jo ikke et sunt alternativ da Anonymkode: 02ccf...864
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #12 Skrevet 21. august 2017 Jeg kjenner meg så veldig igjen i det du skriver. Saboterte alltid meg selv. Verst var det hvis jeg hadde gått ned 1-2 kg. Da kunne jeg unne meg selv både det ene og det andre... Så fikk jeg snusen i en Dr. Mark Hyman på YouTube. Jeg forandret matvanene mine, la til mer fett i kosten, mindre korn, mindre kjøtt og mindre melkeprodukter. Jeg er ikke glutenfri eller vegetarianer, men jeg spiser mindre kvanta. Er heller ikke lavkarbo, for jeg spiser frukt og alle typer grønnsaker i store mengder. Det som skjedde var at jeg plutselig ikke hadde lyst på sjokolade og potetgull.... ingen "må bare ha noe godt" på kveldene. Så nå har jeg drøssevis med energi, trener 3 x i uken, har gått ned 10 kg og passer i alle klærne mine. Kanskje du ville sett om dette er noe for deg? Det passet min kropp midt i blinken, men det betyr jo ikke at det passer for alle.. Anonymkode: 256e6...bea
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #13 Skrevet 21. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner meg så veldig igjen i det du skriver. Saboterte alltid meg selv. Verst var det hvis jeg hadde gått ned 1-2 kg. Da kunne jeg unne meg selv både det ene og det andre... Så fikk jeg snusen i en Dr. Mark Hyman på YouTube. Jeg forandret matvanene mine, la til mer fett i kosten, mindre korn, mindre kjøtt og mindre melkeprodukter. Jeg er ikke glutenfri eller vegetarianer, men jeg spiser mindre kvanta. Er heller ikke lavkarbo, for jeg spiser frukt og alle typer grønnsaker i store mengder. Det som skjedde var at jeg plutselig ikke hadde lyst på sjokolade og potetgull.... ingen "må bare ha noe godt" på kveldene. Så nå har jeg drøssevis med energi, trener 3 x i uken, har gått ned 10 kg og passer i alle klærne mine. Kanskje du ville sett om dette er noe for deg? Det passet min kropp midt i blinken, men det betyr jo ikke at det passer for alle.. Anonymkode: 256e6...bea Takk for tips. Skal sjekke ut på YouTube. Jeg trener 3-5 ganger i uken allerede. Anonymkode: 1da74...932
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #15 Skrevet 21. august 2017 40 minutter siden, grønteple skrev: Krom! Virker det? Prøvde tabletter for mange år siden uten virkning. Anonymkode: 1da74...932
Gjest grønteple Skrevet 21. august 2017 #16 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Virker det? Prøvde tabletter for mange år siden uten virkning. Anonymkode: 1da74...932 Jeg har hvertfall mistet mye av søtsuget etter jeg begynte å ta kromtabletter ☺️
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #17 Skrevet 21. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, aspartam er såklart mye sunnere enn naturlig sukker. Eller kanskje ikke. Anonymkode: 059bf...157 Poenget her var vel at cola zero er UTEN kalorier!! HI vil jo tydeligvis forbrenne kalorier og ikke innta dem. Anonymkode: 913b9...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå