Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Har nettopp bekreftet den gnagende mistanken om at spire nr tre ligger i magen. Er maks syv uker på vei, kanskje mindre. Jeg har søkt på ny jobb, skal på andregangsintervju snart. Må jeg si at jeg er gravid?? Det føles uærlig å ikke si det, jeg søker jo på et svangerskapsvikariat. Jeg vet heller ikke om jeg får permisjon fra nåværende jobb for å teste ut ny jobb. Eller hvordan det evt blir med svangerskapspenger i ny jobb. Nåværende jobb er rundturnus, og jeg vet ikke om, evt når, jeg får fritak fra nattevakter selv om de ikke er bra for gravide. Jeg slang også ut forslaget om abort, mest for å teste reaksjonen til mannen. Han var ikke helt i mot det, og mener vi kan prøve igjen om et år. Jeg tror ikke jeg kan ta abort nå og så gjennomføre et svangerskap om et år, bare fordi det er litt "upraktisk" akkurat nå. Dette svangerskapet er ikke veldig godt planlagt, men allikevel da! Er litt forvirret og usikker på hva som er rett og galt å gjøre. Og altså ikke superentusiastisk over positiv test, men går alt bra, vil det være et velkomment barn. Anonymkode: 56cf2...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå