Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 I underetasjen til svigers lukter det helt forferdelig stramt. Det er ikke skittent hos dem og de har sånn OK personlig hygiene, så jeg mistenker rotter. Men vet ikke sikkert. Det er så ille at det setter seg i klærne på ungene når de har overnattet der. Jeg aner ikke om de vet om det, eller om de har blitt helt immune for lukten. Kan man si noe om dette på en måte som ikke er fryktelig frekk? Jeg tenker kanskje det er bedre enn at alle som er på besøk holder på å svime av..? Anonymkode: b1adc...6df
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Jeg ville bare spurt dem om hva lukten i underetasjen skyldes. Hvis de ikke vet ville jeg anbefalt dem å få det sjekket. Dere er jo nær familie, det er ikke frekt! Anonymkode: 7227b...d0a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 I all verden 😖 Anonymkode: 85af1...1c7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Rotte i veggen? Mugg- eller soppskader? Vannskade hvor det er så mye fukt at noe har råtnet? Jeg ville spurt direkte? "Den lukten som er i denne etasjen, har dere sjekket at det ikke er rotte i veggen? Eller kanskje det er mugg her?" Slike ting kan være veldig helseskadelig, i hvert fall mugg/sopp, så dere bør jo si noe til dem. Har et slikt problem oppstått gradvis kan det være de er blitt vant med lukten selv. Anonymkode: 0c22c...8a7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 Takk for svar! Ja, jeg tror kanskje at de ikke kjenner lukten rett og slett. Problemet er at jeg er litt redd for at det kanskje er de som lukter sånn..? Hele familien har alltid hatt en særegen lukt, også mannen min, men den forsvant da han flyttet hjemmefra (bodde i et annet hus da). Aner ikke om det er noe de gjør med klesvasken eller hva.. Men i dette siste huset de har flyttet inn i, har det tatt helt av. Helt grusomt, og jeg er ikke fin på det. Jeg har tenkt til nylig at dette er familielukten, men plutselig tenkte jeg på rotter som en mulighet. Men hvis det ER familielukten, da er det jo utrolig frekt å ta det opp 😖 Anonymkode: b1adc...6df
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 Huset til svigers lukter heller ikke noe godt. Svigermor har det rent og pent og har god hygiene, men svigerfar har en spesiell kroppslukt som preger huset. Han oppholder seg stort sett innendørs og vil ikke lufte noe særlig så det gjør ikke saken bedre. Lukten setter seg i klær og hår når vi er på besøk. Det er rart hvis denne lukten bare er i kjelleren hvis det er "familielukten". Ville spurt hva det kommer av og foreslått fukt eller rotter hvis de ikke har noen kommentar til lukten. Anonymkode: c73a6...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå