Gå til innhold

Når gråt du sist og hvorfor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mister min svigerinne og gode venninne av uhelbredelig kreft i juni. Det føles fortsatt vondt og rått så jeg feller noen tårer flere ganger i uken og er ellers ganske lettrørt og emosjonell for tiden! ❤️

Anonymkode: 2dbdd...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Varme tanker og klem til deg, kreft er no dritt rett og slett! Håper du får god pleie der du er og får tatt farvel med nære og kjære! 💕

Anonymkode: 2dbdd...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som var så spesielt med Diana? Unnskyld at jeg spør! Men jeg forstår ikke hvorfor det er så mye media rundt henne. Hun er jo død for lenge siden?

Anonymkode: a8bbe...a3e

Olav den Hellige døde for 987år siden, så det er for tidlig å slutte å snakke om Diana

Anonymkode: 581c3...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bilen på vei hjem fra jobben i dag. Ble grepet av en intens lyst å ringe mamma, men hun døde i fjor. 

Anonymkode: 04edf...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min venninne som har strevet med å bli gravid (mange ivf-forsøk) ringte og fortalte at hun var 14 uker på vei. Snørr og gledestårer i skjønn forening.

Anonymkode: 9f73f...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I bilen på vei hjem, har svangerskapsdepresjon og i tillegg har det meste gått til H den siste uka. Ser ikke helt hvordan vi skal komme over kneiken, men det går nok når vi får ting på avstand.

Anonymkode: 878ba...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Så trist å høre❤ Håper tiden du har igjen blir fin og at du får tilbringe tiden med dine kjære❤ 

Anonymkode: 12a62...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ååååhhh... Nu fick jag lust att besöka dig, bara för att kunna få ge dig en kram. Så fruktansvärt! :"(

Anonymkode: a8bbe...a3e

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt forrige uke, da eldstemann begynte i første klasse, og de nybakte andreklassingene sang til dem av full hals sangen"første dag i første klasse". Hjelpe meg så tårene trillet. 

Heldigvis har jeg en baby, så alle andre tenker jo at jeg bare er hormonell. De skulle bare visst at jeg er født med høy vannstand, og f.eks. gråter hver gang jeg ser den flaksloddreklamen om han som henter kona på fabrikkjobben. 😂

Anonymkode: 151e7...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time siden, alene på kjøkkenet. Mannen hadde kjøpt med Sørlands-is "trikolor"...jeg hadde bedt om bare sørlands-is "vanilje". 

-høygravid med barn nr2- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

når jeg så Miracle from heaven ,var vel sist uke

Haha, samme her 😅 Altfor lettrørt av meg! Nei, det var nest siste gang. Gråt dagen etter også under en krangel med samboeren.

Anonymkode: 9608c...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg felte noen tårer i går, av glede for at jeg får være mamma til mine tre små 😀 Ble veldig rørt av en ekstra lang kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går. Fordi jeg føler meg så jævlig ubrukelig, dum, ikke god nok, blir tatt som en selvfølge, må "utslette" meg selv osv.... 😭

Anonymkode: 60f6c...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå etter at min eksmann var her og jeg atter en gang prøvde å få han til å forstå at å nekte en unge å spise og fortelle henne at hun er tykk er å ødelegge hele jenta. Hjertet mitt blør for henne (ikke er hun tykk heller, men har gått fra å være undervektig til å være i nedre området av normalvekt), og jeg føler meg så alene når jeg står i helvetet med min eksmann som har vart i seks år nå. 

Anonymkode: 82390...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen minutter siden da jeg så st. Halvardshjemmet på NRK1. De utrolige flotte eldre menneskene og de fantastiske pleierne som jobbet der. Så respektløst Norge behandler de. Jeg er enda på gråten over den dokumentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dager siden. Gråter flere ganger i uken etter at min bestemor døde for 5 uker siden idag :'( Takler det ikke så bra

Anonymkode: 4be22...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag. Har innsett at forholdet til mannen min kommer til å ta slutt veldig snart. Veldig trist for barna som er involvert :-/

Anonymkode: fe352...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et par dager siden. Gråter flere ganger i uken etter at min bestemor døde for 5 uker siden idag :'( Takler det ikke så bra

Anonymkode: 4be22...b36

Du takler det bra. Det er normalt å gråte i lang tid når man mister noen man er glad i. Tenk om noen dør og ingen gråter. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag. Da svigermor forstod at grunnen til at jeg har vondt i ribbeina/muligens brukket er at sønnen hennes tok tak i meg, og at jeg fortalte at jeg var så bekymra for gutten vår som har starta i 1. Klasse.

Anonymkode: 721aa...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt i går, fordi jeg fortsatt sørger over min bestemor som døde for 3 år siden...hun var både bestemor og reservemor for meg..

Anonymkode: cf13c...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

På søndag. Da svigermor forstod at grunnen til at jeg har vondt i ribbeina/muligens brukket er at sønnen hennes tok tak i meg, og at jeg fortalte at jeg var så bekymra for gutten vår som har starta i 1. Klasse.

Anonymkode: 721aa...251

Du gråt over at hun forstod det, og ikke at mannen din faktisk gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. august 2017 den 14.41, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Jeg tenker på deg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 14.41, hilde og gutta skrev:

Nei. Jeg har ubotelig kreft, og nå er det ikke noe mer å gjöre. Ingen ting som vil hjelpe meg. Ligger inne på et slags sjukhem her i Sverige hvor jeg bor. Som et hospic. Men takk for klemmer!

Stor klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...