Gå til innhold

Jeg er ingen fotballelsker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er blitt velsignet med at alle barna mine nå bedriver denne idretten. Det må jo være en form for straff?! Jeg følger de pliktoppfyllende opp og klapper sånn innimellom der jeg bør og greier, men her inne: FY FAEN, JEG HATER FOTBALL!!!! 

Anonymkode: 82ef7...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler akkurat det samme. Eldste slutta i begynnelsen av 3. Kl. Håper han som går i 2. Kl. no også gir seg innen et par år. Er så drepende kjedelig. 

Anonymkode: c10c7...9ad

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og er blitt velsignet med at alle barna mine nå bedriver denne idretten. Det må jo være en form for straff?! Jeg følger de pliktoppfyllende opp og klapper sånn innimellom der jeg bør og greier, men her inne: FY FAEN, JEG HATER FOTBALL!!!! 

Jeg har det på samme måte med musikk. Det er noe dritt, men det er utrolig hva man gjør for barna sine.

Anonymkode: ce9d7...7c1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Føler akkurat det samme. Eldste slutta i begynnelsen av 3. Kl. Håper han som går i 2. Kl. no også gir seg innen et par år. Er så drepende kjedelig. 

Anonymkode: c10c7...9ad

Kan være underholdende med en og annen kamp innimellom, men tre i uka + cuper 😵 Kjenner jeg tidvis sliter med å være hyggelig mot de som er overentusiastiske og foreslår et par ekstra treningskamper og en dag ekstra med dugnad og en ditt og en datt.... 😳 Hjelp! 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det på samme måte med musikk. Det er noe dritt, men det er utrolig hva man gjør for barna sine.

Anonymkode: ce9d7...7c1

Huff 😞 Jeg har det slik med noen instrumenter og da klarer jeg ikke slutte le... Skikkelig usjarmerende! Aner ikke hva det kommer av ☹️

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff 😞 Jeg har det slik med noen instrumenter og da klarer jeg ikke slutte le... Skikkelig usjarmerende! Aner ikke hva det kommer av ☹️

Kommer sikkert av at du er et fjols.

Anonymkode: 67e35...b4d

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer sikkert av at du er et fjols.

Anonymkode: 67e35...b4d

Ja, at du kunne gjette det da gitt! Men, du skal være glad vi fjolsa finns, for vi sitter også å ser ditt barn spille surt og klapper høflig. Vi heier også på ditt barn! Og sist, men ikke minst, vi også bidrar med dugnader og annet som gjør at ditt barn kan bedrive de tingene du elsker så høyt. Du klarer ikke plukke oss ut av mengden og du nyter godt av at vi holder ut

Skrevet

Her er det jeg fått med meg av fotball gjennom årene:

Brann er latterlige. Det er bare til å spørre en Brann-tilhenger om de har fått et nytt geni til trener dette året så blir vedkommende stille. hehe

Strømsgodset har kjempet hardest for å nå dit der de er i dag og er det laget som mest av alt fortjener å vinne serien.

Ellers er det bare kjedelig. Og nei, jeg har ikke blekeste om offside-regelen, hvis noen lurer. Aldri skjønt. Det er noe med å være en spiller foran mål uten flere medspillere.

Heldigvis er jeg velsignet med unger som er langt mer interesserte i PC-spill enn i fotball. :P

Anonymkode: 7d5ad...2ad

Skrevet

Godset fortjener å vinne serien?? Tror du må ha fått nå innimari feil informasjon gitt! Mer usympatisk og gørrkjedelig fotballag skal man lete leeenge etter!

Anonymkode: 75d10...a23

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Godset fortjener å vinne serien?? Tror du må ha fått nå innimari feil informasjon gitt! Mer usympatisk og gørrkjedelig fotballag skal man lete leeenge etter!

Du, de har jobbet hardere enn noen andre i serien for å komme dit der de er i dag. På 90-tallet ville jeg ha vært enig med deg, da var de ikke modne. Men nå, apsolutt! De fortjener virkelig å vinne snart ass. 

Skrevet

Var interessert før da jeg var yngre og fulgte med eliteserien og var på kamper. 

Nå følger jeg med hvis jeg ikke har noe annet å gjøre... dessverre så er det litt opp og ned med laget jeg heier på. Men vi har vunnet det the double de to siste årene😄

Anonymkode: 89626...dc3

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det jeg fått med meg av fotball gjennom årene:

Brann er latterlige. Det er bare til å spørre en Brann-tilhenger om de har fått et nytt geni til trener dette året så blir vedkommende stille. hehe

Strømsgodset har kjempet hardest for å nå dit der de er i dag og er det laget som mest av alt fortjener å vinne serien.

Ellers er det bare kjedelig. Og nei, jeg har ikke blekeste om offside-regelen, hvis noen lurer. Aldri skjønt. Det er noe med å være en spiller foran mål uten flere medspillere.

Heldigvis er jeg velsignet med unger som er langt mer interesserte i PC-spill enn i fotball. :P

Men at brann fikk sølv i fjor og ligger på sølvplass nå har du ikke fått med deg! 

Anonymkode: 30555...167

Skrevet

Slik følte jeg det også når minste sa hun skulle starte på forball. Heldigvis for meg var hun ganske flink og en lite bitbull på banen, så jeg fikk noe å se på. (Ikke ego eller voldelig på banen, men hadde hun balken så hadde hun balken, ingen motstander fikk komme i nærheten da) Det endte med at vi var på noen kamper. Samkjøring ble ett must når det ble mange kamper etterhvert. Alle foreldre heier på alle, så det gikk fint. Jeg stilte gladelug opp på dugnader, dette var de eneste gangene jeg var på fotballbanen uten at det var kamper. Jeg syns det er veldig koselig å bli litt kjent med de som er der mitt barn er. For meg så var dugnad= bli kjent med små og store som var der mitt barn brukte mye tid. Det skal sies jeg ikke var vanskelig å be når hun sa hun ville prøve noe annet. Det blir straks fotball igjen høres det ut som.

men før fotballen var jeg innom korps, eller mitt eldste barn begynte i korps. Det var nesten værre enn fotball, men det viste seg å bli noe veldig hyggelig. Ungen stortrivdes, selv om hun var veldig sjenert kom hun seg i gjengen og koste seg. Hun hadde heller aldri rørt ett instriment, men dette tok hun på strak arm og det var utrolig få sure toner selv i starten. Jeg ble lurt til å ta ett verv, noe som ga meg utrolig mye. Jeg lærte ting jeg ikke kunne, noe jeg syns er veldig gøy. Jeg er ikke glad i slik musikk, så å sitte på ett annet rom og ordne med mine ting gikk fint, hadde jeg måtte sitte og høre på så hadde jeg nok blitt gal raskt. Men her ble også det å bli kjent med mitt barns venner det viktigste. Jeg ble kjent med de på en helt annen måte enn om jeg bare hadde stilt opp på konserter og dugnader,å. Selv nå som jeg ikke har barn i korpset kommer ungene bort til meg for å prate, de roper om de ser meg i byen. Jeg kjenne jeg er veldig glad for at jeg gjorde dette, for nå som mitt barn er fjortis og mange av hennes venner har begynt å feste og drikke kjennere jeg veldig mange og jeg er litt mer enn bare mitt barns mamma. Så jeg føler jeg har fått veldig mye mer igjen for det lille arbeidet jeg la ned. Nå bærer jeg brukter av å ha lidd meg igjennom den første tiden. Slik håper jeg det blir for fotballen også.

Anonymkode: 18229...dea

Skrevet

Er heller ikke spesielt interessert i fotball i utgangspunktet, men jeg blir veldig revet med av alt barna driver med. Elsker å stå på kamper og være en del av heiagjengen. Tror jeg hadde likt hvilken idrett som helst hvis barna likte den.

Anonymkode: 6a30e...a32

Skrevet

Synes egentlig fotball er kjedelig men ikke når mine barn spiller. Elsker å se på og heie. Eldste har spilt siden hun var 7 år og veldig gøy å se utviklingen(12 år nå). 

Anonymkode: 72ad2...cec

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Det er jo én fordel med å ha bare jenter. Jada, jeg vet at jenter også kan spille fotball men sannsynligheten for å ende opp som fotballmamma (grøss) er langt mindre med tre jenter enn tre gutter.

Skrevet

Både mannen og jeg hadde null interesse av fotball i utgangspunktet, men eldste er født fotballfanatiker. Her har det vært ball hvert våkne minutt utenom skole. Nå er han tenåring, og har fortsatt en fantastisk entusiasme. Det er umulig å ikke like å se ham og de fantastiske guttene på lagene spille. Det blir mer spennende oppover også, med krets, internkrets og nasjonale tiltak, men gleden har vært den samme hele tiden, både for ham og for oss foreldre som er så heldige å få stå på sidelinjen og heie frem fantastiske barn og ungdommer. Samholdet, gleden, støtten de har i hverandre. Alt er herlig å observere. 

Anonymkode: e7ce4...291

Skrevet
8 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Det er jo én fordel med å ha bare jenter. Jada, jeg vet at jenter også kan spille fotball men sannsynligheten for å ende opp som fotballmamma (grøss) er langt mindre med tre jenter enn tre gutter.

Selv om det er flere gutter enn jenter som spiller fotball, er fotball likevel den største idretten blant jenter. Det er flere jenter som spiller fotball enn håndball eller driver med andre idretter. 

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selv om det er flere gutter enn jenter som spiller fotball, er fotball likevel den største idretten blant jenter. Det er flere jenter som spiller fotball enn håndball eller driver med andre idretter. 

Da får jeg bare sørge for å gi ungene alkohol så tidlig at fylla tar dem før idretten gjør det.

Skrevet
14 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Da får jeg bare sørge for å gi ungene alkohol så tidlig at fylla tar dem før idretten gjør det.

Smarting 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...