Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Har en far som ikke har vært noe bra. En psykopat. Jeg sliter med han og alt jeg har mistet og lidd for det han har gjort..... Hvordan ta maks avstand fra han? Har null kontakt og vet ikke hvor han bor. Men vil på en måte slette han bort fra mitt liv. Ellers tror jeg ikke at jeg klarer å komme videre. Fjerne etternavnet ? Andre ting? Anonymkode: d75fe...40c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Kanskje oppsøke hjelp? Det kan høres ut som om terapi hadde vært en god idé. Anonymkode: c5b0b...d27
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Kun du selv vet hva som vil kjennes som "avstand nok". Kjenn godt etter. Jeg skiftet etternavn og brøt all kontakt. Anonymkode: 8e746...7db
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Skaff deg hjelp for å bearbeide det som har skjedd og så tilgi. Ikke tilgi for hans del, å tilgi er kun for din del. Du har gjort det du kan for å skape fysisk avstand. Det du mangler er å tillate å la sårene gro slik at du ikke lenger plages av dem. Anonymkode: cf9b4...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå