Gå til innhold

Tips og råd om alt rundt inseminasjon


Mothersoon

Anbefalte innlegg

Tips og råd om alt fra reisevei fra oslo til københavn,  buss/ tog/ taxi.?

vitaminer som folat og multivitaminer det er lurt og ta og hvilke som er best? 

Klinikken VitaNova er noen kjent her?

Eggløsningstester, digital er best ha jeg hørt? Hva bruker du?

Singel på vil ha mitt første inseminasjons forsøk i Danmark nå i September

Fri fra jobb for å reise til Danamrk er ikke så lett for meg, derfor prøver jeg å få eggløsning til å klaffe en helg, da er det lettere. men ikke lett å bstemme seg for planlagt eggløsning akkurat, så blir vel en egenmeldingsdag!

Reise frem og tilbake til København på samme dag, utsyr å ta med seg, ? har en hund jeg ikke kan forlate i mange timer alene så kan ikke overnatte i Køben. Vil at dette skal være hemmelig for familien .så kan ikke be om hundevakt liksom, tar jeg det i ukedagene kan jeg få et familiemedlem til å passe hunden, men da må jeg være borte fra jobb som heller ikke er gunstig, hvordan løser dere slike problemer? med jobb, egenmelding, kan jo ikke ha forsøkene så tett om jeg må bruke egenmeldinger, da vil sjefen bli mistenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Ikke så lett planlegge alt dette jeg har ikke erfaring med inseminasjonen men har nettopp vert i Danmark hatt fryseforsøk og jeg har brukt ferie til dette. Si du skal på ferie eller besøke noen...om du føler du må forklare deg. Får fortsatt litt rare spm om hvorfor reise dit på ferie men har klart meg til nå. Har vert i København på ferie før og kan ikke tro det er vanskelig med tog, sjekk internett for tips😉 

Lykke til på ferden går nok godt skal du se😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et raskt søk på klinikken sier at den ligger i sentrum. Det går metro fra flyplass og inn til sentrum. Mange daglige flyavganger, så enkelt å fly tur/retur på en dag. 

 

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...