Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Er dette greit eller er det uheldig formulert? Anonymkode: 05898...24e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Sikkert et forsøk på humor, men jeg synes ikke det egner seg... Anonymkode: 98624...937
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Nei! Godt mulig dette er humoren og sjargongen i bedriften. Utad bør man fremstå som litt mer seriøs. Dessuten synes jeg den er diskriminerende. Anonymkode: 341ac...aa1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Der hadde jeg aldri aldri aldri søkt jobb!!! Anonymkode: b87da...abe
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Mulig det er ment som en spøk. Vi får jo håpe det! Men tror de minsker antall søkere med en slik utlysningstekst. Jeg hadde ikke søkt jobb der, i hvert fall. Anonymkode: 769d1...fed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Dette er en så uprofesjonell måte å utlyse en stilling at bare det i seg selv hadde sikret at jeg IKKE hadde søkt noen jobb der, selv om det kunne vært aktuelt siden jeg har både utdanning og erfaring til begge stillingene. Dette er rett og slett en pinlig annonse! Intern humor holdes intern. Utad må man fremstå som profesjonell. Anonymkode: 7685c...493
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Verste jeg har sett! Anonymkode: db6ae...9a4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Jeg håper virkelig den er et resultat av dårlig humor, og ikke en konflikt Anonymkode: dd66c...028
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Hvor har du annonsen fra, hi? Utlysningsteksten på nettsiden deres virker mye mer seriøs. Har noen tuklet med denne? Anonymkode: 769d1...fed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Pinlig. 😱 Hadde aldri satt mine ben der. Anonymkode: c7d2b...6c0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du annonsen fra, hi? Utlysningsteksten på nettsiden deres virker mye mer seriøs. Har noen tuklet med denne? Anonymkode: 769d1...fed https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10214550588141559&set=a.10201735402169919.1073741826.1326709714&type=3 Anonymkode: 05898...24e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 Det ser ut som den teksten er manipulert. Legg merke til at papiret er lysere der den utradisjonelle teksten står. Anonymkode: 4d31f...5f3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du annonsen fra, hi? Utlysningsteksten på nettsiden deres virker mye mer seriøs. Har noen tuklet med denne? Anonymkode: 769d1...fed Den eneste stilling ledig jeg får opp på siden deres er en mer seriøs tekst, men den hadde søknadsfrist i 2015. Anonymkode: 7685c...493
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den eneste stilling ledig jeg får opp på siden deres er en mer seriøs tekst, men den hadde søknadsfrist i 2015. Anonymkode: 7685c...493 http://heroyfjerdingen.custompublish.com/ledig-stilling-som-arbeidsleder.5485659-289552.html Anonymkode: 769d1...fed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://heroyfjerdingen.custompublish.com/ledig-stilling-som-arbeidsleder.5485659-289552.html Anonymkode: 769d1...fed Åja, jeg var inne på heroyasvo og der lå de ikke. Men det virker jo som om noen har manipulert annonsen, ja. Lurer på hvor hun som la den ut på fb fant sin variant? Anonymkode: 7685c...493
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 De har publisert en forklaring/beklagelse: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2110036975689213&id=247203028639293&fref=gc&hc_location=ufi Anonymkode: 8f14e...154
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er dette greit eller er det uheldig formulert? Anonymkode: 05898...24e Gud bedre! Dette er grunnlag for umiddelbar avskjed av den som har skrevet annonsen og en større erstatning til den som omtales. Dette ville jeg ha meldt fra om til Arbeidstilsynet. Anonymkode: 76bf9...018
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 Hvor fant du annonsen? Anonymkode: 76bf9...018
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har publisert en forklaring/beklagelse: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2110036975689213&id=247203028639293&fref=gc&hc_location=ufi Anonymkode: 8f14e...154 Dette oppfatter jeg som en elendig forklaring. Det meste av mobbing og trakassering blir kamuflert bak "det var bare en spøk". Se bare på teksten ... du være med på å rydde opp i hennes "disposisjoner".. ? Anonymkode: 76bf9...018
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette oppfatter jeg som en elendig forklaring. Det meste av mobbing og trakassering blir kamuflert bak "det var bare en spøk". Se bare på teksten ... du være med på å rydde opp i hennes "disposisjoner".. ? Anonymkode: 76bf9...018 Nå står det jo at vedkommende som blir omtalt faktisk har vært med å formulere dette selv... Anonymkode: 6faa6...a2f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #21 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette oppfatter jeg som en elendig forklaring. Det meste av mobbing og trakassering blir kamuflert bak "det var bare en spøk". Se bare på teksten ... du være med på å rydde opp i hennes "disposisjoner".. ? Anonymkode: 76bf9...018 Helt enig at dette var elendig forklaring. Men greit å vite for de som hadde tenkt å søke hva slags miljø man eventuelt vil komme inn i. Jeg hadde aldri søkt på den stillingen, ville aldri ha jobbet der. Ser likevel ut til at nordlendingene liker den, så da får de sikkert inn noen som sklir rett inn der... Anonymkode: 769d1...fed
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #22 Skrevet 20. august 2017 Så da er det greit å omtale kvinner på den måten fordi "hun var jo med på det"? Anonymkode: 05898...24e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #23 Skrevet 22. august 2017 Nå har de havnet i avisen også. https://www.dagbladet.no/nyheter/legger-seg-flat-etter-denne-stillingsannonsen-smelt-pa-tjukken/68610631 Anonymkode: 05898...24e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #24 Skrevet 22. august 2017 Der hadde jeg aldri søkt jobb, humor eller ikke. Når flere har vært med på å formulere annonsen synes jeg det sier en del om intelligensen til vedkommende som ikke skjønner at dette kan bli oppfattet helt feil. Anonymkode: 188b4...c31
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #25 Skrevet 22. august 2017 På 20.8.2017 den 23.56, Anonym bruker skrev: Nå står det jo at vedkommende som blir omtalt faktisk har vært med å formulere dette selv... Anonymkode: 6faa6...a2f Det står at hun var med på å formulere dette sammen med de andre ansatte. Med andre ord skal denne damen liksom ha sittet sammen med en større gruppe når annonsen ble utformet..?! Slik gjøres det ikke i arbeidslivet. Det høres helt surrealistisk ut, og om det mot formodning skulle ha vært sant og med elendig ledelse som ikke styrte dette- tror du at teksten var hennes ide, eller at gjengen på andre siden av bordet kom med ideen og insinuerte at hun var kjip om hun ikke syntes det var morsomt? Anonymkode: 76bf9...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå