Gå til innhold

Er dette en grei utlysing av stilling?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette greit eller er det uheldig formulert?

 

20992620_10214550588141559_8411586937495

 

Anonymkode: 05898...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert et forsøk på humor, men jeg synes ikke det egner seg...

Anonymkode: 98624...937

Skrevet

Nei!

Godt mulig dette er humoren og sjargongen i bedriften. 

Utad bør man fremstå som litt mer seriøs. 

Dessuten synes jeg den er diskriminerende. 

Anonymkode: 341ac...aa1

Skrevet

Der hadde jeg aldri aldri aldri søkt jobb!!!

Anonymkode: b87da...abe

Skrevet

Mulig det er ment som en spøk. Vi får jo håpe det! Men tror de minsker antall søkere med en slik utlysningstekst. Jeg hadde ikke søkt jobb der, i hvert fall.

Anonymkode: 769d1...fed

Skrevet

Dette er en så uprofesjonell måte å utlyse en stilling at bare det i seg selv hadde sikret at jeg IKKE hadde søkt noen jobb der, selv om det kunne vært aktuelt siden jeg har både utdanning og erfaring til begge stillingene.

Dette er rett og slett en pinlig annonse!

Intern humor holdes intern. Utad må man fremstå som profesjonell.

Anonymkode: 7685c...493

Skrevet

Verste jeg har sett! 

Anonymkode: db6ae...9a4

Skrevet

Jeg håper virkelig den er et resultat av dårlig humor, og ikke en konflikt

Anonymkode: dd66c...028

Skrevet

Hvor har du annonsen fra, hi? Utlysningsteksten på nettsiden deres virker mye mer seriøs. Har noen tuklet med denne?

Anonymkode: 769d1...fed

Skrevet

Pinlig. 😱

Hadde aldri satt mine ben der. 

 

Anonymkode: c7d2b...6c0

Skrevet

Det ser ut som den teksten er manipulert. Legg merke til at papiret er lysere der den utradisjonelle teksten står.

Anonymkode: 4d31f...5f3

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du annonsen fra, hi? Utlysningsteksten på nettsiden deres virker mye mer seriøs. Har noen tuklet med denne?

Anonymkode: 769d1...fed

Den eneste stilling ledig jeg får opp på siden deres er en mer seriøs tekst, men den hadde søknadsfrist i 2015.

Anonymkode: 7685c...493

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er dette greit eller er det uheldig formulert?

 

20992620_10214550588141559_8411586937495

 

Anonymkode: 05898...24e

Gud bedre! Dette er grunnlag for umiddelbar avskjed av den som har skrevet annonsen og en større erstatning til den som omtales. 

Dette ville jeg ha meldt fra om til Arbeidstilsynet.

 

Anonymkode: 76bf9...018

Skrevet

Hvor fant du annonsen?

Anonymkode: 76bf9...018

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har publisert en forklaring/beklagelse: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2110036975689213&id=247203028639293&fref=gc&hc_location=ufi

Anonymkode: 8f14e...154

Dette oppfatter jeg som en elendig forklaring. Det meste av mobbing og trakassering blir kamuflert bak "det var bare en spøk". Se bare på teksten ... du være med på å rydde opp i hennes "disposisjoner".. ?

Anonymkode: 76bf9...018

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette oppfatter jeg som en elendig forklaring. Det meste av mobbing og trakassering blir kamuflert bak "det var bare en spøk". Se bare på teksten ... du være med på å rydde opp i hennes "disposisjoner".. ?

Anonymkode: 76bf9...018

Nå står det jo at vedkommende som blir omtalt faktisk har vært med å formulere dette selv... 

Anonymkode: 6faa6...a2f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette oppfatter jeg som en elendig forklaring. Det meste av mobbing og trakassering blir kamuflert bak "det var bare en spøk". Se bare på teksten ... du være med på å rydde opp i hennes "disposisjoner".. ?

Anonymkode: 76bf9...018

Helt enig at dette var elendig forklaring. Men greit å vite for de som hadde tenkt å søke hva slags miljø man eventuelt vil komme inn i. Jeg hadde aldri søkt på den stillingen, ville aldri ha jobbet der. Ser likevel ut til at nordlendingene liker den, så da får de sikkert inn noen som sklir rett inn der...

Anonymkode: 769d1...fed

Skrevet

Så da er det greit å omtale kvinner på den måten fordi "hun var jo med på det"?

Anonymkode: 05898...24e

Skrevet

Der hadde jeg aldri søkt jobb, humor eller ikke. Når flere har vært med på å formulere annonsen synes jeg det sier en del om intelligensen til vedkommende som ikke skjønner at dette kan bli oppfattet helt feil. 

Anonymkode: 188b4...c31

Skrevet
På 20.8.2017 den 23.56, Anonym bruker skrev:

Nå står det jo at vedkommende som blir omtalt faktisk har vært med å formulere dette selv... 

Anonymkode: 6faa6...a2f

Det står at hun var med på å formulere dette sammen med de andre ansatte. Med andre ord skal denne damen liksom ha sittet sammen med en større gruppe når annonsen ble utformet..?! Slik gjøres det ikke i arbeidslivet.

Det høres helt surrealistisk ut, og om det mot formodning skulle ha vært sant og med elendig ledelse som ikke styrte dette- tror du at teksten var hennes ide, eller at gjengen på andre siden av bordet kom med ideen og insinuerte at hun var kjip om hun ikke syntes det var morsomt? 

Anonymkode: 76bf9...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...