Gå til innhold

Inseminasjon Danmark singel


Mothersoon

Anbefalte innlegg

Tenkte å reise fra Oslo til København med fly , men litt engstelig for å ikke finne frem når jeg lander i Danmark, tenkte ta tog eller t bane inn til hovedbanegården! Erfaringer, råd? Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mothersoon skrev:

Tenkte å reise fra Oslo til København med fly , men litt engstelig for å ikke finne frem når jeg lander i Danmark, tenkte ta tog eller t bane inn til hovedbanegården! Erfaringer, råd? Takk

Veldig enkelt å ta tog til hovedbanegården. Har bare vært der 1 gang, og jeg er helt grønn når det gjelder orientering, men jeg klarte å komme meg tilbake til flyplassen alene, reisefølget mitt kom fra en annen kant, og vi møttes igjen på flyplassen. Står veldig klart på togstasjonen hvilket tog du skal gå på. Du klarer det. Lykke til :) Nå husker jeg ikke hvordan det var med billetter, da det ikke var jeg som kjøpte den, men mener du kan kjøpe den på stasjonen før du går på toget, muligens kan du kjøpe på toget også, men det står det oppslag om.

Anonymkode: 949a7...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for Vitanova og tror det er veldig bra sted. Hjemmekoselig liksom. Er inseminasjonen vondt, noen sier de og andre ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...