Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Jeg er straks 35 år, og har aldri klart å få orgasme med en partner, jeg har i tillegg bare klart å få orgasme på egenhånd på én spesiell måte. Det vil si at vibrator, dusjstråle osv aldri har funket, og jeg har i hvert fall aldri klart å få det til med fingrene. Ble tipset av ei venninne om Omgyes.com, og prøvde ut selv. Har lest og sett videoer og prøvd meg frem i to uker nå, og for første gang i mitt liv klarte jeg å få det til med fingrene, og det bare på 10 min. Jeg er så lykkelig, og håper virkelig at dette vil kunne prøves med en partner også, nå vet jeg jo hva som funker Og til alle andre "slitere" der ute: anbefaler virkelig siden! (Og om man ikke har råd/ikke vil, finnes forskningen ute på nettet også, jeg bare syns videoene hjalp veldig) Anonymkode: e4616...cff
Manubrium Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Så det er verdt pengene? Har snust litt på omgyes sjøl. Jeg har ikke problemer med å få orgasme, men min måte er litt vanskelig for andre å kopiere. Skulle gjerne lært meg hvordan jeg skulle instruere en partner til å gi meg orgasme ved bruk av fingrene!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Manubrium skrev: Så det er verdt pengene? Har snust litt på omgyes sjøl. Jeg har ikke problemer med å få orgasme, men min måte er litt vanskelig for andre å kopiere. Skulle gjerne lært meg hvordan jeg skulle instruere en partner til å gi meg orgasme ved bruk av fingrene! Jeg syns jo det, men det er ikke sikkert det er for alle. De har gode beskrivelser av hvordan man kan instruere partner, både hvordan man kan si det med ord og uten. Jeg syns virkelig jeg fikk valuta for pengene i hvert fall! Anonymkode: e4616...cff
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Hvor mye kostet det? Så bra at du fikk orgasme. 👏✌ Anonymkode: 1d20a...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå