Gå til innhold

Hold-in-undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe hold-in-undertøy til en fest men har ikke anledning til å gå i butikken før det.. Luter på om noen her har tips til gode produkter. Jeg er lav og overvektig.. 165 cm og veier 75 kg. Bruker vel str 40 ca.. 

Noen tips? Hvilke nettbutikker har bra greier? Hva slags erfaringer har dere? 

Takker på forhånd for ev svar 😊

Anonymkode: d229e...6bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex uten tvil, de har bra utvalg. Jeg tror det meste av det jeg har/hatt er derfra, men jeg har aldri kjøpt det i nettbutikken deres.

Anonymkode: 9da9d...dc6

Skrevet

Jeg skal forresten ha på meg dette..  bare med lange ermer på toppen.. men svart.. burde jeg ha svart hold-in da, eller hudfarget? 

IMG_1737.PNG

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.lindex.com/m/no/7497059/?back

Takk for svar 😊 denne f.eks? Hva tror du om den? 

Hi

Underkjole er helt supert, jeg er veldig glad i min og den er behagelig å ha på. Men pass på at den ikke har strammeeffekt over puppene (med mindre du ønsker det da), for da blir det som å gå med sports-bh. Jeg klarer ikke helt å se hva den på bildet har

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal forresten ha på meg dette..  bare med lange ermer på toppen.. men svart.. burde jeg ha svart hold-in da, eller hudfarget? 

IMG_1737.PNG

Tror jeg ville gått for hudfarget, det er anvendelig til det meste

Skrevet

Lindex har mye bra. Jeg er nedt glad i strømpebuksene med medium hold og ekstra høyt liv, men underkjole er også bra. Til dette antrekket bør du vel droppe strømpebukse, så da er underkjole best. Ville gått for svart.

Anonymkode: 324fa...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...