Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Kjære dere! Jeg trenger svar på noen spørsmål her.. Trodde jeg kunne en del om kroppen, men nå er jeg utrolig usikker.. Så veldig takknemlig for alle svar 1. Jeg hadde samleie 21 juli, og hadde da eggløsning. Den 7-11 august fikk jeg blødninger/mens. Har i tiden rett før mens (og fremdeles) vært i en litt merkelig form: Oppblåst, stikninger i magen og ryggen/siden, magen føles full selv om jeg ikke har spist noe/lite, trøtt, press nederst i magen.. Den 17 og 18 fikk jeg noe jeg trodde var eggløsning, men fargen var lys gul-brun, og ikke blank som den pleier å være. Det var også mer slim enn jeg bruker å ha.. Det fortsatte også 19 og 20 (i dag) men nå helt blankt.. Presset nede i magen er mer merkbart nå. Det jeg lurer på er: 1. Er det noen sjanse for at jeg kan være gravid når jeg har fått en mens etter samleiet? (samleie 21 juli, mens 7 aug) 2. Noen som har vært gravide men fremdeles fått mens? Hvor lenge hadde dere i såfall dette før dere fant ut at dere var på vei? 3. Er det normalt at første mens etter eggløsningen kommer selv om egget har blitt befruktet, og det er mens nr 2 man skal se om kommer eller ikke for å finne ut om man er gravid? Tusen takk for svar, dette er jeg skammelig uvitende om merker jeg.. Anonymkode: 5970e...beb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Hvordan er du så sikker på at du har hatt eggløsning? Anonymkode: f4b58...31b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Det merker jeg på slimet, og noen ganger stikkninger i eggstokkene eller rundt der.. det er dessuten alltid til samme tid hos meg hver mnd. Ganske nøyaktig 17 dager etter første mensdag.. Ja bortsett fra denne mnd da, som slimet kom tidligere enn det skulle, og hadde farge, noe det ikke pleier å ha.. Anonymkode: 5970e...beb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Ta nå bare en test... Anonymkode: 41028...09b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Ja må jo det om ikke mensen kommer som den skal denne gangen, men har lagt inn noen spørsmål her jeg gjerne ønsker svar på, så hadde vært fint å fått det! Anonymkode: 5970e...beb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære dere! Jeg trenger svar på noen spørsmål her.. Trodde jeg kunne en del om kroppen, men nå er jeg utrolig usikker.. Så veldig takknemlig for alle svar 1. Jeg hadde samleie 21 juli, og hadde da eggløsning. Den 7-11 august fikk jeg blødninger/mens. Har i tiden rett før mens (og fremdeles) vært i en litt merkelig form: Oppblåst, stikninger i magen og ryggen/siden, magen føles full selv om jeg ikke har spist noe/lite, trøtt, press nederst i magen.. Den 17 og 18 fikk jeg noe jeg trodde var eggløsning, men fargen var lys gul-brun, og ikke blank som den pleier å være. Det var også mer slim enn jeg bruker å ha.. Det fortsatte også 19 og 20 (i dag) men nå helt blankt.. Presset nede i magen er mer merkbart nå. Det jeg lurer på er: 1. Er det noen sjanse for at jeg kan være gravid når jeg har fått en mens etter samleiet? (samleie 21 juli, mens 7 aug) 2. Noen som har vært gravide men fremdeles fått mens? Hvor lenge hadde dere i såfall dette før dere fant ut at dere var på vei? 3. Er det normalt at første mens etter eggløsningen kommer selv om egget har blitt befruktet, og det er mens nr 2 man skal se om kommer eller ikke for å finne ut om man er gravid? Tusen takk for svar, dette er jeg skammelig uvitende om merker jeg.. Anonymkode: 5970e...beb Jeg Vil vel si det er ganske liten sjanse for at du er gravid når du har fått mens! Men noen har jo mens (liten blødning som de tror er mens) gjennom hele graviditeten. Nei det er ikke normalt at første mens kommer hvis egget er befruktet nei. Mensen er et tegn på at man Ikke ble gravid den mnd! Men selvfølgelig kan alt skje med menneskekroppen 🙂 Så ingen kan vite før du tar en test om noen uker. Anonymkode: c41e1...202
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Tusen takk for svar Nei jeg tror nok sjansen for at jeg er gravid er liten da jeg også.. må være noe annet som er årsaken til at kroppen oppfører seg så merkelig om dagen Anonymkode: 5970e...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå