Gå til innhold

Dere som er kulturmarxister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ønsker dere ikke at våre barn skal vokse opp i et Norsk Norge med Norsk kultur? Hvorfor ønsker dere å ødelegge den Norske kulturen?

Jeg lurer oppriktig!

Anonymkode: 473e2...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg foreløbig bare bedre gener for sånne som deg, det er noe skjeløyd og innavla ved innlegget ditt som gjør at det virker fåfengt å håpe på selv noe såpass enkelt som bedre rettskriving, i den språkkulturen du "oppriktig" er så bekymret for.

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg ønsker meg foreløbig bare bedre gener for sånne som deg, det er noe skjeløyd og innavla ved innlegget ditt som gjør at det virker fåfengt å håpe på selv noe såpass enkelt som bedre rettskriving, i den språkkulturen du "oppriktig" er så bekymret for.

Det er ingen skrivefeil i innlegget. Jeg får røde streker i nettleseren min hvis jeg skriver noe feil. Feilen ligger hos deg.

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Føler du deg smart og spesiell når du driver med drittslenging og navnekalling? 

Anonymkode: 7f6b4...540

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen skrivefeil i innlegget. Jeg får røde streker i nettleseren min hvis jeg skriver noe feil. Feilen ligger hos deg.

Nei, DET er feil.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg smart og spesiell når du driver med drittslenging og navnekalling? 

Anonymkode: 7f6b4...540

Nei, det er helt normalt blant mine omgangsvenner å være både smart og spesiell.

Skrevet

Jeg kan gå inn i diskusjonen med deg hvis du forteller meg hvilke norske verdier du snakker om og hvordan du definerer "kulturmarxsist". Jeg er usikker på om jeg kan kalles det.

Anonymkode: 641de...410

Skrevet

Sakser inn dette avsnittet fra Store Norske Leksikon under kulturmarxisme: 

Begrepet ‘kulturmarxisme’ forekommer ofte i høyreekstrem retorikk på islamofobe ‘kontrajihadistiske’ nettsteder av den art som bidro til Behring Breivik’s ‘selv-radikalisering’ (se Brown 2011). Begrepet brukes ofte i tilknytning til påstander om at en angivelig, og ofte uspesifisert,«multikulturalistisk venstreside» står i ledtog med islam og/eller islamister som forsøker å overta makten i Europa (se Dabashi 2011).  Det inngår her som et sentralt element i islamofobe konspiratoriske ideer.

Anonymkode: a8324...3b6

Skrevet

Jeg tenkte også øyeblikkelig på Anders Behring Breivik da jeg så uttrykket "kulturmarxister". Er du ikke stolt over å assosieres med ham? 

Anonymkode: 83835...3e4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ønsker dere ikke at våre barn skal vokse opp i et Norsk Norge med Norsk kultur? Hvorfor ønsker dere å ødelegge den Norske kulturen?

Jeg lurer oppriktig!

Hva legger du i et norskt Norge? Hva er norsk kultur i dine øyne? Hvor 'norsk' må man være for å kvalifisere som norsk?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer oppriktig!

Jeg beklager! Skal ta med meg mine amerikanske barn og flytte umiddelbart sånn at du kan nyte brunosten i fred.

Anonymkode: 7c2ab...dbc

Skrevet

Jøss...jeg har ikke hørt noen jamre over kulturmarxister siden Anders Behring Breivik rablet i rettssaken. 

Anonymkode: d9ee8...af2

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg beklager! Skal ta med meg mine amerikanske barn og flytte umiddelbart sånn at du kan nyte brunosten i fred.

Jeg og mine britiske barn blir med 

Anonymkode: 45be5...52c

Skrevet

Hvem har gitt Fjotolf tilgang på internett? Er nok lite vafler i fengselet...

Anonymkode: fe7ef...784

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mine britiske barn blir med 

Anonymkode: 45be5...52c

Og hva med mine barn, som er halvt norsk/halvt tysk ? Burde jeg bli med dere? 

Anonymkode: 9bbff...842

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva med mine barn, som er halvt norsk/halvt tysk ? Burde jeg bli med dere? 

Anonymkode: 9bbff...842

Er nok det lureste, best å være på den sikre siden så vi ikke forurenser den norske kulturen 🙄 

Blir helt satt ut av hva enkelte kan lire av seg her inne. HI her er nok noe avdekt verste jeg har sett av innlegg så langt.

Skrevet

Hvem mener du ødelegger den norske kulturen, sånn konkret?

Hvis du er bekymra for norsk kultur så kan du jo lære deg å beherske det norske (med liten n) språket. Synes å være en klar sammenheng mellom de som er bekymra for den norske kulturen og de som ikke engang behersker et av kulturens viktigste uttrykk: språket.

Anonymkode: 03e5b...795

Skrevet

Å hjelp... 

Her var det mye å ta tak i. 

For det første, hvilke norske verdier, helt konkret, er det du snakker om, HI? For det andre, hva legger du i begrepet "norsk Norge"? 

For det tredje, hva mener DU er løsningen? Og til slutt, hvorfor kan du ikke engang skrive to enkle setninger korrekt?

Anonymkode: d2e09...947

Gjest Darwinia:-)
Skrevet (endret)
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

"Norsk" og "Norske" er feil. Skrives med liten n. Videre heter det "et norskt Norge", ikke "norsk Norge". Adjektiv får en "t" når de brukes til å beskrive intetkjønnsord.

Tenkte jeg skulle si ifra siden du er så oppriktig redd for kulturarven vår.

Endret av Darwinia:-)
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

😂

Anonymkode: f4b2e...fdd

Skrevet

Multikulturalisme høres fint ut, er forferdelig dyrt, bygger ned velferdsnorge og er politisk korrekt, helt til neste generasjon må ta regningen. Empati er noe å være stolt over helt til noen kjører over barna dine med en trailer, som ser ut til å være mer populært i Europa fortiden enn det som er morsomt. Sier man det høyt blir man hysjet ned ved å bli kalt meningsfelle til Breivik. Så det bare eskalerer helt til det begynner å ligne på Sverige her også. Problemet er bare at det ser ut til å være umulig å reversere det som er gjort. Sverigedemokraterna er nå det største partiet i Sverige med 26,8% . Hver fjerde svenske. Et direkte konsekvens som har kommet i ettertid av tilstandene skapt av de innvandringsvennlige partiene. Jeg spår FrP en lysende fremtid om det tas inn mange innvandrere og flyktninger.

Anonymkode: f137e...ac3

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Multikulturalisme høres fint ut, er forferdelig dyrt, bygger ned velferdsnorge og er politisk korrekt, helt til neste generasjon må ta regningen. Empati er noe å være stolt over helt til noen kjører over barna dine med en trailer, som ser ut til å være mer populært i Europa fortiden enn det som er morsomt. Sier man det høyt blir man hysjet ned ved å bli kalt meningsfelle til Breivik. Så det bare eskalerer helt til det begynner å ligne på Sverige her også. Problemet er bare at det ser ut til å være umulig å reversere det som er gjort. Sverigedemokraterna er nå det største partiet i Sverige med 26,8% . Hver fjerde svenske. Et direkte konsekvens som har kommet i ettertid av tilstandene skapt av de innvandringsvennlige partiene. Jeg spår FrP en lysende fremtid om det tas inn mange innvandrere og flyktninger.

Anonymkode: f137e...ac3

Jeg går ut fra at du henviser til terrorisme når du snakker om å få barna dine overkjørt av en trailer. Det er en forsvinnende liten fare sammenliknet med nesten alle andre farer.  Sannsynligheten er mye større for at de vil ta livet av seg selv eller dø av multiresistente bakterier som får spre seg på grunn av vår egen reisevirksomhet. Hvorfor så redd for noe som er et så sjeldent fenomen?

Hva legger du egentlig i ordet multikulturisme og hvordan bygger den ned velferdsstaten?

Anonymkode: 641de...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...