Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Dere vet dere er rasister, sant? Sånn innerst inne? Anonymkode: 23db9...7c9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Dette er noe av mest meningsløse jeg har lest på lenge. Anonymkode: 6e85d...956
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Nei, det gir fullstendig mening. Anonymkode: 81a14...c1f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Enig!!! SÅKLART rasister mener de bare vet hva som er rett, og altså er "realistiske". Som om ikke disse "realisiske" meningene og oppfatningene deres er rasistiske. Hitler mente nok også han var en realist som bare hadde skjønt det. Anonymkode: cd26e...adb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Jeg tror ikke at alle som ser sannheten om feks muslimer er rasister nei! Har du noen gang tenkt på at folk vet mer enn deg? Har sett og opplevd mer enn deg? Idioter som ikke vet noenting om islam og aldri har snakket med en muslim, de er dumme ja! Men slike som meg feks, som har vært gift med en muslim og har barn med en muslim, og har levd som muslim, vi er ikke rasister! Bare realister ☺ Anonymkode: 92ecf...ec4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Alle som sier, - jeg er ikke rasist, meeeeen.... Jo, dere er dét! Anonymkode: c9330...bca
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke at alle som ser sannheten om feks muslimer er rasister nei! Har du noen gang tenkt på at folk vet mer enn deg? Har sett og opplevd mer enn deg? Idioter som ikke vet noenting om islam og aldri har snakket med en muslim, de er dumme ja! Men slike som meg feks, som har vært gift med en muslim og har barn med en muslim, og har levd som muslim, vi er ikke rasister! Bare realister ☺ Anonymkode: 92ecf...ec4 Øh, hvor mange muslimer kjenner du sannheten om, sa du? Har du vært gift med dem alle? Selv var jeg gift med en mann, betyr det at jeg kjenner sannheten om menn? Anonymkode: 81a14...c1f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Avhenger vel av definisjon. Jeg ser på meg selv som realist. Men vil gjerme vite hva du legger i meningen din? Grunnlaget og bakgrunnen for utsagnet? Anonymkode: 8e340...742
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Jeg jobber som overlege og jeg klarer faktisk å se visse trender. Det er realisme, ikke rasisme. Med mindre virkeligheten er rasistisk. Anonymkode: affc5...3b5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Ordet rasist er utvannet og har skiftet mening fra den opprinnelige betydningen. Anonymkode: be14e...257
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ordet rasist er utvannet og har skiftet mening fra den opprinnelige betydningen. Anonymkode: be14e...257 Hva betyr det nå, da? Anonymkode: 81a14...c1f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva betyr det nå, da? Anonymkode: 81a14...c1f rasist m1 tilhenger av rasisme, rasehaterhttp://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=rasist&bokmaal=+ rasisme m1 (fra eng.) menneskesyn, politikk eller sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne, rasefordommerhttp://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=rasisme&bokmaal=+ Å si at innvandrere topper voldtektsstatistikken, at politiet selv har gått ut og sagt at ikke en eneste nordmann står bak overfallsvoldtekt, er å si virkeligheten, fakta. Det er ikke rasisme! Anonymkode: affc5...3b5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Øh, hvor mange muslimer kjenner du sannheten om, sa du? Har du vært gift med dem alle? Selv var jeg gift med en mann, betyr det at jeg kjenner sannheten om menn? Anonymkode: 81a14...c1f Hehe... man kjenner vel vanligvis også hele svigerfamilien og alle venner osv. Trenger ikke være gift med noen for å kjenne dem kjære deg 😉 hadde du hørt/sett/vært med på halvparten av det jeg har, så hadde du nok forstått mer! Og vært mer realistisk i ditt syn på feks islam. Anonymkode: 92ecf...ec4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 Vi oppfører oss alle ulikt alene og i gruppe, muslimer så vel som ikke muslimer. Det er ingen tvil om at det er mye ondskap satt i system i mange muslimske grupperinger, både store og små, som hruppene selv forankrer i Islam. Dette må det bli slutt på. Som muslim hadde jeg nok tydelig tatt avstand fra alle religiøse symboler, og grupperinger, for å forhindre at jeg ble identifisert med slike forkastelige holdninger og syn som råder i flere ulike grupper. Om det for meg var sosial frivillig å bruke hijab, hadde jeg gladelig kastet den, i solidaritet med alle mine medsøstre som bruker hijab under tvang. Anonymkode: b3fb9...cf0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere vet dere er rasister, sant? Sånn innerst inne? Anonymkode: 23db9...7c9 Nei, det er jeg ikke Anonymkode: 1ad1a...236
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva betyr det nå, da? Anonymkode: 81a14...c1f Nå brukes ordet rasist oftere og oftere om de som er innvandringskritiske. Anonymkode: be14e...257
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 Det svaret er et bra svar. Mannen min er svart! Ungene mine er ganske så brune og krøllete. De har opplevd sin del rasisme, og det er temmelig så stygt! Jeg har blitt kalt rasist, men heldigvis aldri av min familie og svigerfamilie. Faktisk aldri av en svart, bare av hvite. Anonymkode: b3fb9...cf0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 Det kommer nok ganske mye an på sammenhengen. Jeg er ikke rasist, men jeg mener likevel du tar feil i dine sluttninger om denne saken. Anonymkode: 12609...d07
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber som overlege og jeg klarer faktisk å se visse trender. Det er realisme, ikke rasisme. Med mindre virkeligheten er rasistisk. Anonymkode: affc5...3b5 Hva har jobben din med saken å gjøre..? Anonymkode: 22813...17e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 Så lenge man dømmer andre mennesker etter hvilken "rase" de tilhører, så er man rasist. Uansett hvor mye man selv mener man er realist. Da får man hellere stå ved det og mene at rasisme er berettiget. Anonymkode: f17b4...7bc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #21 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva har jobben din med saken å gjøre..? Anonymkode: 22813...17e Sannsynligvis fordi hun gjennom jobber får mer kunnskap om både personer og grupper, ser utviklingen i disse gruppene og dermed kan, som hun sier, se en del tendenser, ting som endrer seg gjennom årene. Anonymkode: a2760...09c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #22 Skrevet 21. august 2017 Er det greit å være kritisk til innvandring når det i tilfeller kan hjelpe flere for de samme utgiftene, bare med andre virkemidler og man er opptatt av Norges manglende bærekraft på grunn av robotisering og automatisering, fremskrivningene som forteller om endringene i ratioen mellom antall skattebetalere kontra pensjonister, presset på velferdsstaten og man kunne tenke seg en over middels dyr kreftbehandling etter et langt liv som skattebetaler eller er jeg også bare opptatt av hudfarge? Anonymkode: 0961c...dbe
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #23 Skrevet 21. august 2017 Heldigvis sier jeg ikke det. Jeg sier jeg er rasistisk og Jar en del rasistiske meninger. synes de som sier "jeg er ikke rasist, jeg er rasebevisst" er enda verre Anonymkode: e786d...ace
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #24 Skrevet 21. august 2017 Ja, jeg er rasist! Ser av erfaring at muslimske menn fører med seg utrolig mye elendighet, og ønsker færrest mulig av dem i landet. Anonymkode: 99fe3...e2f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #25 Skrevet 21. august 2017 Man er ikke rasist fordi man ser at visse kulturer fører med seg mye negativt som ikke er akseptert og lovlig i Norge. Som feks tvangsekteskap, som medfører daglige voldtekter, pedofili - ja det er det når man gifter seg med småpiker, kvinneundertrykking, omskjæring, etc. Anonymkode: 08bab...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå