Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Flere enn meg som er mer enn klar for at ferien skal være over, barn skal på skolen og dere voksne skal på jobb? Klarer nesten ikke å vente! 😂🙈 Anonymkode: 9022c...b43
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Jeg er helt klar. Drittlei unger som er oppe halve natta (har store unger som klarer seg selv, og bestemmer leggetider selv, i hvert fall eldste på 17). Fullstendig klar for rutiner og leggetider. Selv har jeg vært på jobb i flere uker allerede. Anonymkode: 4436d...c68
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Her har ferien vært over i to uker allerede, og jeg synes det er deilig ja! Gleder meg til helg hele uka da, men det er bedre når det ikke er "helg" hele tida. Anonymkode: 70e65...fa9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Deiilig at sønnen min er begynt på skole mens jeg kan være hjemme å nyte litt barnefri enn så lenge Anonymkode: 2fb8d...8de
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Ferie hele året hadde vært helt flott. Anonymkode: be897...0f0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Jeg har kost meg med ungr i hele ferien, men var veldig deilig da de dro på skolen onsdag. Veldig deilig at det ikke bare var meg som måtte opp. Eldst ungen har ikke lagt seg så seint i dt hele tatt i sommer. Tuslet til seng før hun pleier, men liggi og skravla med venner lenge. Minsta er en annen sak, hu har kost seg til seint på natt i hele sommer. Hun har sitti i sofaen sammen med meg, så det har vært veldig koselig selv om hun sittr og skravle med venner. Merker at ungene blir store når de som oftes sitter på rommet og skravler med venner istede for å vimse rundt som de gjorde før. Så jeg har nytt at minsta har sitti i stua med meg. Anonymkode: 611e4...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå