Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 ... 15 år yngre enn meg. Hjelpe og trøste (som forøvrig sikkert er et uttrykk han aldri har hørt før, det er han for ung til... hm). Jeg ble skilt for et år siden og har ikke så mye som kysset noen siden da, har hatt det kjempefint alene og nytt å slippe pliktsex og andre ekteskapelige "goder", har også følt meg litt utdatert og uattraktiv og kjedelig, og så møter jeg plutselig en som er en gavepakke av den hotteste mannen jeg har sett, som har verdens lekreste kropp og overøser meg med komplimenter og synes jeg er det vakreste han har sett og, hm, blir med meg hjem. Og nå sitter jeg fnisete som en tenåring og aner ikke hva jeg skal gjøre. Så lekker, men så ung! Han vil at vi skal treffes igjen, og jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre? Jeg kan ikke ha et forhold til en som er så ung og uerfaren (i livet, ikke i senga, hehe), men jeg vil jo fryktelig gjerne se ham igjen, bare for å nyte det litt til... For et luksusproblem! Og et jeg aldri trodde jeg kom til å ha igjen. Måtte bare få det ut et sted, er fnisete som en fjortis her... Har jeg bare blitt en gammel gris, eller er det sant at verden har forandret seg og mange unge menn faktisk vil ha kvinner i førtiårene? Andre med erfaringer? Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Er nesten der selv.. "Min" er 10 år yngre enn meg. Jeg tenker på ham hele tiden, er litt sånn "skal, skal ikke". Jeg er 35 år, han 25... Han har sagt han vil ha meg, ikke bare i senga, men i livet Jeg er veeeeldig i tvil, men mest fordi jeg er redd for hva andre vil si.. Så jeg vurderer faktisk om jeg skal glemme den fineste fyren jeg har truffet pga hva folk vil si. Det er jo faktisk veldig idiotisk.. Anonymkode: 9de42...564
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er nesten der selv.. "Min" er 10 år yngre enn meg. Jeg tenker på ham hele tiden, er litt sånn "skal, skal ikke". Jeg er 35 år, han 25... Han har sagt han vil ha meg, ikke bare i senga, men i livet Jeg er veeeeldig i tvil, men mest fordi jeg er redd for hva andre vil si.. Så jeg vurderer faktisk om jeg skal glemme den fineste fyren jeg har truffet pga hva folk vil si. Det er jo faktisk veldig idiotisk.. Anonymkode: 9de42...564 Samtidig er jeg veldig usikker på hva han føler. Nå tror jeg han egentlig har fått kalde føtter. Kanskje han har funnet ut at jeg er for gammel..:/ Tror jeg uansett hadde hadde den redselen hele tiden. Vet ikke, tror jeg dropper hele greia. Anonymkode: 9de42...564
Gjest Antarctica Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: ... 15 år yngre enn meg. Hjelpe og trøste (som forøvrig sikkert er et uttrykk han aldri har hørt før, det er han for ung til... hm). Jeg ble skilt for et år siden og har ikke så mye som kysset noen siden da, har hatt det kjempefint alene og nytt å slippe pliktsex og andre ekteskapelige "goder", har også følt meg litt utdatert og uattraktiv og kjedelig, og så møter jeg plutselig en som er en gavepakke av den hotteste mannen jeg har sett, som har verdens lekreste kropp og overøser meg med komplimenter og synes jeg er det vakreste han har sett og, hm, blir med meg hjem. Og nå sitter jeg fnisete som en tenåring og aner ikke hva jeg skal gjøre. Så lekker, men så ung! Han vil at vi skal treffes igjen, og jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre? Jeg kan ikke ha et forhold til en som er så ung og uerfaren (i livet, ikke i senga, hehe), men jeg vil jo fryktelig gjerne se ham igjen, bare for å nyte det litt til... For et luksusproblem! Og et jeg aldri trodde jeg kom til å ha igjen. Måtte bare få det ut et sted, er fnisete som en fjortis her... Har jeg bare blitt en gammel gris, eller er det sant at verden har forandret seg og mange unge menn faktisk vil ha kvinner i førtiårene? Andre med erfaringer? Anonymkode: 1c89a...d95 You go, girl!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samtidig er jeg veldig usikker på hva han føler. Nå tror jeg han egentlig har fått kalde føtter. Kanskje han har funnet ut at jeg er for gammel..:/ Tror jeg uansett hadde hadde den redselen hele tiden. Vet ikke, tror jeg dropper hele greia. Anonymkode: 9de42...564 Jeg er også redd for ikke å føle meg bra nok, attraktiv nok, og det gidder jeg virkelig ikke nå når jeg endelig er et sted i livet hvor jeg har lært å godta meg selv som jeg er. Tenkte på det når det gjelder ham her, at noe av det han liker ved meg er at jeg er selvsikker og tydelig og sier hva jeg vil ha, på på måten er jeg nok mer attraktiv nå enn da jeg var i tyveårene, da jeg var mest opptatt av utseendet mitt og hva andre syntes om meg. Og nettopp derfor vil jeg IKKE være sammen med en mann og være redd for at han synes jeg ser gammel ut... Men hvis du synes han er den fineste du har møtt, kan du da ikke la deg stoppe av "bare" ti år, det er da ingenting og du er jo bare i tredveårene? Andre er veldig lite opptatt av andres forhold, de snakker kanskje litt en stund, men så er det overstått. HI Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Pashla skrev: You go, girl! Takker! Kanskje han bare er en gavepakke og jeg bare skal nyte det så lenge jeg kan, så lenge vi er enige om premissene. Han har sendt meg masse hjerter og kyss hele dagen, og jeg blir både sjarmert og pinlig berørt på samme tid - tenk å være SÅ ung?! Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Så lenge det ikke er en ung gutt vi snakker om : Ha det gøy. Blir det ekte kjærlighet, så driter du i hva andre sier. Ingen hadde blunka om en mann fant seg ei 15 år yngre dame. Anonymkode: 66611...980
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Han er 27, så han er da en voksen mann. Men jeg kan ikke ha et ordentlig forhold til ham, det vet jeg er umulig, det er for mange erfaringer han mangler og en modenhet som bare ikke er der (naturlig nok). Men nyte det en liten stund, det har jeg tenkt til å unne meg, etter å ha kjempet og kjedet meg i et håpløst ekteskap i årevis. Regner ikke med at han er interessert i mer enn en liten fling uansett HI Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så lenge det ikke er en ung gutt vi snakker om : Ha det gøy. Blir det ekte kjærlighet, så driter du i hva andre sier. Ingen hadde blunka om en mann fant seg ei 15 år yngre dame. Anonymkode: 66611...980 Men det er en gedigen forskjell da, kvinner blir voksne og modne lenge før menn blir det. Anonymkode: a70aa...121
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Vet du hva..? Nyt! Selv er jeg 46 og har møtt en litt yngre (42), for noen mnd siden. Hva jeg har gått glipp av i alle år sier jeg. Sexen er helt rå. Har aldri blitt vartet opp eller fått så mange komplimenter, og det trengtes, siden eksen bare holdt meg nede med kritikk. Så uansett aldersforskjell HI, han er 27 og voksen. Kos deg jente 😎 Anonymkode: f6fb4...bd9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet du hva..? Nyt! Selv er jeg 46 og har møtt en litt yngre (42), for noen mnd siden. Hva jeg har gått glipp av i alle år sier jeg. Sexen er helt rå. Har aldri blitt vartet opp eller fått så mange komplimenter, og det trengtes, siden eksen bare holdt meg nede med kritikk. Så uansett aldersforskjell HI, han er 27 og voksen. Kos deg jente 😎 Anonymkode: f6fb4...bd9 Takk! Det er planen! Og du også, han høres jo fantastisk ut 😀 Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 Kos deg i bøttevis! Nyt! Hilsen også ei som er over førti 😉 Anonymkode: 296aa...bc0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kos deg i bøttevis! Nyt! Hilsen også ei som er over førti 😉 Anonymkode: 296aa...bc0 Takk! Vi har avtalt å møtes igjen nå, og jeg får helt hjerteklapp bare av tanken. Hjelpe meg 😀 Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 Nyyyyyt!!!! Møt han igjen kvinne!!! 😁😁 Anonymkode: f8b9a...1e0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nyyyyyt!!!! Møt han igjen kvinne!!! 😁😁 Anonymkode: f8b9a...1e0 Takk! Will do 😀 Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 Lykke til og kos deg! MASSE! Og gi oss oppdateringer da du. HIhi... Anonymkode: 501c6...d11
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #17 Skrevet 21. august 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Lykke til og kos deg! MASSE! Og gi oss oppdateringer da du. HIhi... Anonymkode: 501c6...d11 Takk! Har planer om å nyte det alt jeg kan. Nok siste gang i mitt liv jeg har sjansen til å sjekke opp en på den alderen, hehe 😀 Anonymkode: 1c89a...d95
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 21. august 2017 #18 Skrevet 21. august 2017 Det er overraskende mange unge menn som liker kvinner på 40 :-D Nå er jeg gift, og har aldri latt meg rive med. Men gud så sjarmerende enkelte kan være :-P Og de legger virkelig ikke skjul på hva de tenner på. Kos deg kvinne! :-)
Hulderjenta Skrevet 21. august 2017 #19 Skrevet 21. august 2017 Nyt han! Dette kjem du til å like. Misunner deg. Klart han vil ligge med deg! Helt naturleg for han det. Han vil nyte deg. Ingenting å skamme seg over. Heilt normalt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #20 Skrevet 22. august 2017 Hvordan går det? Har dere hatt noen kontakt? Anonymkode: 501c6...d11
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #21 Skrevet 22. august 2017 Funker jo for Vendela og Petter, så hvorfor ikke?😉 Anonymkode: 9de42...564
Anonym bruker Skrevet 22. august 2017 #22 Skrevet 22. august 2017 Det er større aldersforskjell mellom presidentparet i Frankrike Anonymkode: a092b...b55
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #23 Skrevet 23. august 2017 Jeg har ikke møtt ham igjen ennå, men vi har avtalt en date helgen etter den som kommer nå. Det føles veldig lenge til, men ungene mine bor fast hos meg og er bare hos faren sin annenhver helg, så det er ingen andre muligheter. Men han sender masse søte meldinger og jeg sitter konstant og stirrer betatt på bilder av ham på Facebook og fniser fremdeles fire dager etter, så gleder meg litt til den daten, det skal innrømmes... Fortalte det til søsteren min, og hun reagerte heldigvis akkurat som dere her inne og synes bare jeg skal nyte det alt jeg kan. Nå kjenner hun jo også eksmannen min, så hun vet hvor stort behovet er... Nei, nå er jeg slem. Men allikevel 😀 HI Anonymkode: 1c89a...d95
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #24 Skrevet 23. august 2017 Min flotte svoger møtte drømmedama da han var 27 og hun var 39. Nå har de tre barn og er det lykkeligste paret jeg vet om. Nesten litt sånn kvalmende lykkelige 😜 Alder betyr ikke noe! Anonymkode: 00857...804
Hulderjenta Skrevet 25. august 2017 #25 Skrevet 25. august 2017 Ingenting å skamme seg over at du er kåt på han vel? Ingenting er vel mer naturlig enn det? Og vær sikker, han er minst like kåt på deg. Dette kommer begge til å nyte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå