Gå til innhold

Sliter litt..ang en jeg liker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg har ham. Han har sagt han liker meg og har gjort det lenge, men da var han full.. Han er veldig sjenert og usikker, så tror det kan være grunnen til at han nesten ikke tar kontakt med meg når han er edru.. Jeg er også sjenert, så tar like lite kontakt. 

Har lyst til å bare hoppe i det, spørre om han mente alt han sa til meg sist vi møttes. Vi var begge fulle og endte opp hjemme hos han.. Men jeg tør ikke.. Feiger ut hver gang. Tenker på ham hele tiden :/ Blir sprø av hele greia og prøver å glemme ham hver dag, men jeg får det ikke til😖 Hvaaa skal jeg gjøre?!?

Anonymkode: 614a0...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær frempå! Menn liker ikke damer som er frempå. De vil gjerne være den som "jakter" og "fanger byttet". Det ligger i instinktene deres. Menn må lures til å ta første skrittet. Ellers blir de bare skremt bort.

Anonymkode: b11df...a51

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke vær frempå! Menn liker ikke damer som er frempå. De vil gjerne være den som "jakter" og "fanger byttet". Det ligger i instinktene deres. Menn må lures til å ta første skrittet. Ellers blir de bare skremt bort.

OK! Så jeg må lure ham til å ta første skrittet da? 🤔 Hvordan?😬

Han som tok første skrittet de gangene vi har vært sammen. Likte han ikke på den måten før, så brukte han en hel kveld på å sjarmere meg i senk..Etter det har jeg ikke fått ham ut av hodet.😖

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dum gammel fordom. 

Anonymkode: e12b2...5f9

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av egen erfaring så er dette bare tull.

Anonymkode: 046d7...720

Skrevet

Her tok jeg første skrittet 😉 2 barn og forlovelse nå snart i år etter 😄

Anonymkode: 11f78...4aa

Skrevet

Ta skrittet selv. "Menn liker ikke ditt, menn liker ikke datt" er bare piss. 

Anonymkode: 5bc86...e6e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta skrittet selv. "Menn liker ikke ditt, menn liker ikke datt" er bare piss. 

Det er det vel ikke! Menn er livredde sterke og selvstendige kvinner. De får angst hvis en kvinne tar første skrittet eller så mye som kommer bort og sier "hei". Menn trenger å ta første skrittet.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det vel ikke! Menn er livredde sterke og selvstendige kvinner. De får angst hvis en kvinne tar første skrittet eller så mye som kommer bort og sier "hei". Menn trenger å ta første skrittet.

For noe vas! 

En mann som har så stort behov for å være jegeren og alfahannen er ikke en mann jeg ville hatt. Usikre menn med peniskomplekser holder jeg meg unna. 

Til hi, hopp i det, det verste som kan skje er at han sier at han ikke er interessert. Litt pinlig der og da, men da trenger du i hvert fall ikke å bruke mer tid på han. 

For meg så virker det som han absolutt mente det han sa i fylla, menn kan også være veldig sjenerte. 

Lykke til, og ikke hør på hun som har rota seg bort fra 1950. 

Anonymkode: 506d6...39f

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så må man da resten av livet late som man er svak og uselvstendig. Bedre å være alene enn å spille hele tiden for å blidgjøre en mann.

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha! Dagens!!! 😂😂😂

Kjære HI. Dette rådet bør du se bort fra. Ved å spille kostbar kan du gå glipp av drømmemannen. 

Risikoen ved å følge dette idiotrådet er at du kun ender opp med menn som liker å være "jegere". Når en jeger har fått byttet sitt og begynner å kjede seg, hva tror du skjer da? Da jakter han videre...

Anonymkode: ea316...5f0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noe vas! 

En mann som har så stort behov for å være jegeren og alfahannen er ikke en mann jeg ville hatt. Usikre menn med peniskomplekser holder jeg meg unna. 

Til hi, hopp i det, det verste som kan skje er at han sier at han ikke er interessert. Litt pinlig der og da, men da trenger du i hvert fall ikke å bruke mer tid på han. 

For meg så virker det som han absolutt mente det han sa i fylla, menn kan også være veldig sjenerte. 

Lykke til, og ikke hør på hun som har rota seg bort fra 1950. 

Jeg tror også det, men så hører jeg om de som sier "hva som helst" for å få seg noe.. Det er bare det at han er ikke den typen..tror jeg..

Han sa han har likt meg lenge, så jeg begynte å tenke litt tilbake.. Han har alltid gitt meg (og bare meg...) klem når han har sett meg ute på byen, har alltid stilt opp for meg om feks noen er litt vel pågående, alltid stoppet opp og prata med meg når han møter meg på gata. Jeg har hatt samboer hele tiden, men det ble slutt i vinter. Kan det være sant at han har likt meg lenge...? Jeg har overanalyseret alt han hr sagt og gjort.. Vet jeg er helt teit, men sånn er jeg.. 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror også det, men så hører jeg om de som sier "hva som helst" for å få seg noe.. Det er bare det at han er ikke den typen..tror jeg..

Han sa han har likt meg lenge, så jeg begynte å tenke litt tilbake.. Han har alltid gitt meg (og bare meg...) klem når han har sett meg ute på byen, har alltid stilt opp for meg om feks noen er litt vel pågående, alltid stoppet opp og prata med meg når han møter meg på gata. Jeg har hatt samboer hele tiden, men det ble slutt i vinter. Kan det være sant at han har likt meg lenge...? Jeg har overanalyseret alt han hr sagt og gjort.. Vet jeg er helt teit, men sånn er jeg.. 

Selvsagt kan det være sant. Han har jo vist i lengre tid at han ikke misliker deg, i hvert fall, og nå når du er ledig har han tilogmed sagt at han liker deg. 

Send han en melding vel, og spør om dere skal finne på noe. 

Den som intet våger osv... 

Hopp i det👏👏👏

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt kan det være sant. Han har jo vist i lengre tid at han ikke misliker deg, i hvert fall, og nå når du er ledig har han tilogmed sagt at han liker deg. 

Send han en melding vel, og spør om dere skal finne på noe. 

Den som intet våger osv... 

Hopp i det👏👏👏

Takler dårlig avslag, tror det er det som gjør at jeg ikke tør. :/ Hater å være innpåsliten også. Vurderer å invitere ham på øl og pizza neste helg jeg er alene, men det er i slutten av september :P 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner hvilken type du har rota deg borti. Sånne menn bør man uansett holde avstand til, de har dårlig selvbilde og trenger å hevde seg på kvinnens bekostning.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takler dårlig avslag, tror det er det som gjør at jeg ikke tør. :/ Hater å være innpåsliten også. Vurderer å invitere ham på øl og pizza neste helg jeg er alene, men det er i slutten av september :P 

Har også lurt på å spørre om han blir med ut og gå tur. Bare for å snakke med ham. For å vite hva han tenker om alt.. Men så feiger jeg jo ut da... 🙄

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har også lurt på å spørre om han blir med ut og gå tur. Bare for å snakke med ham. For å vite hva han tenker om alt.. Men så feiger jeg jo ut da... 🙄

Gjør det :D

Anonymkode: 1dc9b...e05

Skrevet

Du kan jo strekke ut en hånd og la initiativet være hans også, men gjøre det lett for han å ta initiativet fordi du tar kontakt først... 

"Heisann, tenkte på deg i dag, bare ta kontakt om du vil finne på noe en dag" 

"Lenge siden sist, håper du har det bra. Ring meg om du har lyst til å møtes en dag da" 

Anonymkode: b5693...270

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo strekke ut en hånd og la initiativet være hans også, men gjøre det lett for han å ta initiativet fordi du tar kontakt først... 

"Heisann, tenkte på deg i dag, bare ta kontakt om du vil finne på noe en dag" 

"Lenge siden sist, håper du har det bra. Ring meg om du har lyst til å møtes en dag da" 

Anonymkode: b5693...270

Kanskje jeg bare kan skrive på Facebook? "Hei, gjør du på" eller noe for å sette i gang en samtale? 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle menn er jo ikke like, det er nokså innlysende. En av mine venninner var helt overbevist om at alle menn liker kvinner med bittesmå pupper. "Det er nesten rart at mediebildet sier at menn liker formfulle kvinner, for alle menn jeg har snakket om sier at de foretrekker faste pupper og helst ikke større enn A-cup.". Jeg trenger kanskje ikke fortelle at hun selv var veldig tynn og uten synlige pupper? Antar du selv tiltrekkes av sterke menn og har snakket med dem om at det er viktig at de ikke blir overkjørt av dama si, og at pågående damer er skremmende. 

Kom igjen, HI, hva er det verste som kan skje? At han ikke er interessert allikevel, og at det er sårende for deg? Alternativet nå er jo å gå rundt og lure, og så gjør ingen av dere noe. 

Skrevet
17 minutter siden, Iiiiik skrev:

Alle menn er jo ikke like, det er nokså innlysende. En av mine venninner var helt overbevist om at alle menn liker kvinner med bittesmå pupper. "Det er nesten rart at mediebildet sier at menn liker formfulle kvinner, for alle menn jeg har snakket om sier at de foretrekker faste pupper og helst ikke større enn A-cup.". Jeg trenger kanskje ikke fortelle at hun selv var veldig tynn og uten synlige pupper? Antar du selv tiltrekkes av sterke menn og har snakket med dem om at det er viktig at de ikke blir overkjørt av dama si, og at pågående damer er skremmende. 

Kom igjen, HI, hva er det verste som kan skje? At han ikke er interessert allikevel, og at det er sårende for deg? Alternativet nå er jo å gå rundt og lure, og så gjør ingen av dere noe. 

Det er sant. Det gjør faktisk vondt i magen nå, for jeg har fått for meg at han ikke liker meg likevel. :( Aner ikke hvorfor ellers han ikke gir lyd fra seg. Har ham på snap, har ikke fått noe på nesten en uke :( 

Er jeg veldig pågående om jeg ber om å snakke med ham og spør rett ut hva han føler? Det er liksom det jeg går og dagdrømmer om at han skal gjøre da :P 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sant. Det gjør faktisk vondt i magen nå, for jeg har fått for meg at han ikke liker meg likevel. :( Aner ikke hvorfor ellers han ikke gir lyd fra seg. Har ham på snap, har ikke fått noe på nesten en uke :( 

Er jeg veldig pågående om jeg ber om å snakke med ham og spør rett ut hva han føler? Det er liksom det jeg går og dagdrømmer om at han skal gjøre da :P 

Jeg ville nok tatt kontakt, og foreslått at dere skal møtes. Det å gjøre noe sammen gir jo mye informasjon om hvor interessert han er i videre kontakt. Å spørre rett ut hva han føler, vil fort være å presse ham for mye. Han virker litt usikker, og det er man ofte også i begynnelsen av noe. 

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og allikevel har sterke kvinner til alle tider blitt gift, hatt langvarige forhold og blitt elsket. Rart det der... 

Eller kanskje det bare er du som har et overforenklet syn på livet og tror alle tenker som deg og de idiotene du har rota deg borti?

Anonymkode: ea316...5f0

Skrevet
3 timer siden, Iiiiik skrev:

Jeg ville nok tatt kontakt, og foreslått at dere skal møtes. Det å gjøre noe sammen gir jo mye informasjon om hvor interessert han er i videre kontakt. Å spørre rett ut hva han føler, vil fort være å presse ham for mye. Han virker litt usikker, og det er man ofte også i begynnelsen av noe. 

Ja.. Kanskje det. Tør nok ikke det uansett😖

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

For noe fordummende og generaliserende sludder 😂😂

Anonymkode: fa27d...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...