Gå til innhold

Fy søren for en kropp Villapaprika har!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun ser ut som dei fleste med barn, myk og god muffinsmage. Men med Photoshop blir man enda penere 😅 Bare synd dei ikke er så gode til det enda. Men øvelse gjør mester ✌🏼

Anonymkode: 74fbf...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde fra Instagram som blir kommentert gjetter jeg på. Enig i at hun har smashing kropp. Men det ser virkelig latterlig ut å gå omkring i G-streng og barnevogn! Herregud! Trashy.....

Anonymkode: 243dc...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bilde fra Instagram som blir kommentert gjetter jeg på. Enig i at hun har smashing kropp. Men det ser virkelig latterlig ut å gå omkring i G-streng og barnevogn! Herregud! Trashy.....

Anonymkode: 243dc...934

Veldig trashy. Tanga er ikke noe man stikker opp i trynet på andre. Det ser skikkelig dumt ut

Anonymkode: 32df2...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trashy. Tanga er ikke noe man stikker opp i trynet på andre. Det ser skikkelig dumt ut

Anonymkode: 32df2...5ab

Hvor skal en stikke tanga hen da? :klo: 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor skal en stikke tanga hen da? :klo: 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Som regel mellom rumpeballene. Til nød i taklampa etter en heftig runde,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syntes absolutt ikke hun er pen eller har spesielt fin kropp.  Beklager.  Og hun er vel bare 20 år eller noe?  Ikke så rart man får tilbake kroppen fortere da.   Og nei jeg er ikke sjalu,  jeg er selv ung mor med fin kropp (trener mye) og er over gjennomsnittet pen.  Jeg har ingen problemer med å si at andre damer er pene og fine, det gjør jeg gjerne!  Men hun villa paprika er IKKE fin.  Men smaken er som baken  🙂  Jeg har høy standard på hva som er fint og ikke da....

Anonymkode: 6524f...228

Oj, jeg visste ikke at Gud deltok her inne! Eller kanskje du har misforstått og ikke forstår at hva du mener er høy standard kun er din mening og ikke et sannhetsbevis for alle andres mening.

Anonymkode: bbee0...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skjedde med feminismen, med søstreskapet, med å støtte hverandre samme hva, mot mennene og patriarkatet? Dette er grunnen til at feminisme ikke har kommet lenger, at det er så mye hurpefaktor oss kvinner imellom, at det er så mye intern kriging og striding og stygge ord oss imellom. Hvis vi bare klarte å støtte hverandre, hvis vi klarte å løfte frem hverandre, fremsnakke hverandre heller enn å baksnakke, rakke ned på, så ville vi også bekjempe mennene og deres patriarkat. 

Anonymkode: 8f5cf...d82

Jeg synes det å hylle alle kvinner uansett hva de gjør er å gjøre kvinnekampen til skamme. Det er ikke det samme hva folk gjør og sier, for meg er noe bedre enn noe annet. Hvis kvinner må støttes samme hva de gjør, hvordan kan de da måles "riktig"? Dessuten er jeg ikke interessert i å bekjempe mennene. Jeg ønsker et likestilt samfunn, ikke å snu ting på hodet og ta rotta på alle menn, kun fordi de er menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer alltid på om det er bloggeren selv som lager nye tråder om seg selv når det kommer sånne rush med innlegg som handler om en gitt blogger. Det er i hvert fall påfallende at det er så mange som har lyst til å uttrykke seg om noe såpass marginalt i verden. 

Selv leser jeg ikke blogger, men får med meg nok om en del av bloggerne her inne. Er ikke fristet til nærmere bekjentskap... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flau og mer lei meg for st folk sitter å lirer av seg Så  mye stygt om utseende til folk.........og dette av 'voksne' damer på et MAMMAFORUM. Skremmende for våre barn som skal være vår fremtid. 

 

Når det er sagt syntes jeg hun har flott kropp! om hun er pen eller ikke er jo opp til hver enkelt smak:)

Utover det syntes jeg hennes valg virker til å være serdeles dårlige og svært lite gjennomtenkt og jeg syntes synd på barna..💔

Anonymkode: 83329...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trashy å gå med stringtruse når man triller barnevogn??  Nå må dere GI DERE!! Dama ser fantastisk ut! Og jeg kan lett se at hun bruker filter (hvem gjør ikke det på Instagram??) men ingen Photoshop. Hun har en strøken kropp :) 

Anonymkode: 6a8d7...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en normal kropp. Ikke strøken. Men normal og fin. Jeg har omtrent lik, 40 år og født noen barn jeg og. Jeg har ikke silikon da så har normale " hyller" og ikke fake rett ut men still ikke hengete. Ingen prestasjon men teit å kle av seg på nett. Kunne ikke falle meg inn å føle jeg måtte vise hele Norge kroppen min selv om den er nesten strøken ifølge noen her. Kropp er kropp og det ene er ikke bedre enn det andre. 

Anonymkode: 9237e...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn å sjekke. Jeg syns hun hadde mye rynker( solskader?) til å være så ung, stygge silikonpupper som ikke sto i proposisjon til resten av kroppen og hadde på seg nuppete klær og den stygge lange strikkejakken mange andre går med.

Har sett mange finere damer bare her i nabolaget.

 

Og for et rotete overfylt hus hun hadde.

Anonymkode: ed1cd...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser så mange skriver at hun ser så gammel ut, hun ser jo ut som en vanlig 35 åring. Er hun ikke rundt den alderen da? Følger ikke bloggen, men har sett bilder av henne andre steder. 

Anonymkode: 1f091...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser så mange skriver at hun ser så gammel ut, hun ser jo ut som en vanlig 35 åring. Er hun ikke rundt den alderen da? Følger ikke bloggen, men har sett bilder av henne andre steder. 

Anonymkode: 1f091...7c0

😅 hun er ikke 30 en gang 🙄 

Anonymkode: 74fbf...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser så mange skriver at hun ser så gammel ut, hun ser jo ut som en vanlig 35 åring. Er hun ikke rundt den alderen da? Følger ikke bloggen, men har sett bilder av henne andre steder. 

Anonymkode: 1f091...7c0

Hun er 28 tror jeg

Anonymkode: 32df2...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kropp,kunne tenkt meg den selv 🙈 men hva er det med denne bloggeren her inne? Nye innlegg om henne nesten hver dag! Føles det godt å rakke ned på andre som ikke gjør det du synes er best?

Det er jo dere aper som gjør at hun kan le hele veien til banken!

Anonymkode: 7181a...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flott kropp,kunne tenkt meg den selv 🙈 men hva er det med denne bloggeren her inne? Nye innlegg om henne nesten hver dag! Føles det godt å rakke ned på andre som ikke gjør det du synes er best?

Det er jo dere aper som gjør at hun kan le hele veien til banken!

Anonymkode: 7181a...1d0

Ja, det er nok derfor hun stadig går konk og bloggen er nede pga ubetalte regninger.

Anonymkode: 7af52...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner at VillaPaprika er inne på denne nettsiden og skriver teite ting så folk skal bli nysgjerrige og gå inn for å se på bloggen hennes? Hvorfor kan dere ikke slutte å skrive om bloggere? Så 2010...

Anonymkode: 9d34d...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en kropp dere 3-barns mødre kan bare drømme om... Hun er hot!! Skulle virkelig ønske jeg hadde hennes kropp!

Anonymkode: 5c3aa...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/20/2017 den 19.14, Anonym bruker skrev:

Kjente jeg fikk litt brekningsfølelse

Anonymkode: 32df2...5ab

Kjenner jeg tenker at du ser ut som et fugleskremsel 🙊

Anonymkode: 6524f...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oj, jeg visste ikke at Gud deltok her inne! Eller kanskje du har misforstått og ikke forstår at hva du mener er høy standard kun er din mening og ikke et sannhetsbevis for alle andres mening.

Anonymkode: bbee0...458

Oi så sur da 😄   Er Gud over gjennomsnittet pen og har veldig fin  kropp ...ja da er jeg vel Gud da 🙊  Haha du høres så sjalu ut! Ta deg en bolle til😁  Eller begynn å trene litt kanskje så du slipper hate på de pene 👍💋

Anonymkode: 6524f...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har en kropp dere 3-barns mødre kan bare drømme om... Hun er hot!! Skulle virkelig ønske jeg hadde hennes kropp!

Anonymkode: 5c3aa...126

Hun er en vakker dame, det skal hun ha. Bare synd det er fullstendig tomt i topplokket 🙈

Anonymkode: 4f2c9...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...