Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Inspirert av tråden om terrortrusselen Er dere bekymret for konsekvensene av stadig raskere klimaendringer? Eller tror dere "trusselen" overdrives eller at vi har god tid til å handle? Jeg er alvorlig bekymret og synes det er forferdelig at verken AP eller Høyre har dette høyt på agendaen. Jeg er redd for ekstremvær, tørke, skogbranner og sultkatastrofer. Da kommer migrantene som man er begrunnet og ubegrunnet redde for, ingen vil se sitt barn dø av sult. Det vil være umulig å stoppe dem. Hva tenker dere? Anonymkode: 92836...207
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Ja, det er jeg veldig bekymret for. Anonymkode: 04d79...f7d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Jeg er mye mer bekymret over klimaendringene enn terror, ja. Anonymkode: 72c9b...fae
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Klimaendringer har i alle år før het "årstider". Nå heter det plutselig "klimaendringer". Vinter blir til vår og alle skriker opp om, "global oppvarming!". Ja, det er "global oppvarming", bedre kjent som sommer! Sukk... Anonymkode: 37387...420
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klimaendringer har i alle år før het "årstider". Nå heter det plutselig "klimaendringer". Vinter blir til vår og alle skriker opp om, "global oppvarming!". Ja, det er "global oppvarming", bedre kjent som sommer! Sukk... Anonymkode: 37387...420 La meg gjette, du stemmer FrP? Anonymkode: 41b17...62d
Gjest Antarctica Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Inspirert av tråden om terrortrusselen Er dere bekymret for konsekvensene av stadig raskere klimaendringer? Eller tror dere "trusselen" overdrives eller at vi har god tid til å handle? Jeg er alvorlig bekymret og synes det er forferdelig at verken AP eller Høyre har dette høyt på agendaen. Jeg er redd for ekstremvær, tørke, skogbranner og sultkatastrofer. Da kommer migrantene som man er begrunnet og ubegrunnet redde for, ingen vil se sitt barn dø av sult. Det vil være umulig å stoppe dem. Hva tenker dere? Anonymkode: 92836...207 Jeg er redd for klimaendringer, ja. Og hvis de blir ekstreme, er "migranter" ditt minste problem, for å si det slik... Hvis du ikke sikter spesifikt til dansker, nederlendere og befolkningen i Greater London?
Gjest Antarctica Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Klimaendringer har i alle år før het "årstider". Nå heter det plutselig "klimaendringer". Vinter blir til vår og alle skriker opp om, "global oppvarming!". Ja, det er "global oppvarming", bedre kjent som sommer! Sukk... Anonymkode: 37387...420 Du forveksler klima med vær. Været er i endring dag til dag, mens klima er det større bildet. Men hvis du har vondt for å ta til deg fakta, så la ikke meg plage deg med sånt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 For å være helt ærlig, jeg er mye mer bekymret for terror enn klimaendringer. Anonymkode: 24f46...b07
soleia Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Ja, bekymrar meg ein del over klimaendringane, og kva verd vi overlet til dei neste generasjonane. Fleire land og område vil verte ubebuelege om prognosene sler til, og det vil bli ei folkevandring. Trur vi her nord er relativt heldige i forhold til dei som kjem til å slite med varmebølger og tørke. Eller at land, som feks store og folkerike område i Bangladesh, etter kvart kan stå under vatn. Synes det har eskalert mykje dei siste to-tre åra, og meiner det får for liten plass i politikk og valkamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå