Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Arrangert av idrettsforening, ukentlige treninger. Anonymkode: a5cbd...d97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 2.5 år. Turn. Trening 45 min en gang i uka. Anonymkode: 891d9...f5c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 2.5 år. Turn. Trening 45 min en gang i uka. Anonymkode: 891d9...f5c Så kult! Hvor gammel er barnet nå? Kan du se tydelig hvilken glede og utvikling barnet har hatt av å starte med turn? hi Anonymkode: a5cbd...d97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 6 uker alle tre 😊 Svømming, og de går enda, flere år senere. Da de var to begynte vi turn. Når de blir elva eldre, så får de velge selv. Anonymkode: fcb4c...26a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Gått på svømming siden hun var 6mnd. Da hun var 3år begynte hun på turn. Sluttet der da hun var 5år og begynte på fotball isteden. Anonymkode: 284ea...538
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: 6 uker alle tre 😊 Svømming, og de går enda, flere år senere. Da de var to begynte vi turn. Når de blir elva eldre, så får de velge selv. Anonymkode: fcb4c...26a Svømming er super bra for babyer og små barn. Det likte vår også. Men bor desverre for langt i fra for å kunne reise ukentlig etter permisjon. Skulle ønske svømmehaller var en stor politisk sak, slik at flere hadde enklere adgang slik som på 80-90-tallet... hi Anonymkode: a5cbd...d97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så kult! Hvor gammel er barnet nå? Kan du se tydelig hvilken glede og utvikling barnet har hatt av å starte med turn? hi Anonymkode: a5cbd...d97 Barnet går fortsatt på Turn, 4 år gammel. Ja fra å være en forsiktig gutt, med lang kropp som han ikke hadde helt kontroll på. Han har blitt en mer aktiv gutt som tør å utfordre seg selv,og kjenner kroppen sin bedre selv om han fortsatt er lang for alderen. Gleder seg til hver trening. Hvis ikke allidretten kræsjer med turntrening, så kan det hende han får være med på det også,for å prøve noe annet. Anonymkode: 891d9...f5c
Tresøtesmå141517 Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Svømming er super bra for babyer og små barn. Det likte vår også. Men bor desverre for langt i fra for å kunne reise ukentlig etter permisjon. Skulle ønske svømmehaller var en stor politisk sak, slik at flere hadde enklere adgang slik som på 80-90-tallet... hi Anonymkode: a5cbd...d97 Ja, barna elsker det. Hun på tre år kan allerede svømme, og dykker ned til 1,5 m. Det imponerer mammaen. Vi er så heldige å bo en plass med enormt utvalg i svømmebasseng og svømmeklubber.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Barnet går fortsatt på Turn, 4 år gammel. Ja fra å være en forsiktig gutt, med lang kropp som han ikke hadde helt kontroll på. Han har blitt en mer aktiv gutt som tør å utfordre seg selv,og kjenner kroppen sin bedre selv om han fortsatt er lang for alderen. Gleder seg til hver trening. Hvis ikke allidretten kræsjer med turntrening, så kan det hende han får være med på det også,for å prøve noe annet. Anonymkode: 891d9...f5c Det var hyggelig lesing😃 Allidrett, er det arrangert gjennom idrettsforbund også? Hi Anonymkode: a5cbd...d97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, 2søteog1ønskes skrev: Ja, barna elsker det. Hun på tre år kan allerede svømme, og dykker ned til 1,5 m. Det imponerer mammaen. Vi er så heldige å bo en plass med enormt utvalg i svømmebasseng og svømmeklubber. Wow! Det er imponerende! Så heldige dere og ikke minst ungene er for en slik mulighet! Det er fantastisk at de kan lære seg slike ferdigheter så tidlig! Hi Anonymkode: a5cbd...d97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 De eldste begynte siste året i barnehagen, 5 år gamle. De to eldste begynte med allidrett, nr tre på ballet. Yngste har blitt dratt med på treninger fra hun var baby og gledet seg stort til å endelig få begynne selv, så hun begynte det året hun fylte 4 år, hun begynte da med turn Anonymkode: fddf9...497
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 Ser mange driver med turn. Hva er den beste årsaken til at barnet ditt startet og hvilke gunstige gevinster kom av turningen? hi Anonymkode: a5cbd...d97
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 Vi prøvde jevnlig fra 6 mnd med babysvømming, allidrett og ski. Det beste var rett og slett onsdagsrenn (uten trening og lag bare familien). Hun likte ikke å følge et "strømlinjet" forløp, der hun måtte "presse" seg selv til å gjøre ting hun ikke hadde 100 prosent lyst til (sjelden det var en trening der alt var gøy) og litt av den spontane leken blir borte. Hun var ikke klar før i fjor da var hun 9 år og da ble handball. Nå trives hun og har lyst å dra på trening. Jeg personlig tror mange barn (ikke alle) begynner i organisert idrett for tidlig. Det er like mye foreldrenes behov som blir speilet. For min del syntes jeg det var flott og møte andre foreldre og barn på en "sunn" måte. Jeg hadde også svært gode barndomsminner fra idrett, og ønsket at mine barn skulle få oppleve dette mest mulig. Helt til jeg skjønte at det var mine egne behov jeg tilfredsstilte mest og ikke barnets. Dette gjelder ikke for alle, men er verdt å være obs på når barnet begynner i organisert idrett. Anonymkode: f35be...e7e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 Her er årsaken at jeg har drevet med turn siden jeg selv var 3 år. Og at jeg er trener og dermed har sett hvordan barn vokser gjennom mestring. Turn et fin idrett der man trener hele kroppen. Blant annet har flere toppidrettsutøver drevet med turn og sagt at det er viktig grunntrening å ha i bunn for Alle idretter. Anonymkode: 891d9...f5c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var hyggelig lesing😃 Allidrett, er det arrangert gjennom idrettsforbund også? Hi Anonymkode: a5cbd...d97 Ja her det idrettsklubben som arrangerer. Anonymkode: 891d9...f5c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 Begynte på barneidrett da han var 5. Den typen som går over i fotball, som han ikke er noe glad i, så han kommer nok til å slutte. Nå har han mer lyst til å gå på turn. Anonymkode: bb44f...506
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 Min mellomste startet da hun var 4 år gammel, på turning. Dvs turning før 1.klasse er ikke så fryktelig mye turn egentlig, men gymlek. Hun er nå 7 år og går fortsatt på turn, og elsker det- spesielt nå som det begynner å bli litt mer seriøst. Min eldste startet på allidrett da hun var 5 år, innom turn ett år i første klasse, før hun nå i tredje klasse endelig fant sin idrett, fotball😊 Ikke noe hast tenker jeg, mange barn har mer enn nok med aktive dager i barnehagen og trenger ettermiddagen til å bare være hjemme/ ute på tur med foreldre og søsken. Anonymkode: a04b2...dc2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 Var 2 år når hun begynte på turn Anonymkode: 7ffc4...729
tante grusom master of law Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 Begge har begynt på judo da de var fire år. Super trening!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 Begynte med ridning da hun var 5. Er nå 11 og rir for instruksjon 3 ganger i uka og rir på tur en gang i uka. Anonymkode: d5c89...a63
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #21 Skrevet 20. august 2017 Vil kanskje ikke si at det er organisert idrett, men begynte på babysvømming med begge når de var 6 uker gammel, gikk med eldste til permisjonstiden var over, siden dette foregikk på formiddager. Samme med yngste, men gikk litt lenger med henne siden jeg da jobbet turnus, og hadde mulighet noen formiddager etter jeg begynte å jobbe igjen. Ski begynte de på rundt 2 års alder, 1 gang i uka. Begge begynte på fotball fra 1. klasse, eldste holdt på i 2 år, yngste holdt på i 4-5 år. Eldste begynte på svømming i 2.-3. klasse. Holdt på til han var 15. Yngste begynte på svømming fra 5 års alder, holder på ennå, hun begynner i 7. Yngste har gått på håndball en periode i 1-3 klasse. Yngste går sporadisk på speider, har gjort det i 1 års tid. Når jeg tenker meg om, så gikk eldste også på speider en periode i 1-3 klasse. Anonymkode: 78515...836
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #22 Skrevet 20. august 2017 Begge gikk på babysvømming, men tok bare et kurs. siste året i barnehagen har begge gått på barneidrett, som mest innebærer lek, stafetter etc i gymsal, med ski om vinteren. Fra første klasse har begge fortsatt på langrennstrening. Deretter har det også blitt fotball. Ene har og vært innom en annen idrett. Anonymkode: f6353...b4f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #23 Skrevet 20. august 2017 Mine begynte på skøyter så fort de kunne gå. Spiller nå aktivt ishockey med treninger nesten hver dag. Anonymkode: cbb20...4d5
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. august 2017 #24 Skrevet 20. august 2017 2 år. Eldste på turn og minste på riding.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #25 Skrevet 20. august 2017 3 timer siden, ❤lille stjerne❤ skrev: 2 år. Eldste på turn og minste på riding. Riding som 2 åring?? Anonymkode: fcb4c...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå