Gå til innhold

Har Anna Rasmussen klikka??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Endelig noe fornuftig

Anonymkode: 279be...bd8

Fy søren du er smålig! :sinna:

Anonymkode: 59cfb...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflektert, smart og klok er vel det siste hun framstår som, hun er mer som en forvirret jentunge som stadig er på jakt etter noe hun kanskje ikke en gang selv vet hva er. Det var en klok avgjørelse å trekk seg fra "Skal vi danse", tror jeg. Eller er det bare enda en av disse tingene hun begynner på og ikke fullfører eller ombestemmer seg og mer eller mindre flykter fra? 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men det er tydelig at flere her har prøvd seg på blogging og vært helt mislykkede og derfor er sjalu på henne som gjør det så bra! Hun fortjener de pengene som hun hederlig og ærlig har tjent helt på egen hånd. Hun er flink til å skrive og veldig dyktig til å fotografere også. Veldig reflektert, smart og klok også. Det er tydelig at mange her er sjalue på henne for det.

Jeg setter altfor stor pris på mitt privatliv til at jeg noengang skulle ønske å blogge.

Hvordan hun er til å skrive og fotografere vet jeg ingenting om, så det skal jeg ikke uttale meg om. Men så veldig smart og klok kan hun vel ikke være når hun holder på som hun gjør, får så mange barn med flere barn før hun er 20 år, greier ikke skape stabilitet for ungene sine. Og tjent pengene sine "hederlig og ærlig helt på egen hånd"? Nei, jeg er ikke noe hederlig ved å selge barna sine...!

Hvis det stemmer at hun nå har trukket seg fra Skal vi danse så skal hun under tvil få et lite plusspoeng av meg, det er vel omtrent det eneste lure jeg har hørt henne gjøre. Jeg håper hun nå kan ta tak i problemene sine og fokusere på det som ER viktig i livet, gi barna sine en trygg oppvekst (og nei, det er IKKE materielle goder som gir barna en trygg oppvekst). Jeg håper hun nå er så smart at hun oppsøker fagfolk og får hjelp for alt som hun sliter med.

Anonymkode: ded8d...9cf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er smålig med det?

Skrevet

For et skrekkelig menneske. 

Anonymkode: 3cde5...006

Skrevet

Jeg tror det er en smart avgjørelse å trekke seg fra Skal vi danse. 

Anonymkode: 68fec...b11

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var ikke meg du kommenterte, selv om jeg har skrevet noe lignende. Det ER jo det eneste fornuftige av henne å trekke seg. Nå kan datteren kanskje få begynne på skole sammen med de hun skal fortsette å gå på skole med, slippe å få delt opp førsteklasseåret sitt på forskjellige skoler og i forskjellige landsdeler.

Anonymkode: ded8d...9cf

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var nok det som var greia med det hele. Hun ville trekke seg og så måtte hun finne på noe som kunne ta bort fokus, og til og med få det til å fremstå som en smart avgjørelse. Klart at det ikke er brudd. Det er bare nok et stunt fra Fru og HerrFru Rasmussen slik at hun kunne trekke seg uten å tape ansikt

Anonymkode: f0d3d...bb3

Skrevet

Synes synd på henne jeg, rett og slett. 

20 år gammel er hun, det er ikke mye det. 

Anonymkode: e1213...73b

Skrevet

Hun må komme seg bort fra Jan.

Hun har forandret seg totalt etter at de ble et par. 

Nå har han lagt ut en video på bloggen der han forteller at andre ikke aner hvordan de har det. Han sier at de tilsaman jobber Max 3 timer tilsaman om dagen, så dermed er det ikke mange som bruker mer tid på barna enn de. Greit nok.

videre forteller han at selv om bloggen kan være kaotisk så er jo ikke dette som er virkeligheten??? Er det bare eventyr hun poster da? I tilfelle hvorfor? For å få oppmerksomhet for oppdiktede storyer?? 

Han forteller at han har sittet og fjernet kommentarer som er stygge. Styrker mine mistanker om at han har fått en alt for stor rolle i bloggen til denne bloggeren.

Han fremstår så umoden - samtidig som han tror han er kjempevoksen. Skummel type.

Han tar opp en av kommentarene om at barna har måtte flytte så mye.. Da opplyser han om at de faktisk var to uker på ferie i Kypros, det kalles ikke flytting. Jeg undrer meg på om han spiller dum eller om han er helt bortreist. 

Han sa forresten at avlysningen av bryllupet var hans ide.. 

Håper Anna kommer seg bort fra han og at hun drar tilbake til familien sin. Der får hun iallfall fornuftige råd.

Anonymkode: e2e1b...86d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det lyser sjalusi av deg lang vei. 

Du det er ikke slik at vi er misunnelig på henne. 3 unger med 3 menn, null utdannelse, brudd med familien og absolutt null&niks privatliv veies ikke opp av å tjene en million i året. Virkelig, virkelig ikke!

Anonymkode: 836a8...0e3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du det er ikke slik at vi er misunnelig på henne. 3 unger med 3 menn, null utdannelse, brudd med familien og absolutt null&niks privatliv veies ikke opp av å tjene en million i året. Virkelig, virkelig ikke!

Anonymkode: 836a8...0e3

Fnis. 

Hvorfor ellers hisse seg så voldsomt opp. Her inne hates ALLE kvinnelige bloggere. 

Mens man gjerne sukker henført over bilde av han raneren som ble modell feks. 

Og utestenge "drittunger" fra selskap er helt OK. 

😂😂😂

Anonymkode: 5aaec...4ef

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mens man gjerne sukker henført over bilde av han raneren som ble modell feks. 

Hææ, her har jeg tydeligvis gått glipp av noe :bond:Hvem er det?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er det sikkert. Men det underbygger jo bare bildet av en man ikke kan stole på lenger enn man kan kaste henne - og det er usmart enten det er overfor en arbeidsgiver, partner eller ungene sine .

Skrevet

Jeg synes så utrolig synd på henne. Håper hun får hjelpen hun trenger til å ha det bedre med seg selv og ta gode avgjørelser for seg selv og barna. 

Anonymkode: 9d62b...bba

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du er hysterisk. Hun gir barna det de trenger. Hun tjener godt, helt på egen hånd! Hun er en sterk, tøff og selvstendig dame. Det er bare grusomt å se hvor sjalu så mange av dere er på henne at dere ikke unner henne noe godt.

Jeg leser fast bloggen og har gjort det i flere år.

Det som overrasker meg er støttekommentarer som: "Ikke bry deg, de er sjalu."

Nå vil jeg hverken si noe positivt eller negativt - men jeg vil gjerne høre hvorfor noen mener at andre er sjalu når noen er kritiske.

Om blogging generelt tror jeg at det er 2 typer som lykkes å nå toppen. De som er ekstremt gode og skriver innlegg som fenger eller de som er villige til å la fremmede komme helt innpå hele livet deres.

Jeg leser bloggen til Anna fordi jeg synes den er underholdene. Nå er jeg hverken sjalu på naboen som tjener 4 ganger mer på meg eller på Anna som ligger høyt å¨blogglista.

Naboen min jobber til alle døgnets tider og fortjener hver krone etter min mening - og Anna kan gjerne få ha pengene sine for min del - Hun gir alt for å fylle kontoen. 

Jeg tror de færreste hadde følt det var greit å være så åpen. Enten gjør hun det fordi hun tenker at det er helt ok å leve som i en realityserie eller så går det på at hun er ung og kanskje ikke skjønner at medaljen har en bakside også.. 

Anonymkode: e2e1b...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...